۷۶۸۹۶۴
۲۵۸ نظر
۵۰۱۰
۲۵۸ نظر
۵۰۱۰
پ

روحانی: می‌فهمم کارمندان در فشار اقتصادی هستند، آمریکا ماهی دو بار پیغام مذاکره می‌دهد

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی اظهار داشت: من می‌فهمم کارمندان دولت امروز در فشار معیشتی و اقتصادی هستند، چون حقوق شما ثابت است. حقوق کارمندان برای یک سال برنامه‌ریزی می‌شود و هرچه فشار اقتصادی افزایش یابد، حقوق‌بگیران ثابت بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرند. گروه حاکم جدید در کاخ سفید، هر دوهفته نمی گذرد که پیغام برای ما می فرستند که بیاید مذاکره کنیم؛ نرمش در پیام را ببینیم یا عمل ددمنشانه شما را ببینیم.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در برخی از عملیات های دفاع مقدس با ناکامی مواجه بودیم و پس از بروز برخی مشکلات در سال ۱۳۶۲، عملیات موفق خیبر را انجام دادیم اما در سال ۶۳ مجددا دچار مشکل شدیم و زمانی که عملیات بدر اجرا شد، امیدمان به پیروزی در این عملیات بود.

وی افزود: موفقیت ما در بدر هم ناقص بود که امام با بیان اینکه «نگویید شکست، بگویید عدم‌الفتح» گفتند این شکست ما نیست چون راه و مسیر ما درست است. نباید اگر چندماه در سختی قرار گرفتیم، از اهدافمان عقب نشینی کنیم و امیدمان متزلزل شود، چراکه پس از همین شکست ها به یک عملیات موفق و پیروزی بزرگ بنام والفجر ۸ دست یافتیم.

روحانی: می‌فهمم کارمندان در فشار اقتصادی هستند، آمریکا ماهی دو بار پیغام مذاکره می‌دهد

روحانی ادامه داد: در انقلاب اسلامی نیز سختی ها و تاریکی های زیادی داشتیم. در سال ۴۱ یک موفقیت و پیروزی در نهضت اسلامی به دست آوردیم اما در فروردین سال ۴۲ کشتار مدرسه فیضیه رخ داد. محرم آن سال پیروزی به دست آوردیم اما در ۱۲ محرم امام خمینی(ره) دستگیر شد. قیام خونین ۱۵ خرداد با کشتار بزرگی رخ داد، اما فروردین ۴۳ امام(ره) از زندان آزاد شد که شادمانی بزرگی را در مسیر نهضت اسلامی به وجود آورد. اما در آبان همان سال امام(ره) مجددا دستگیر و این بار به ترکیه تبعید شد. این فراز و نشیب ها ادامه داشت تا نهایتا منجر به پیروزی نهایی در سال ۱۳۵۷ شد.

رئیس جمهور با اشاره به فرارسیدن سالروز واقعه ۱۷ شهریور و برگزاری جشنواره شهید رجایی، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. زمانی که شهید رجایی نخست وزیر شده بود، از یک طرف مشکلات در درون دستگاه های اجرایی و از طرفی دیگر مشکلات در نیروهای مسلح و در کنار آن جنگ تحمیلی و کشتار مردم توسط گروهک ها غالب شده بود.

وی گفت: زمانی که در مجلس بودیم، هر روز که در مجلس می نشستیم می دیدیم که صندلی بغل دست ما یک قاب عکس و دسته گل گذاشته اند یا درب منزل شهید می شدند یا در مسیر به شهادت می رسیدند و عده ای هم در حزب شهید شدند. آیا ملت ما در برابر این ترورها ترسید و عقب نشینی کرد؟

روحانی با بیان اینکه با مقاومت و روحیه ایستادیم و از مشکلات عبور کردیم، خاطرنشان کرد: مگر ملت ما ملتی است که در برابر فشار یک گروه حاکم جدید در کاخ سفید که خودشان هم نمی دانند چه می گویند و چکار می کنند سر خم کنند؟ این گروه با همه در افتاده اند و نه تنها با جمهوری اسلامی ایران بلکه با دوستان قدیمی و سنتی خود نیز روبرو شده اند.

رئیس جمهور ادامه داد: این گروه از طرفی ملت ایران را تحت فشار قرار می دهند و از طرفی هر روز پیغام می فرستند که بیایید با هم مذاکره کنیم. هر دوهفته نمی گذرد که پیغام برای ما می فرستند که بیاید مذاکره کنیم. نرمش در پیام را ببینیم یا عمل ددمنشانه شما را ببینیم. اگر راست می گویید و دوستدار ملت ایران هستید چرا در زندگی مردم ایران می خواهید فشار وارد کنید.

وی با بیان اینکه مردم ما هرگز تسلیم فشار آمریکا نخواهند شد، تصریح کرد: دولت امروز در صف مقدم جنگ اقتصادی، روانی و تبلیغاتی قرار دارد. از همه احزاب، گروه ها و جناح ها می خواهم که امروز روز گله، رقابت و انتقام نیست، بلکه امروز که در میدان نبرد هستیم روز وحدت و انسجام است.

روحانی با بیان اینکه امروز ما در میدان مبارزه هستیم، ممکن است بین سپاه و ارتش اختلاف سلیقه وجود داشته باشد، اظهار داشت: در دوران جنگ در برخی عملیات‌ها بین ارتش و سپاه در ستاد جنگ اختلاف‌نظر وجود داشت ولی زمانی که تصمیم‌گیری و عملیات شروع می‌شد، ولو اینکه عملیات را سپاه انجام می‌داد، ارتش نمی‌گفت چون من در قرارگاه مخالفت کردم، پس کنار می‌آیم؛ تمام توپخانه ارتش و هوانیروز و سیستم پدافندی عملیات را پشتیبانی می‌کرد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: به بهانه اینکه قبلاً بین ارتش و سپاه اختلاف‌نظر وجود داشته، عملیات معطل نمی‌شد؛ این اختلاف‌نظرها برای قبل از شروع جنگ است، جنگ که شروع شد، همه در کنار هم و متصل هستند.

روحانی گفت: یکی از دوستان بسیار خوبم بعد از حضور من در مجلس شورای اسلامی، نامه‌ای به من نوشته که «ای کاش شما فلان حرف‌ها را می‌زدید»؛ بنده سه جمله به ایشان پاسخ دادم و گفتم «همه حرف‌های شما درست است، این حرف‌ها مال شرایط صلح است. من خودم بلد بودم» اگر شرایط ما، شرایط صلح بود، اگر دشمن به میدان نیامده بود و اگر آمریکا شمشیر را از غلاف خارج نکرده بود، بنده طور دیگری صحبت می‌کردم و سخن دیگری می‌گفتم اما امروز، روز جنگ با دشمن است.

وی اظهار داشت: ممکن است با عده‌ای اختلاف‌نظر داشته باشیم و در انتخابات با هم رقابت کرده باشیم، اما امروز با هم هستیم. امروز مجلس، دولت و قوه قضائیه در کنار هم و ارکان دیگر نظام در کنار دولت هستند.

روحانی ادامه داد: امروز بیانات روز پنجشنبه مقام معظم رهبری را یکبار دیگر مرور کنیم. جمله مهمی گفتند. ایشان تأکید داشتند «در روز سخت کسی حق ندارد پشت دولت را خالی کند». مردانگی، مروت، اخلاق، اصول انقلاب و منافع ملی ایجاب می‌کند که امروز در کنار یکدیگر باشیم، همدیگر را یاری کنیم و پشتوانه همدیگر باشیم.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: دولت نمی تواند از یک‌طرف با آمریکا مبارزه کند و از سوی دیگر حواسش به راست و چپ باشد. دولت نمی‌تواند در سه جبهه بجنگد؛ امروز روبروی دولت، آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی تصریح کرد: راست و چپ به عنوان دو جناح میمنه و میسره دولت باید حامی دولت در میدان جنگ باشند. من می‌فهمم سال آینده انتخابات است، ما این‌کاره هستیم؛ سال‌ها در انتخابات بودیم. حداقل پنج دوره در انتخابات مجلس شورای اسلامی و چند دوره در انتخابات خبرگان شرکت کردم. می‌دانم شرایط انتخابات یعنی چه.

روحانی گفت: روز آزمایش بزرگ ملی ماست؛ جناحی فکر نکند که اگر علیه دولت یک کلمه گفت، محبوب می‌شود. خطا می‌کنند و می‌گویند چون دولت مشکل دارد، من هم یک فشار به دولت بیاورم و نزد مردم محبوب شوم، اما بدانید مغبوض خواهید شد. مردم به شما پشت خواهند کرد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم به افراد غیور احترام می‌گذارند، افزود: در زمان جنگ، غیرت ایجاب می‌کند همه جناح‌ها در میدان مبارزه در برابر دشمن قرار گیرند. امروز ما دشمنی به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی نداریم.

وی تأکید کرد: نه جبهه راست، دشمن ماست و نه جبهه چپ؛ باید همه با هم باشیم. بار سنگینی بر دوش شما دولتیان است. منظورم از دولت، ۲ میلیون کارمند دولت است.

روحانی اظهار داشت: بار ما امروز سنگین‌تر است. من می‌فهمم کارمندان دولت امروز در فشار معیشتی و اقتصادی هستند، چون حقوق شما ثابت است. حقوق کارمندان برای یک سال برنامه‌ریزی می‌شود و هرچه فشار اقتصادی افزایش یابد، حقوق‌بگیران ثابت بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرند.

روحانی گفت: مسئولان رده بالای اجرایی باید به فکر کارمندان باشند و شرایط را برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر برای آنها فراهم آورند.

وی گفت: بخش بزرگی از بحث ما با دوستان و همکاران، اجرا کردن بسته حمایتی بود، ما می دانیم مردم در سختی قرار دارند و زمان جنگ است و زمان جنگ یعنی موشک باران، بمباران، بنابراین ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و باید آستین ها را بالا بزنیم و با تمام قدرت به خدمت به کشور و این مردم بسیج شویم.

رئیس جمهور اظهارکرد: مردم ما باید احساس کنند که اگر در این برهه پرفشار به اداره ای مراجعه می کنند، کار آنها به نسبت سال ۹۶ زودتر انجام می شود، احترام آنها در ادارات دولتی بیشتر شده است و این کمک شما کارمندان به دولت و نظام است.

روحانی ادامه داد: تمام نامه هایی که در ادارات سیر می کنند، آقای انصاری باید آنها را تنظیم و دسته بندی کند. چرا که همه آن نامه ها باید دارای تاریخ و مهر شوند که در چه تاریخی، چه ساعتی از فلان بخش خارج شده است تا در نهایت بتوان آنها را قضاوت و امتیازدهی کرد.

وی بیان کرد: اگر استانی در خدمات دهی به مردم به نسبت استان های دیگر بهتر عمل کرد، آن استاندار، فرماندار، رئیس بخش و وزیر مربوطه را مورد تشویق و حمایت بیشتر قرار دهید. ما باید زمان خدمت رسانی را کوتاه و دقیق کنیم.

رئیس جمهور افزود: من نباید فکر کنم که این مهری که امروز دست من است و بای پای نامه ای را با آن مهر و امضاء کنم، یک قدرت است و بخواهم بر سر آن مراجعه کننده منتی بگذارم و با نگاهی به آن مراجعه کننده بفهمانم اگر من نبودم آن امضاء را نداشتی. اینهایی را که می گویم در زندگی خود دیده ام. نه الان، سال های خیلی پیش.

روحانی خاطرنشان کرد: این کارها را انجام ندهید، سر مردم منت نگذارید، آنها آقا و ولی نعمت ما هستند و ما خادم آنها هستیم.

وی گفت: اشکالی ندارد که اگر مراجعه کننده ای به شما رجوع کرد، علاوه بر امضاء و مهر نامه های وی، جواب سلام او را با گرمی و لبخند بدهید. بگذارید آن فرد روحیه بگیرد، بگذارید احساس کند که ما خدمتگزار آن فرد هستیم.

رئیس جمهور افزود: یکی از معیارهایی که در جشنواره شهید رجایی مدنظر قرار گرفته است، موضوع دولت الکترونیک بود. شما ببینید کدام دولت بیشتر در بحث دولت الکترونیک قدم برداشته است. دولت الکترونیک، ایجاد شفافیت می کند.

روحانی با بیان اینکه بخشی از فشار اقتصادی و التهابات بازار ارز ناشی از فشارهای دولت آمریکا است، اظهار داشت: من به عنوان رئیس دولت اعلام می کنم بخشی از التهابات ما داخلی است.

وی گفت: روز گذشته من به یکی از مسئولین گفتم اگر کسی کاری در حوزه ارز انجام داد که موجب التهاب در بازار شود، در قدم اول او را عزل و در قدم او را به دادگاه معرفی کنید. چرا باید چنین کارهایی را بکنند؟ برای آنکه سهم خودت در آن شرکت بیشتر شود و سود بیشتری را به دست آوری و به خاطر سهم خودت به ملت ایران ضربه می زنی؟

رئیس جمهور اظهار داشت: ۴۰ میلیارد دلار ما صادرات غیرنفتی داریم. با گذشت ۶ ماه از سال باید ۲۰ میلیارد از این مبلغ به بانک مرکزی واریز می شد، اما چقدر از آن پول به بانک مرکزی برگشته است؟ اینجا قصد ندارم این رقم را بگویم. چه کسی مسئول است؟ این موضوع را هم باید به گردن آمریکا و رژیم صهیونیستی بیاندازیم.

روحانی بیان کرد: بله، آمریکا و رژیم صهیونیستی خیلی جنایتکارند و تاکنون ضربه های زیادی را به ما وارد کرده اند. اما ما چه کار کرده ایم؟

وی گفت: من از سازمان امور اداری و استخدامی می خواهم یک معیار بزرگ از امروز برای تمام وزارتخانه ها و شرکت ها، زمان تحویل دادن ارز صادراتی قرار دهد. آنکه یک ساعت زودتر ارز صادراتی خود را عرضه می کند و از آن طرف تنبیه کنیم، آنهایی را که در این کار تاخیر دارند و این باید به عنوان یک معیار مهم در دستور کار ما قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گلی

      افرین به روحانی اگر حرفی نمی زند حداقل با مردم صادقانه گفتگو می کند انچه از دستش بر میاید انجام می دهد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین به تو که اینقدر قدر دانی عززززززییییییییزم

      • 11

        ماهی
        رو صید کردن
        کلشو جدا کردن
        تو ماهیتابه روغن داغ انداختن
        هنوز میگه بازم خوبه
        اگه رییسی میوند وضعمون بدتر بود

        حکایت شماست برادر

      • بدون نام

        چقدر ساده ایم مردم ماههاست در عذابن و از بی ابی و کمبود مواد غدایی و بیکار شدن کارکنا.فقر بیداد میکنه سرمون رو مث کبک کردیم تو برف واز حال مردم بیخبریم.

      • ترسو

        در فهم و فهميدن كه مشكل اساسي وجود دارد !!
        حتما امريكا هم نذر كرده كه ماهي دو بار پيشنهاد مذاكره بده !!!!!
        روياهاي خوبي مي بينيد جناب رييس جمهمور .......

      • بدون نام

        من به شخصه اگر بدونم ایشون و خانوادهشون هم دارند مثل من زندگی میکنند و این حرفها را میزنند حاضرم تا پای جون وایسم..

      • بدون نام

        شما نمونه افرادی هستید که ما رو به این بدبختی فعلی انداختید

      • بدون نام

        آفرین به تو که این قدر سیب زمینی هستی

      • بدون نام

        بله اعلام میکنه تورم تک رقمیه!!!!!حتی .....قبول نمیکنند.برجام همکه غیر از رعد و برقش ،آنهم باصدای تند چیز دیگه ای ندیدیم . جناب روحانی با ملت صادق باش دیگه نمیشه به حرفات اعتماد کرد

      • بدون نام

        میگن:مرگ دسته جمعی عروسیه!
        اگه اینقدر تبعیض نبود
        بچه ها و تخم و تیره تون تو انگلیس و کانادا و آمریکا تو نازو نعمتند
        بعد به ما میگن مقاومت کننید
        خر خودتون هستید
        خدا ریشه تون رو بکنه
        ام الفسادها

      • بدون نام

        میفهمه اما حالیش نیست. گرسنه شبها نخوابیده. اجاره خونش عقب نیوفتاده. بهترین ماشینو سوار میشه، بهترین غذاهارو میخوره.

      • محمد

        متاسفانه آقای روحانی فکر می کنند با مذاکره با امریکا جو روانی مثبت به وجود می اید و مشکلات اقتصادی خود به خود حل می شود. ایشان تنها به تغییر جو روانی دل بسته اند و عملا هیچ برنامه دیگری برای مدیریت کارمد اقتصاد کشور ندارند. تا زمانی که مشکلات اساسی اقتصادی حل نشود صرف مذاکره با امریکا مشکلی را حل نخواهد کرد.

      • بدون نام

        افرین به تو که اینقدر خوشحالی و ساده لوح اینا همه کار خودشون هستش که تو رو مچل کنن

      • بدون نام

        ببینید چکار کرده‌اید که لگد زدن به دولت باعث محبوبیت بین ملت و رای آوری می‌شود .

      • علی

        آفرین به روحانی که اصلابلدنیست حرف راست بزنه

      • بدون نام

        خدا ازت نگذره ملت را نابود کردی آخه ترامپ چه احتیاجی به تو داره که بخواد با تو مذاکره بکنه

      • بدون نام

        حق با شماست اما متاسفانه عوام (عامه مردم ایران) سواد سیاسی درستی ندارن و در طی یک قرن گذشته از کودتا علیه مصدق به بعد همیشه فریب خوردن و خراب کردن و همیشه هم فکر کردن کار درست رو انجام میدن. نظرات رو که می خونم متوجه میشم تا جلوی دماغشون رو هم نمی تونن ببینن ولی ادعای فهم و درک بالایی دارن همشون

      • حامد

        بله این هم بخاطر شیره مالیدن به سر امثال شماهاست!!!! صدلقت اون دردی رو دوا نمیکنه

      • بدون نام

        خوب...پس چرا کاری نمیکنی لوازم تحریر ۷۰ درصد گرون شده

      • بدون نام

        حق مردم بی غیرتمون هر چی سرشون میاد بازم بخوابید

      • hassan.h

        از دولت انتظار اقدام صادقانه می رود گفتگو(صادقانه و غیر صادقانه) دردی را دوا نمی کند
        اینکه در شرایطی که قشر متوسط به پایین به شدت تحت فشار اقتصادی هستند یک دولت با دولتمردانی اشرافی کشور را اداره می کنند برای نظام یک ارتجاع محسوب می شود

      • ایرانیم

        ههههههههههه چی میزنی واقعا که بعضی ها سرشون مثل کبک تو برفه

      • ایرانی

        هوا آفتابی و خیلی عالی هستش

      • Godslayer

        محمد 11:53 دوست عزیز مگه بیشتر این رکود و تورم و افزایش قیمت فقط و فقط با جو روانی تحریما به وجود نیومد/؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        به گلی :
        آره، جون خودت، روحانی خیییییییبییلی صادقه!!!!!!!!!

    • بدون نام

      جوانان بیکار چی! ... اونها رو هم درک میکنی ... شرمنده پدر و مادر ... 35 ساله ... بدون امید و زندگی ... خدا از فردی که وعده ی دروغ به مردم میده هرگز نمیگذره ... مطمئنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوونای بیکار برن بمیرن بچه های خودشون فقط بیکار نباشن اصلا همه ما مردم بریم بمیریم بهتره تا این زندگی نکبت بار دیگه چیزی از ایران نذاشتن آب رو خشک کردن دریاچه ها و تالاب ها جاه ها خشکیده زمینها خشک دشت حاصلخیز خوزستانو به شوره زار تبدیل کردن کارخونه ها تعطیل و....

      • بدون نام

        منم بیکارم با 26 سال سن هنوز سر سفره بابام نشستم اما تا وقتی امثال من و شما نشستیم مسئولین را به خدا حواله میدیم وضع ما بدتر از اینها میشه.

    • بدون نام

      کارگران را چی نمی فهمی...

      پاسخ ها

      • محمد

        یه کم عفت کلام داشته باش، کارگرنما!

      • بدون نام

        بخدا همه‌ی ما بکار هستیم کسی هم تو فکر کسی نیست

      • بدون نام

        مثل خودش عفت کلام داشته باش ،یادتونه بیسوادها ،بیشناسنامه ها ،بزدلهای سیاسی ،برید جهنم ،کاسبان تحریم و......امان از یک عذر خواهی

      • بدون نام

        عفت کلام داره و درست میگه....

      • ایرانی

        مشکل از خود مردم و جهان سومی هستیم هستش هنوز متوجه نشدیم این گرانی‌ها از سوی دولت روحانی برای فشار گذاشتن مردم برای خواسته‌های خود برای مذاکره مجدد که هیچ سودی نداره برای مردم ، فقط سر لجبازی دولت از امضاء نشدن FATF از سوی مجلس و تایید رهبری هستش برای اینکه بلوکه شدن ۱۴۰ میلیارد دلار پول آقا زاده ها و مسئولین زحمتکش ما هستش فقط سر قدرت و پول هستش اگر از ریشه درست نشه هیچوقت درست نمیشه اگر هم درست بشه باید از ایران خودرو و سایپا شروع بشه

      • بدون نام

        به محمد :
        ...، چاپلوس بدبخت...

    • بدون نام

      خب فهمیدن که دردی دوا نمیکنه. مادر بزرگ منم اگه در قید حیات بود میفهمید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ننه جون مهدی هم فهمید

    • بی نام

      جناب رییس جمهور .فهمیدن شما دردی از قشر کارمند دوا نمیکنه .صادق هستین اقدام کنین وقت وقت عمل هست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب رئیس جمهور به خدای احد واحد قسم ما که ماهی پانصد هزار تومان هم حقوق سابت نمیگریم بیکار بیکار هستیم فکر جوانان بیکار بندر عباس باش

    • بدون نام

      ...
      فقط کارمندان؟وو
      کارگران بدبخت چی؟کل مردم توفشارن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در عوضاینترنت و کنسرت و برجام برقراره . مگر برای همینها تو خیابان نرقصیدید؟

      • بدون نام

        حالا خواستکار به این خوبی پولدر جواب بله بده راحتمون کن روحی

      • حبیب

        فعلا که وضع کارمند بهتر از همس یه حقوق ثابت داره میگیره زندگی میکنه چکار داره از وضع بازار که کو کار کو درامد

    • بدون نام

      ... پدرمون داره درمیاد

      پاسخ ها

      • ایرانی

        مهم نیست نیمه پر لیوان را ببینید که رئیسی رای نیاورد وگرنه دلار ۷۰۰۰ هزار تومان بود بیکاری و عوارضی و مسکن سر به فلک میکشید بازم خدارو شکر همه چیز آرومه

    • بدون نام

      جناب روحانی.فهمیدن شما دردی از شکم گرسنه کارمند دوا نمیکنه.امیدوارم بفهمید.

      پاسخ ها

      • امیر

        خسن اقا از هر چه حرف بزد اخر این سوریه سوریه از زبان گوهر بار نباید کم بشود

    • بدون نام

      کارمندان، کارگران، معلمان و... همه در فشار اقتصادی هستند
      اما بیشترین چیزی که ما رو آزار میده اینه که دولت اقدام موثری برای کاهش این فشارهای اقتصادی انجام نمیده در برخی مواقع هم فشار روانی رو بیشتر میکنه!

      پاسخ ها

      • مهدی

        باید چه امسال و چه سال جدید دولت یه افزایش حقوق چشمگیر بزنه بزاشون

      • بدون نام

        هه این همه کارمند کارمند نزنید کارگر ساده بدبخت که ماهی دویست هزار تومان هم حقوق نداره اسمش هم نیست آقای روحانی تو فکر کارگر هم باش

      • بدون نام

        مرفهین بی دردی که رای ملت را برای کنسرت گرفتند که پولدار ترشدند. شماها هم که دنباله رو همانها بودید .حرف حساب را هم آن وزیر زد ،رای دادید باید تحمل کنید.

    • رهگذر

      اقا کامنت هارو نبندین بذارید مردم بیان حرف بزنن دارن میترکن کی میخواد حرفای مارو بشنوه پس ؟.
      دشمن ما کله شقی ماست دشمن ما غیرت بیجای ماست دشمن ما خودمونیم دشمن ما نفس ماست تورو خدا توپ رو زمین دیگران ننداز. تا کی باید نگران طلوع افتاب باشم تا کی باید حوالی ساعت 12 دنیا رو سرم خراب شه که قیمت های جدید داره میاد
      من که نتونستم تو این سیستم مسموم به جایی برسم مث خیلیا !فقط پاتونو از اب باریکه زندگی ما بردارید بی وجدانا !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مذاکره کنید ما نه موشک میخواهیم نه تاسیسات هسته یی ما صلح میخواهیم درکش آسونه داریم فدای یه اقلیت فاسد از خدا بیخبر شدیم

      • امیر

        بابا ببن ما کی هستم امریکا هی منت کشی میکند

      • بدون نام

        دقیقا برادر کودتای شیلی با همین گفتار مذاکره کنید شما تکرار میشه .دقیقا هدف از گرانیها همینه که ضعیف النفسها جا بزنند و همین شعار را بدند . تاریخ آلنده و کودتای 11سپتامبر 1973شیلی را بخوانید به نقشه امریکا و ایادی داخلیش پی میبرید.

      • ساوان صباحت

        بریدعراق رابچسبید

      • بی نام

        ما ن موشک میخوایم ن تاسیسات هه مثله اینکه میخوای همین امنیتم نداشته باشی مگه برجام حاصل مذاکره نبود پس چی شد

    • سپیده

      اقا تازه فهمیده!!

    • ندای عقل

      (( من می‌فهمم کارمندان دولت امروز در فشار معیشتی و اقتصادی هستند))

      خوب الحمدا... فعلا فهمیده حال کارمندان دولت رو ، تاکی بفهمه حال اعم ملت رو، ا... العلم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر حرف آخه. دیگه از مملکت داریتون معلومه چکاره اید.

    • بدون نام

      از اقای روحانی می خواهیم افزایش حقوق کارمندان را بر اساس قیمت دلار محاسبه بفرمایند نه ریال بی ارزش

    • بدون نام

      بخدا اگه بفهمین؟

      چرا بفکر کارگران بدبخت هم نیستین با در امد ماهیانه ۱۰۰۰۰۰۰
      مایی که نه بیمه داریم نه اینده پس چکار کنیم ؟
      مایی که تو خونه پسر و دختر دم بخت داریم چکار کنیم


      لعنت به شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینترنت و کنسرت که هست مشکل اساسی مملکت کنسرت خیابانی بود که حل شد !!!!!!دیگه چی میخواهید؟

    • منگنه

      همین؟ واقعا فهمیدی فشار اقتصادی زیاده؟
      همینکه فهمیدی دیگه تمام مشکلاتمون حل شد ، زندگی شیرین شد ، خدایا شکرت که رییس فهمیدن

    • بدون نام

      کارگران لِه شدن زیرفشار تمام

    • بدون نام

      آقای روحانی ...وضعیت کارگرها وبیکارها ازوضعیت کارمندها خیلی وحشتناک تره ملت دارن ازگرسنگی میمیرن خاک برسرت

    • بدون نام

      چقدرباهوشه که فهمید

      پاسخ ها

      • بی نام

        اهای اونی که تواون بالا نشستی خودت راحت میخوری ومیخوابی ببین کارگران اونایی که روزانه یه تومان کارنمیکنن چی میکشن حالا یادت افتاده که کارمندان فشاراقتصادی میکشن ...

    • بدون نام

      ودیگرهیچ.

    • بدون نام

      نه بابا دمت گرم حسن جون بقیه در چه حالین

    • بدون نام

      اتفاقا دشمنان ما داخلی هستن وگرنه اگه خارجی بودن هیچکس حرف نمیزد و با دولت همراه میشد
      هر روز وقتی خیانت و اختلاس یکی از مقامات رو میشنوی
      یا آقازاده ای از اون ور دنیا واسه مردم کرکری میخونه خون آدم به جوش میاد

    • بدون نام

      فقط کارمندا گرفتارمشکلن دیگه!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقای روحانی باید تمام اقشار جامعه را درک کند که تحت فشار هستند نه فقط قشر کار من کارمند

    • دایی

      قسمت زیاد فشارهای اقتصادی فعلی برای ناکارآمد نشان دادن دولت فعلی و به جبران شکست در انتخابات 96 است.

      پاسخ ها

      • پرهام

        گمشو هموطن!
        به امثال تومیگن دایه عزیزتر ازمادر..

        همیشه توهم توطیه دارید. خود رییس جمهور قبول داره کابینه اش گند زده، تو باز بندازگردن رییسی و قالیباف

    • بدون نام

      اگر وضعیت مردم وکارمندان را میشناختی نمی گفتی ۵ درصد بدان نمیدانی

    • ایرانی

      خداوکیلی؟؟

    • بدون نام

      حرف زدن خیلی خوب بلدین ولی عمل کردن نه
      فقط اداره جات مفهمین این همه ادم حساب نمیکنین

    • بدون نام

      واقعا اگر میفهمید یه کاری کنید داریم نابود میشیم

    • بدون نام

      مگه فقط کارمندان دارن این وضعیت رو تحمل میکنن
      مگه بقیه خیلی خوبن

    • بدون نام

      من بیشتر برای آمریکا ناراحتم که بیچاره خیلی دوست داره با ما مذاکره کنه چون بیچاره آمریکایی ها همه چی رو دارن سه برابر قیمت میخرن بچه هاشون پوشک ندارن، رنگ گوشتو در ماه نمیبینن، صاحبخونه ها دارن مستاجرا رو پرت میکنن بیرون. خیلی دلم براشون میسوزه.مسئولین رسیدگی کنن

    • مهسا محمدی

      روحانی دروغ گو کلید ساز بس دیگه بس برید همتون

    • بدون نام

      الان صندلی بغل رو میبینی نیست...کجا رفته؟؟؟کانادا!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

    • مجتبی

      آقای روحانی شما از دل کارگرها هم خبر دارید ک نون خالی سر سفر ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیزم . بی خبره. درد کشیده نیست

    • بدون نام

      آخه روحانی کاری نمیتونه بکنه وقتی نخوان با آمریکا مذاکره کنن اینا به نفع شونه دلار بره بالا

      پاسخ ها

      • بی نام

        روحانی يه بار با آمریکا مذاکره کرد برای هفت پشتمون بسه

      • TitanSlayer

        همون دیگه 14:27 نمیفهمی خوش بحالت..نفهمی خیلی شیرنه....خیلی

    • بدون نام

      آره
      آمریکا التماس میکنه شما قبول نمیکنین
      آخه اقتصاد اون به گل نشسته و گرونی کمر مردمش رو شکسته
      نه شما که با اقتدار و روی زیاد سرتو گرفتی بالا

    • بدون نام

      فقط افراد جیره خور خودشون در فشار هستن ملت ایران که آسوده زندگی میکنن

    • بدون نام

      ک
      ارگر بیچاره چی ان تو فشار نیست. صبح شبم کار کن نمیتونه....زندگی کنه

    • بدون نام

      بخدا اگه بفهمی
      نفهم تر از شما پیدا نمیشه
      فقط لب و دهن و شعار زیبا هستی

    • بدون نام

      اره فقد کارمندا بقیه مردم تو فشار اقتصادی نیستن

      پاسخ ها

      • پروانه

        کارمندا وضعشون بهتره. به بقیه برس. محض رضای خدا

    • مهدی شیخعلی نژاد

      عمرا اگه بفهمی ملت چی میکشن ملت ازدنیاسیر شده ملت عرق درفلاکت بدبختی شپا تو سویس ومدینه فاضله ت خوش باش فکر کن مملکت گل وبلبل هستش

    • بدون نام

      ای بابا اقای رئیس جمهور حالا خوبه کارمندان‌چندین‌برابر‌حقوق‌کارگران مزایا میگیرن پس کارگران رو چطور در میابید

    • majid

      کارگرها چی ؟ با حقوق 1200.300 مشکلی ندارن ؟ کارمند ک زیر 2 تومن نمیگیره .

    • بدون نام

      اکثریت مردم در فشارندو قشر مرفع در حال عیش و خوشگذرانی توی اروپاو اونور

    • کریمی

      آقای روحانی با اینکه بنده به شما رای دادم این بگم که هیچی نمی فهمی تو از کارمندان دفاع میکنی واقعا جای تاسفه اینها حداقل ماهانه حقوق میگیرن ولی عده ای هستند که هیچ درآمدی ندارن چرا به فکر آنها نیستی اگر واقعا از توان شما خارجه چرا استعفاء نمیدی

    • ف

      بهتره زیاد حرف نزنی باعث شدی دیگه به هیچ موجود زنده ای رای ندهم

    • بدون نام

      بازنشسته فراموش شده هر مملکتی

    • بدون نام

      از طرف مردم حرف نزن ...
      اهداف مردم با اهداف شما زمین تا آسمون فرق داره

    • محمد

      کارمندان دولت خیر بلکه کارگران و کارمندان بخش خصوصی در معرض اخراج و بیچاره گی هستند کارمندان دولت حداقل ماهی 5 میلیون تومان درآمد دارند با با امکانات مثل وام مسکن وام خودرو و رزرو هتل جهت تعطیلات و امنیت شغلی آقای حسن روحانی از شما بعید است که از این مسائل اطلاع ندارید بخاطر تحریمها و گرانی دلار بخش خصوصی نابود شده و شما مثل کبک سر در برف کرده اید و وقتی هم که سخن می گوید درباره کارمندان دولت می گوید که شکر خدا وضع آنها توپ است

      پاسخ ها

      • جواد

        ماهی 5 میلیون !!!! حالت خوبه ؟

    • بدون نام

      اقای روحانی ملت فقط کارمندان نیستن به فکر میلونها ادم بیکار هم باش که نون شب هم ندارن بخورن کارمندان لااقل سر ماه یه حقوقی دارن ولو ناجیز ولی ما بیکارا سرماه سریش هم نداریم بخوریم

    • بدون نام

      فقط درک شما اقای رئیس جمهور از وضعیت سخت مردم کافی نیست .ضمن اینکه از قدیم گفتند یه دشمن زیاده و هزار دوست کم .حالا چرا بقول خود دست اندر کاران حکومت تعداد دوستای ایران از انگشتان یک دست تجاوز نمیکنه بجاش الی ماشاالله دشمن داریم ببینید چرا اینطور شده و حالا مردم باید تقاصشو پس بدن

    • بدون نام

      شما که خبر از بدبختی قشر متوسط پایین جامعه داری چرا کاری نمیکنی شبها چه جور میخوابی! !!! بازم فشار و بدبختی رو مردم بکشند و امثال شما در حاشیه!!!! ... نگاهی به اخبار بکنید مردم دارن از فرط نداری و بدبختی خودکشی میکنن و اعضای بدنشون رو می فروشن و....شما اسم این رو همدلی مردم میگین!!!! آقای روحانی تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد و حکمیت شما با دادگاه عدل الهی!!!! اگر دروغگو بدترین گناه باشد شما راس ال هرم آن هستید !!!! اف بر شما که مردم رو فریب دادید.....اف.....

    • فاق بلند

      چ فایده داره

    • الان میفهمی وضع واوضاعمون اینطوریه وای به روزی که نمیفهمیدی متاسفم برات

    • بدون نام

      نمیفهمی
      هیچکدومتون نمیفهمید
      اگه میفهمیدید وضع ما این نبود.

    • ستار

      از حال و روز کارگرا چطور، خبر داری؟
      میدونی با یک میلیون و صد و دوازده هزار تومن اونم چند ماه یه بار زندگی کردن یعنی چی

    • علی

      تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره

    • هالو

      مذاکره کنید خوب چرا دارید به مردم فشار میارید آخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مذاکره چیزیو درست نمی کنه...!ا

    • نسل سوخته

      رهگذر لایک داری.
      داریم زیر بار فشار این همه گرونی داغون میشیم.تازه آقایون فهمیدن ک چقدر کارمندا زیر بارفشارند.همه زیرفشاراقتصادی خم شدیم.غیر از شماها وآقازاده هاتون

    • بدون نام

      اقای روحانی شما به یک مرگ بدی اینده میمیرید همچی جزا داره بی خیالی جزا داره..شما میدونید ترامپ شخصیتش زیاد فرق داره خب باهاش مذاکره کن مطمعن باش هیچ رعیس جمهور امریکا دیگه مذاکره بهم نمیرنه خارج نمیشه .فقط ترامپه اینجوره

    • بدون نام

      به خدا اگه بفهمی !
      حقوق منِ کارمند به اجاره خونه ام هم نمیرسه !!!
      حقوق تو چقدره؟
      اجاره خونه میدی؟
      اصلا تا حالا تو عمرت مستاجر بودی ؟!
      یا از اول صاحب خونه بودی و یه خونه مصادره ای بالا شهر به نامت شده بوده؟
      تا درد ما رو نکشی نمیفهمی. برای همینه که وضع مملکت اینه. که مسئولش درد ملت رو درک نمیکنه..

    • فرهاد

      ....لابد توقع داری ملت یه ده بیست سالی گشنگی بکشن تا پیروزی نهایی رقم بخوره...بابا ملت گشنن می فهمی یا نه؟این قدر روضه نخون دیگه دستت رو شده واسه ملت

    • علی

      (ن می‌فهمم کارمندان دولت امروز در فشار معیشتی و اقتصادی هستند، چون حقوق شما ثابت است.)......از کرامات شیخ ما این است.......شیره را خورد و گفت که شیرین است.....

    • بدون نام

      اقای روحانی اگر میتونی کشور رو مدیریت کن و اگر نه بسپار دست اونی که میتونه شرایط که بد تر از جنگ تحمیلی نیست. دشمن ها و تحریمها همون هست که بود. با عدم مدیریت چی رو میخوای به مردم و رهبری. تحمیل کنی

    • اسی

      من خودم کارمندم و نمیتونم شکم زنو بچمو با حقوقی ک میدن تامین کنم و میدونم ک داری دروغ میگی با اون حال مگه جمعیت ما فقط دومیلیون کارمنده؟یخرده بیشتر تامل کنین در حرفاتون ملت گرسنه ان ملت پول ندارن برا تحکیم خانواده لطفا بیشتر فک کنین لطفا لطفا لطفا

    • mahdi

      آقای روحانی کارمندا تحت فشارن دیگه فکرشو کن کارگرا چی میکشن

    • امیرحسین

      امریکا کدوم خریه بابا هرچی بدبختی میکشیم زیر سر خود شماهاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا در تبلیغات انتخابات دم از دشمن نمیزد وهمه خرابی ها را به احمدی نژاد وصل میکرد ...

    • بدون نام

      آقای روحانی. پوشک چنده

    • بدون نام

      عمراًتومعني فشاروبفهمي...يعني توهم مثل بقيه ماهي يه بارنميتوني يك كيلوگوشت بخري؟؟؟به مردم توهين نكن .لطفاً!!!!

    • بدون نام

      آخه کارمندان تو راهپیمایی شرکت میکنن و اکثرا از خودشونن

    • ع ش

      بچه هایی که پوشک ندارن بچه هایی که پول شیرخشک ندارن قیمت اینا دستته این بچه ها چقور بایدگرسنگی بکشند تا ما به ولفجر۸برسیم خدا ازت نگذره

    • بدون نام

      ایران وایرانی بمیرازبیکاری وفقرکم بودبودجه وبی ابی ولی۲۰تا۳۰ملیون افغانی کثیف غول بوگندوپررواویزون کارکن وپولداربش پروتربش وبودجه مون بخورن تحصیل بهداشت رایگان وبالای۱۰ملیون شغلمون اشغال کنه که فقط بیش از۳ملیون توکارساختمانی اشغال کنن وبیکاربه گفته نمایندگان مجلس وتواستیصاح وزیرکارودرروزبالای۱۰میلیاردلیتراب ایران ومصرف کنن وهمه شغلهایی که مشغولن اب مصرف میش نباش انجام نمیش واین تعدادفقط ازلحاظ شغلی بالای۳۰۰ملیون تومان به هرایران ضررمیزنن همینهاخرج ایران بش امریکاواسراییل ودشمنان غلطی نمیتونن کنن ولی التن برعکسش

    • یه بدبخت

      بخدا خونم به جوش اومده.
      خدایا مارو نجات بده ازدست این

    • بدون نام

      کارگر ها اصلا تو فشار نیستند دارند به خوبی و خوشی زندگی میکنند فقط کارمندا در فشار هستند!

    • احسان

      وجدانن برو مذاکره کن حسن....بقران ملت دیگه تاب ندارن

    • طغرل

      آقای روحانی....ماشین من شاتون زده...با دلار 4200 هزینه تعمیرش میشد2میلیون پانصد....ولی الان اگر قطعاتش گیر بیاد میشه 6ال7میلیون....این تفاوت رو از کجا بیارم...نگاه ب خودتون نکنید...تو بدترین حالت شما مسئولین هیچ دغدغه ایی ندارید بجز؟؟؟

    • بی نام

      خیر . شما نمی فهمید ..اگه میفهمیدید الان کاری واسه ملت میکردید.. شما به فقط به فکر جیب خود هستین . همتون

    • mohsen ziyaei

      جناب رئیس جمهور
      ما خودمون میدونیم امریکا خیر خواه ما نیست و دنبال منافع مردم خودشه ما مشکلمون از امریکا نیست مافیا و سلطانها این مردم رو نابود کردن هر کالایی یه سلطانی داره
      سلطان موز
      سلطان سکه
      سلطان خودرو
      سلط.....
      اقا برخورد کنین
      تنها راهشه
      پدر مردم در اومده
      خدا قهرش میاد مردم ما مردم صبوری هستن
      جلوی احتکار بگیرین
      این همه نوسان خنده دار شده
      جک شدیم تو دنیا
      از مغزهای این مملکت استفاده نمیشه
      سالمندان رو باز نشسته کنین
      ما نوابغ اقتصادی داریم 17سالشه
      اقا جدی
      برخورد

    • بدون نام

      البته حرف درست زده خودشون تو فشار نیستند برا همین تن به مذاکره نمیدن. مردم عادی هستند که باید این فشارها را تحمل کنند . هی میگید صبر ... صبرکردیم کو پیشرفت؟ پیشرفتتون فقط تو درست کردن سلاح و موشک بوده و فقط دارید ذوق میکنید که موشک داریم.

    • س

      اتفاقا" آمریکا خیلی خوب میدونه چکار میکنه . نشانه ش هم اینه که مردم آمریکا دردوران ترامپ به رفاه وآسایش هرچه بیشتر رسیدن . ... شما خودت میگی آمریکا هفته ای دوبار پیغام مذاکره میده .
      ... بااین فلاکتی که ملت دچارش شده چرا مذاکره نمیکنید. آیا ملت برای شما اهمیتی دارد؟ اصلا هدف شما ازاین همه سادیسم بازی چیست وبه کجا می خواهید برسید. آیا آشوب درست کردن دردنیا وبیچاره کردن ملت خودتان چه نتیجه ای دارد. دست ازاین کارها بردارید...

    • محمد

      اقای روحانی بسع دیگه از ملت کم هزینه کن پدر این ملت رو دراوردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محض دوستانی که میگن موشک نمیخواییم پوشک نیست..بایدگفت اگرموشک نبود پوشک لازم همه شما میشدبعد آنوقت چی میشد

      • س

        ۱۱:۳۷ محترم. دشمن سازی موجب مشکلات موشگ وپوشکه. اگر ما خودما دست ازکدخدابازی در منطقه برداریم وروی مملکت خودمان متمرکز شویم. بدون موشک هم پیشرفت ورفاه وآسایش برای ملتمون می تونبم درست کنیم

    • مهدی عبادی

      سلام آقای روحانی عزیز اسمی هم از بازنشستگان مظلوم بیاور

      پاسخ ها

      • ایرانی

        تا زمانی که این نوع افراد برای شما عزیز!!!!!!!!!! هستند وضع بازنشستگان بهتر نمی شود...

    • بدون نام

      همين فقط فهميدى؟
      خب چرا كارى نميكنى كه براى آسايش مردم باشه؟

    • مهرداد

      دولت در این زمان نباید به فکر گروه خاصی باشه ،به فکر منفعت و سودهی نباشه با گرانی و دزدی مقابله کنه کلی مشکل حل میشه .جناب روحانی دیگه دروغ بسه شما تونستی رکورد ریس قبلی رو بزنی گند کارت در اومده به فکر ملت باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من فقط فکر میکنم اگه یه دوره هشت ساله ریاست جمهوری دیگه هم بگذره از ایران و ایرانی چیزی هم میمونه

    • ایران

      ایرانو بیخیال حال همه خوبه شما بفکر سوریه و عراق و یمن باش که یه موقع سختی نکشن

    • شهرام

      نه آقای روحانی . اصلا مذاکره نکنید یه وقت .... این کار خیانت به اسلام و شهداست . همینجوری ادامه بدین تا مردم همدیگرو بخورن و مختلسین کل بیت المال رو قورت بدن و آقازاده ها چندتا ویلا و ماشین دیگه در امریکا و اروپا بخرن . ادامه بدین به همین منوال تا امریکا رو به زانو دربیارین .

    • بدون نام

      الله اکبر
      خیلی خوشحالیم که متوجه شدند

    • ر ضا

      آقای روحانی اون زمان شهید رجایی در دولت اختلاس نبود ما میدانیم زندگی پستی و بلندی دارد ولی در دولت‌های کنونی اختلاس مثل خورشید میدرخشد پنهان نیست هیچ رغم دولت شما با دولت شهید رجایی قابل مقایسه نیست به همین دلیل هر روز روی صندلی ها گل می‌گذاشتند و دشمن در بیرون از دولت بود ولی الان دشمن درون دولت است و احتیاجی به ترورهای آن‌زمان نیست

    • بدون نام

      ماشاله ملت تو فضای مجازی چقدر شجاع میشن از ماست که برماست ...

    • بدون نام

      جناب روحانی حاضریم این فشارها را تحمل کنیم اما مثل سوریه ،عراق ،لیبی،افغانستان،و......نشویم .
      خاینین را معرفی کنید.

    • سفید پر رنگ

      ...قصه نگو که گوشم از این حرفا پره

    • بدون نام

      یاد شخصیت «جیگر»، در برنامه کلاه‌قرمزی افتادم که مدام می‌گفت: «می‌فهمم، می‌فهمم»

    • علی

      اولا از سرمایه های ما یعنی شهیدان و دوران دفاع ازایران به نفع خود،مایه نگذارید.خودتان چه درچنته دارید؟دوم اینکه حرف زیاد میزنید ولی عمل،هیچ.بی اعتمادی مردم به خودتان را چه کنید؟فکرمیکنم بااین خط مشی اقتصادی شما،روزگار بدتری پیش روی ما مردم هست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته

    • رابینهود

      هیشکی ب فکر مردم نیست.سران حکومت که دارن راحت خریداشون میکنن آرامششون رو هم دارن .این ما مردمیم که داریم جوووون میدیم...

    • عدالت

      پس کارگرا چی. فقط کارمندا مشکل دارند؟

    • بهار

      تنها راه نجات کشور سپردن کشور به رئیس جمهوری خدمتگزار وفرزند ملت ومدیران کاری که خود را نوکر مردم بدانند..دولت نهم ودهم نمونه بارز این نوع دولت است...دست خدا چنان کارگردان های فشار وظلم به خدمتگزاران دولت نهم ودهم را به بن بست کشانده که مردم خادم های خود را از زیر فشار ظلم نجات دهند و دستش از آستین ملت بیرون بیاید...بهار نزدیک است...

    • traktoor

      آخه مملکت فقط کارمندها نیستند، مگه ما انسان نیستیم ، چقدر چاپلوسی تو این مملکت بیداد می کنه. کارمندا تورم می‌ره بالا حقوقشون هم می‌ره بالا ،ولی ما چی؟ کارگر ساده دستمزدش دستمزد بیست سال پیشه اما اجاره به نرخ روز میده، جنس گرون شده ، هزینه تحصیل بالا رفته ، یه لیتر آب معدنی رفته دو هزار تومان یعنی ما شیر آبو باز کنیم تا ببندیمش صدهزار تومان دور میریزیم حداقل ....

    • بدون نام

      اقاي روحاني حقوق كارگران پس چي با اين اوضاع شركت ها ........

    • بدون نام

      به خدا من یه فرد عادی هستم . اگر بخواید درددل مردم را به دشمنان خارجی ربط بدید من نه دشمن خارجی میشناسم نه چیزی ولی دیگه زیر بار اینهمه گرانی به تنگ اومدم و میخوام کسی صدایم را بشنود ولی همین که مردم اعتراض میکنند یا چیزی میگن اینا میگن کار دشمن خارجی هست یعنی من نوعی هیچ دردی ندارم که دشمن بیاد به من بگه . به خدا حق میدم به نوجوانی که تو آبادان خودکشی کرد . آیا به اون نوجوان هم دشمن خارجی گفته بود که خودکشی کنه به خدا به تنگ اومدیم نهایتا اگر وضع به همین منوال باشه من هم خودکشی میکنم تا مردم سوریه و یمن و عراق و فلسطین در رفاه باشند. تازگیها هم که تو عراق معترض میشند به ایرانی ربطش میدن که عده ای میخوان بین ایران و عراق تفرقه بندازن به خدا اینطور نیست ما رفاه میخوایم عراقی ها هم رفاه میخوان ولی ایران کاری کرده که آسایش را هم از عراقی ها سلب کرده.

    • بدون نام

      عمرا بفهمی چجوری با 1100 داریم زندگی میکنیم . در تصورت هم نیست حتی فکرشم نمیکنی. خرج یه وعده غذات انقدره

    • اکبر حاجی زاده

      به نظر شما مشکلات بازنشسته ها کمتر ار شاغلین است. بازنشسته ای که بعد از بازنشسته شدن تازه مشکلات آن شروع میشود. (فرزند دانشگاهی،ازدواج فرزندان، مسکن آنها، انواع و اقسام مریضی ناشی از دوران اشتغال، هزینه سرسام آور زندگی و....) آیا باید چنین مقایسه کرد؟ آیا کشور های دیگر با بازنشسته چنین برخوردی میکنند آقای رئیس جمهور محترم؟

    • بدون نام

      اقاي روحاني اين كه مردم ولي نعمت هستند را هم به وزير مسكن بگوييد
      1 ماهه براي يك امضا هر هفته به اداره مسكن استان البرز مراجعه ميكنم ...و هر زوز امروز و فردا ميكنند ...........!!!!!!!

    • بدون نام

      اگه یک نفر سیاست مدار هم داشتیم اونوقت هم موشک داشتیم هم پوشک .از بین هشتاد ملیون بدبخت فقط همین دو ملیون رو درک فرمودید اقای روحانی؟ والا من ارزومه اندازه همین کارمندا درامد داشته باشم

    • بدون نام

      بی عرضه کارگر پس چی حقوقش خیلی زیاده ؟؟؟؟؟

    • m

      کارگرها بدبخترن. به این افتخارنکنیدآمریکاپیغام مذاکره میده اگه عرضه دارید مذاکره کنید

    • مهدی

      یکی فشار آمریکا آورده
      دو تا فشار احتکار کننده
      سه تا فشار فروشنده
      فشار چهارمی بی ارزگی شما امثال شماست که نه سیاستمدارید نه انقلابید نه مملکت دارید

    • مردم

      آمريكا ماهي دوبار پيغام مذاكره مي فرستد
      شما هم دلتون قنج مي زنه.
      وقتي از تلويزيون شمارو مي بينم به خدا قسم تا دو روز حالم خراب و بد ميشه
      ازت متنفريم ولي چاره اي نداريم بايد تحمل كنيم
      قلبمان فقط به رهبري روشن است.

    • پورحسین

      آقای روحانی عزیز خدا را شکر که مسولان وحاکمان نظام بالاخره متوجه شدند که بیشترین فشاراقتصادی برای کارمندان وکارگران هست پس بسم الله.

    • بدون نام

      روحانی اسکاتلندی مرفه بی درد مداکره کن مردم مردن از بدبختی خدایا ما چرا تو ایران به دنیا اومدیم چرا

    • س ب

      دستش درد نکند..حداقل کاری نمیکند زیبا سخن میگویید!!

    • بدون نام

      اقای روحانی ما موشک و تاسیسات هسته ای نمیخواهیم ما یک زندگی ارام و اسوده میخواهیم //مردم زیر فقر دارن از گشنگی میمیرند فکری به حال این مردم گرسنه بکنید//اگر بهتون بر نمیخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موشك براي ما نيست براي خودشونه ولي هزينه شو ما بايد بديم

      • دریا

        اقتصاد هیچ ربطی به موشک و هسته ای نداره
        ولی این دولت اونقدر ضعیف بود که هم اقتصاد و کارخانه ها و تولیدی ها رو نابود کرد هم هسته ای رو و شاید در اینده موشکها و امنیتمون رو هم نابود کنه

    • مصطفی

      این خیلی بده که آدم فکر کنه همه چیز را میفهمه !!همه چیز را درک میکنه ولی برای نشان دادن عکس العمل مناسب به موضوع هیچ کاری انجام نمی ده! اینکه امریکا هرماه دو بار پیام میده یعنی چه مثلا هر روز دو بار پیام بده ! مردم بدنبال رفتارهایی در دولت هستن که موجب آرامش مردم بشه . خانواده ها نگران آینده هستن . وضعیت معیشت؛ هزینه تحصیلات فرزندان؛ امروز از مردم انتظار داشته باشید که مثل چهل سال قبل از صبح تا شب تو صف بایستند جواب نمی دهد . اعصاب برای کسی باقی نمونده . نگرانی مردم از بابت پوشک را متوجه نشدید . تا همین اندازه برای نخود و لوبیا؛ برنج و سبزی ؛ نان و گوشت و..نگران هستند. مخلص کلام یعنی اگه امریکا بیاد عذر خواهی کنه و بگه غلط کردم شما رضایت میدین یا بازم میخوای ادامه بدی؟

    • بدون نام

      درود بر روحانی من یک بازنشسته هستم و از آقی روحانی راضی هستم اگر انصاف داشته باشیم قضاوت کنیم واقعا زحمت زیادی می کشد اگر کسی هم هست کارشکنی می کند او دیگر بی شرفی و نادانی است

    • م میر

      فقط کارمندا آدمن؟ تو این مملکت کارگرا آدم نیستن؟

    • بدون نام

      بابا خسته شدیم من خودم به روحانی رای دادم میدونم به هر کی رای میدادم فرقی نمیکرد اخه من کارگر چکار کنم یه بچه ۳ ماه دارم دولت حتی نمیتونه یک پوشاک بچه رو قیمتش رو کنترل کنه بقیه چیزا که بماند چرا هیچکی به فکر مردم نیست چ گناهی کردیم تو این کشور بدنیا اومدیم

    • بدون نام

      یه عده هم هستند که اسمشون جایی به عنوان کارگر ثبت نشده به خاطر آبرو داری عضو کمیته امدادو بهزیستی نیستند کشاورز نیستند کارگر ساختمانین اینها را هم میفهمی جناب رئس جمهور کار اگر باشه کار میکنند و اگر نه با سیلی صورتشون سرخ نگه میدارن .پیرمرد شصت ساله ای که کارگر ساختمانی نمیتونی بفهمی متاسفانه

    • ارش ازادیان

      شما اگه میفهمیدی که اوضاع مملکت این نبود از جنگ گفتن و پیروزی در جنگ دردی دوا نمیکنه از مردم و اینکه اگه واقعا امریکا مذاکره میخواد نامرد روزگاری اگه مذاکره نکنی چون حال مردم مملکتت رو نمیفهمی

    • بدون نام

      خوب لامصبا دست از کینه بردارید ومذاکره کنید ملت داغون شدن به خدا با ماهی یک ملیون تومن چجوری باید سر کنیم تو رو به مقدساتتون مذاکره کنید اونای که میگن مذاکره نکنید منفعتشون به خطر میافته

    • بدون نام

      به تو احتمالا خوب میرسه ها

    • بدون نام

      اگه ماهی دوبار پیشنهاد میده آمریکا مذاکره کن تاکی باید ببینیم خودفروشی دختران بخاطر نیازهای خانواده

      پاسخ ها

      • ستاره

        اونایی که شرف دارن و انسانیت و دین و ایمان به جای خودفروشی خیاطی و آشپزی میکنن و درامدزایی میکنن اونایی هم که بی وجدانن پولدار هم باشن میرن تو پارتیها و جشنهای پولداری خودفروشی میکنن پس فساد ربطی به اخلاق و اقتصاد نداره.

    • بدون نام

      خدایا هستی خب کتری بکن

    • بدون نام

      مردم نیاز به داستان ندارند.

    • ب ر

      همش شعار همش وعده و وعید واقعآ تو وعده دادن استادیم

    • بدون نام

      فقد کارمندها، والا اعتبار یه دولتی از خداهم بالاتر تو بانک ها

    • بدون نام

      بيكارا اصلا در فشار نيستند

    • بدون نام

      ماهی دوبار پیشنهاد مذاکره میده پس قبول کنین تا اوضاع بدتر از این نشده
      وگرنه بعدا مجبورین به دست و پاشون بیفتین برای نجات خودتون و مردم اگه البته مردم براتون مهم بودن که به این فلاکت نمیرسیدن

    • بدون نام

      درد ما آمریکا نیست درد ما بی بند و باری مسئولین و دولت مردان هست چرا هی میگیم آمریکا
      چند بار احتکار دیدیم باز میگیم آمریکا حتی یه آدم ساده لوح هم میفهمه مشکل کجاست جناب روحانی واقعا متاسفم که تا کار به جایی میرسه که نمیتونید کاری کنید اسم ملت ایران رو میارید بخدا من بعنوان یه کارگر با حد اقل دستمزد خستم شما نفستون از جای گرم در میاد

    • بدون نام

      میفهمید ولی خودتون را زدید به نفهمی

    • بدون نام

      شماکارکه بلد نیستید انجام دهید لااقل بیشتر از ده میلیون تومان در ماه حقوق و مزایاویا انواع وامهای کم بهره وبی بهره نگیرید

    • بدون نام

      شماکارکه بلد نیستید انجام دهید لااقل بیشتر از ده میلیون تومان در ماه حقوق و مزایاویا انواع وامهای کم بهره وبی بهره نگیرید

    • محمد زمانی

      همه میدانند تازه کارگرانی که ماه ها حقوق نگرفته اند ،بیمارانی که با چهل سال سن وبال پدر و مادرشون هستند بماند،چه تدبیری اندیشیده ای،اینکه امریکا ماهی دوبار پیام مذاکره می فرستد که نشد افتخار یکبار هم که شده آرزوهایتان را عوض کنید کره جنوبی ،ژاپن ،آلمان و ایتالیا را که در جنگ با خاک یکسان شدند ولی الان قدرت اقتصادی دنیا هستند قرار بدین الگو قرار دادن امثال ونزوئلا و کوبا و کره شمالی ما رو به این فلاکت کشاند.

    • امید

      دقت کردین نصف پول مملکت نیست
      رئیس جمهور نمیدونه کجاست
      بخندیم یا گریه کنیم ؟

    • میلاد

      یه معما کشوری که این همه منابع و ثروت داده چرا مردمش باید به این فلاکت باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دومين منابع گاز جهان و داريم

    • مرتضی60

      ما مردم هرچی سرمون بیاد حقه مون هست.این تازه اولشه.بیشتراز اینها باید بکشیم تا یاد بگیریم عقلمون رو دست کسی ندیدیم و الکی وبدون فکر دنبال رو کسی نشیم.تا یاد بگیریم هیچ کس قرار نیست بیاد تا مارو از این وضعیت نجات بده.تا یاد بگیریم با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه و اوضاع خوب نمیشه و اگر وضع بهتر میخوایم یاد خودمون یه تکونی بخوریم.

    • بدبخت

      کلا در حال فهمیدن و درک کردنن این بزرگوار!!!!!

    • بدون نام

      کارگران بدبخت همه مردن

    • بدون نام

      پدرمون در اومد تواین فشار

    • بدون نام

      گلی ۱۰:۳۹ شما حقوق بگیر کجائید ..؟ أصلأ کارگری و حقوق کارگری رو میفهمی..؟ یا فقط عین روحانی میدانی ..!!؟. حال شما خوبه ...خدا رو شکر ... حال ما نه . باور کن ...

    • بدون نام

      واسه زیاد کردن حقوق کارگر،شش ماه،با هم جنجال میکنند،آخرشم صدتومان میره،بالا ولی ما شب میخوابیم،صبح پا میشیم،فلان جنس یک ملیون رفته بالا،کسی نیست جلوشو بگیره،آقای ریس جمهور

    • بدون نام

      تمامی اینها فقط سیاه بازی هست

      خود روحانی باعث تمامی این بدبختی ها ست

    • سعید

      به شرافتم قسم. من و خانوادم بالای 10 روزه میوه نخوردیم. به جان بچم قسم ما فقرمون خورده تو خوراک نه من خیلیا اینجورن ما امنیت خوراک خم نداریم. بعد تو میگی میدونم چی میدونی تو اقای روحانی به خاطر مردم ایران برو توافق کن فقط مردم ایران. این شجاعت رو داشته باش

      پاسخ ها

      • حجت

        آره فرداش که توافق کرد مثل عراق و افغانستان پیشرفته میشیم. واقعاً هر بلایی سرمون بیارن این روحانی و تیمش حقمونه.

      • بدون نام

        افغانستانو عراقو لیبی ووو توافق کرده تازمانیکه ملت یک کشور اگاهو زحمتکشو درستکارو شجاع نباشن اون کشور هرگز درست نخاهدشد

      • بدون نام

        قبلا ملت از هزينه تفريح و اموزش كم ميكردند الان بايد از خوراكشون كم كنند

    • علی

      حیف اون رای و اعتمادی که صرف تو کردیم یک دولت کلاه بردار با یک تیم اقتصادی ناراست با سیاست های کلاهبردانه از جیب ملت . واقعا گند زدید به کل اعتماد یک ملت اثراتش بعدها مشخص خواهد شد

    • بدون نام

      خدا رحم به بازنشستگان کشوری و لشگری بکنه که هیچ کس را ندارند نمی دانند دارند چی می کشند.

    • بدون نام

      لطفا بازنشستگان راهم بفهمید

    • بدون نام

      لطفا بازنشستگان راهم بفهمید

    • بدون نام

      فقط خدا از سر تقصیرات اون نکزره اگه خدا را بشناسیم البته

    • بدون نام

      کسی می تواند بگوید می فهم و درک می کنم فشار بر مردم است . که مثل آنها زندگی کند .
      شما و برادرتان کی مدرکتان را از انگلیس گرفتید .
      .....
      مردم را چی فرض کردید .
      تمام زندگی شما را لحظه به لحظه دنبال می کنند .
      در توچال از برند نایک و آدیداس در سال حمایت از کالای ایرانی .

    • بدون نام

      شما وامثال شبیه به تودرخانه های ۱۰۰میلیاردی ساکن هستید چه میفهمین اجاره ۱میلیونی ماهانه یعنی چه فقط منتظرروزانتقاممم همین

    • بدون نام

      روحانی مذاکره کن و اقتصاد و دلار را نجات بده و تحت فشار گروه های تندرو ایران قرار نگیر .ما کارمندان و کارگران و مردم با تو هستیم.

      پاسخ ها

      • هاجر

        شما یک ذره راجع به تاریخ 5 سال اخیر مطالعه کن بعد حرف مذاکره رو بزن. برا برجام مذاکره کردیم همون موقع اوباما نقضش کرد بعدش هم ترامپ کلا پاره اش کرد. فقط این وسط به خاطر ساده لوحی وزارت خارجه و مسیولان دولتیمون هسته ای و اقتصادمون رو هم از دست دادیم.

    • محمدی

      آقای حسن از دس شما و او آمریکای خون خار خسته شدیم راست باش فتوا بده دولار تحریم کالاهای اجنبی بلکل تحریم با انصاف باش اخه نون شب ندارم ماهی دویست تومان ندارم آب برق کرایه قسط خرج بچهای مدرسه به کی بگم ای مسلمان تو لباس مسلمانی به ضاهر بعضی وقتا تو سرم میزنه تمام زندگیم بابچهام وخودم به اتیش بکشم

    • محمد

      خود کرده را تدبیر نیست.

    • بدون نام

      پوتين بهشون اجازه مذاكره نميده

    • تیمور

      والا ما ایرانیا حرف راست از حسن کلید ندیدیم

    • بدون نام

      اقای روحانی کارمندان در مشکل نیستن کارگران بد بختند که در مشکلند نه بیمه ای نه کاری .....اگه وجدان داری یه کاری بکن

    • ج.ن

      حالا خوب که چی چکار کنیم شماکه سختیو حس نمیکنین بذاریم هربلایی سرمون بیاد تا کی؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      لعنت برتزویروریا

    • بدون نام

      کدام حقوق کارمندان وباز نشستگان وکارگران همش 5درصده 40سال است ملت را گرسنه نگه داشتید وضع الان خیلی خراب شده خجالت بکش بیسواد وبی فرهنگ. نمیتونی مملکتو اداره.آی وطن فروش

    • بدون نام

      پس نظر مردم چی میشه؟ مردم کجای ذهن شما هستن؟ واقعاً یک انسان چطور میتونه اینقدر چند رنگ باشه؟

    • بدون نام

      خجالت نمیکشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر نکنم

    • بدون نام

      آیا از خواسته های اکثریت مردم اطلاع دارید یا خیر؟

    • بدون نام

      کارگر کشاورز راننده وغیره ادم نیستند فقط بفکر کارمندای کم بازده دولت هستی

    • بدون نام

      من پزشكم درآمدم با پانزده سال بعد از ديپلم درس خوندنو سختي كا رو كشيك و استرس ماهي هفت ميليونه بخدا دو شيفت هم كارميكنم از ٦صبح تا يك ونيم از چها بعد از ظهر تا يازده و نيم واقعا امسال تو خرج عادي زندگيم موندم اسممونم پزشكه احساس ميكنم هركار ديگ ه اي كرده بودم بعدازديپلم تواين پانزده سال يه چي داشتم
      باز هم بيشتر دلم برا كارگرها ميسوزه

      پاسخ ها

      • شهروند

        منم دکتری دارم ولی پزشک نیستم. درآمدم 5 میلیون تومان در ماه ای کاش درس نمی خوندم و الان یه سالن آرایش و زیبایی می زدم درآمدم 50 میلیون می بود. این است وضعیت قشر تحصیلکرده در دوره کنونی

    • بدون نام

      این فقط اینو میفهمه که کارمندها گرفتارن !

    • محسن

      آقا جون مادرت برو ببین چی میگن مذاکره کن دیگه برودیم همش بدبختی استرس تا کی آخه رحم داشته باشید نزارید بیشتر ازاین مردم تو این باطلاق دستوپابزنن

    • بدون نام

      ازقدیم گفتن دروغگودشمن خداست
      خدایاچرااین دشمنتوزمین نمیزنی؟
      نکنه توهم..........

    • بدون نام

      آقا تازه فهمیده

    • مرتضي 97

      ایران و بیخیال حال همه خوبه شما بفکر سوریه و عراق و یمن باش که یه موقع سختی نکشن ؟ برادر اين مجلس ما خانه ملت نيست ؟ خانه ظلت است اگرخانه ملت بود بعضي ها را استيضاع ميكرد تا دمشان را روي كول خود گذاشته و كشور و راه كنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمره دیکته تون ۱۸ . از روی غلطها ۲۰ بار بنویسید: استیضاح، ذلت

    • بدون نام

      همه مردم در فشارند نه فقط کارمندان

    • ایرانی

      به سردار های مملکت بگید مردم ما موشک نمی خواهند پوشک می خواهد برای بچه هاشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا موشك براي خودشون لازم دارند نه براي ما

    • بدون نام

      كارگران شكننده تر از كارمندان هستند و نياز به كمك

    • بدون نام

      سلاطين دلار و سكه را اعدام كنيد و ثروت هاي انها را در بين كارگران و مردم توضيح كنيد

    • بدون نام

      ماست 900 گرمي چوپان ظرف يك هفته از 5500 تومان شده 10000 تومان ...!!!!!!!
      اقاي روحاني معشيت و زندگي ما نابود شده
      درامد ما كفاف خوراك ساده ماهيانه رو نميده
      ادارات كار نميكنند براي يك امضا ماهها بايد بريم و بيايم

      پاسخ ها

      • مریم

        مواد اولیش از خارج میاد اخه واسه همینه که گرون شده :-)))))))))))))))))))))))))))))))((((((((((((((

    • علي

      جناب روحاني شما گفتيد ما ولي نعمت دولت هستيم
      آخه كجاي دنيا اداره مسكن استان البرز 1 ماه براي يك امضا جهت تحويل مسكن مهر كه 8 سال بخاطرش انتظار كشيديم و مبلغ 40 ميليون پول داديم و با پيمانكار و وزرات خانه تسويه حساب كرديم واحدمون مشخص شده ولي از تحويل ان خودداري ميكنند و 1 ماه اداره مسكن استان البرز و كارگزار مسكن مهر ما را به سر ميگرداند اين چه ولي نعمتي است ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • هموطن

      فقط کارمندان!
      کارگرا زندگی نمیکنن!؟
      بنده کارمند هستم اما واقعا باید تاسف خورد از بی کفایتی و بی سوادی مسئولین.

    • بدون نام

      با توجه با افزايش نگهداري نوزادان پيشنهاد ميشود به خانواده هاي كه نوزاد دارند كمك مالي ماهانه شود

    • بدون نام

      قشنگ دارم تاثیر تحریم آمریکا رو تو فیش حقوقیم میبینم

    • بدون نام

      به روحانی :
      مگر تو فهم هم داری؟؟؟؟!!!!!!!!

    • شهروند

      روحانی قشنگم واقعا" داری ما رو می فهمی؟؟؟؟؟ چقدر فهمیده هستی شما .....

    • امير

      تو هيچي نميدوني!! نميفهمي!! كارمند و كارگر حقوق بگيرو اصصصصصلا نميفهمي

    • بدون نام

      اقای روحانی شما می فرماییدمی فهمم حقوق کارمندان کم است فهمیدن شما سفره خالی مارا پرنمی کنه یه کمی جلوی این دزدی ها ونجومی ها ودیگرمفسدین بگیربزارروی حقوق ناچیز ما

    • دریا

      حسن روحانی فقط سخنرانی کردن و شعار دادن رو بلده و با همین حرفها 5 ساله برخی مردم ساده لوح رو فریب داده
      ....

    • بدون نام

      خدامیداندروحانی بیست سال بامردم فاصله دارد طبقه کارگروبیکارها هرچه اززمان شاه داشتندفروختندوخرج نان وپنیرکردند ایشان تازه فهمیده کارمندان مشگل دارند چراتوکه دردجلمعه نمی خواهی بفهمی برای مردم وخودت دردسردرست کردی اینقدرغرق درثروت هستیدکه خداراهم فراموش کرده ایدماکه بنده ذلیل خداییم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج