۷۶۸۷۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویزای کار، مشکل کریم برای حضور در فارست

هرچند انتقال کریم به ناتینگهام در روز آخر نقل و انتقالات با مشکل مواجه شد ولی همچنان امیدواری ها به پیوستن ستاره ایرانی به تیم قهرمان سابق اروپا وجود دارد.

ورزش سه: هرچند انتقال کریم به ناتینگهام در روز آخر نقل و انتقالات با مشکل مواجه شد ولی همچنان امیدواری ها به پیوستن ستاره ایرانی به تیم قهرمان سابق اروپا وجود دارد.

باشگاه ناتینگهام فارست همچنان به خرید بازیکن ادامه می دهد و سرمربی اسپانیایی، برای تقویت تیم خود نیاز به نیروهای کمکی بیشتری دارد. ناتینگهام در نقل و انتقالات تابستانی اقدام به جذب ۱۴ بازیکن جدید کرد ولی کارانکا همچنان نیاز به بازیکنانی بیشتر دارد.

پس از اینکه چهارشنبه گذشته، تاچسیدیس، ملی پوش یونانی به عنوان بازیکن آزاد به فارست پیوست، دیلی میل امروز ادعا کرد که کلودیو یاکوب، بازیکن ۳۱ ساله فصل گذشته وست بروم نیز در مسیر پیوستن به فارست قرار دارد.

ویزای کار، مشکل کریم برای حضور در فارست

علاوه بر این دو بازیکن، ناتینگهامی ها همچنان امیدوار به جذب کریم انصاری فرد، مهاجم 28 ساله ایرانی هستند. او قرار بود در روز آخر نقل و انتقالات به فارست بپیوندد اما این انتقال ممکن نشد ولی باشگاه انگلیسی همچنان امیدوار به جذب کریم است چرا که او پس از فسخ قراردادش با المپیاکوس، بازیکن آزاد محسوب می شود.

فعلا بزرگترین مانع برای جذب این بازیکن ایرانی که در جام جهانی زننده گل ایران به پرتغال بود، کسب ویزای کار او در انگلیس است و دو طرف در تلاشند تا با حل این مشکل، کار انتقال کریم نهایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج