۷۶۸۷۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کولاکوویچ: نتایج اردوی اسلوونی مهم نیست

سرمربی تیم ملی ایران می گوید نتیجه در اسلوونی برای این تیم اهمیتی ندارد و ایران به دنبال آماده‌سازی کامل و نتیجه‌گیری در قهرمانی جهان است.

خبرگزاری فارس: ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد بازی با آمریکا در اردوی تدارکاتی اسلوونی گفت: دیدار خیلی خوبی را سپری نکردیم، زیرا به تازگی بازی‌های آسیایی را به پایان رساندیم و تعداد زیادی از بازیکنان از نظر بدنی بعد از این سفرها نیاز به ریکاوری داشتند و ریسک مصدومیت آنها بالا بود که به همین دلیل از بازیکنانی استفاده کردیم که کمتر در جاکارتا به میدان رفته بودند.

وی افزود: با توجه به این شرایط بازیکنان ما یک تمرین خوب داشتند و بازیکنانی که بازی نکردند می توانند انرژی خوبی برای ادامه مسابقات ذخیره کنند.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: بعد از ۴ روز تمرین نکردن، ما کار خود را با یک مسابقه در تورنمنت اسلوونی آغاز کردیم. برنامه ما برای بازیکنان طی کردن مرحله آماده سازی و ریکاوری به بهترین شکل است و برابر یکی از بهترین تیم های دنیا یعنی آمریکا به میدان رفتیم که با توجه به این شرایط، نمایش خوبی داشتیم.

آنها یک نمایش کامل و خوب داشتند و نشان دادند که از نظر تاکتیکی و تکنیکی شرایط خوبی دارند. این دیدار یک تمرین خوب برای ما بود و مطمئنا در دیدارهای بعدی با آمادگی بیشتر، نمایش بهتری خواهیم داشت.

کولاکوویچ در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: ما به نتیجه در اسلوونی فکر نمی کنیم زیرا بعد از نتیجه گرفتن در جاکارتا حالا به دنبال کسب نتیجه در رقابت های جهانی هستیم و به این موضوع توجه ویژه ای داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بد بازی کردند و عملکر د مربی هم بسیار ضعیف بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج