جاباما
۷۶۹۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس به دروازه‌بان سابق خود پول نمی‌دهد؟

باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت یک باشگاه، شاید فعلا به دروازه‌بان سابق خودش پولی نپردازد.

خبرگزاری فارس: در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس تا امروز فرصت دارند تا وضعیت بدهی خود به علی دایی، مسعود همامی و محمدامین آرام‌طبع را مشخص کنند اما حالا خبر می‌رسد که این باشگاه شاید به دروازه‌بان سابق خود پولی پرداخت نکند.

همامی از باشگاه پرسپولیس طلبی در حدود ۷۸۰ میلیون تومان دارد اما با شکایت باشگاه پیکان از این دروازه‌بان، حالا این احتمال وجود دارد که باشگاه پرسپولیس پولی به همامی ندهد.

این دروازه‌بان در عضویت پیکان بود و برای آمدن به پرسپولیس باید از این باشگاه رضایت‌نامه دریافت می‌کرد و به همین دلیل چک شخصی خود را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به پیکان ارائه کرد اما بعد از چند سال هنوز این چک، پاس نشده و این موضوع باعث شده تا باشگاه پیکان از دروازه‌بان سابق خود شکایت کند.

در پی این شکایت، باشگاه پیکان توانسته از دادگاه علیه همامی حکم بگیرد و دادگاه حکم به توقیف اموال از شخص ثالث این دروازه‌بان را داده است و به همین دلیل شاید باشگاه پرسپولیس پولی به این دروازه‌بان ندهد تا تکلیف این پرونده مشخص شود.

البته باید دید که کنفدراسیون فوتبال آسیا که همامی بابت طلبش از پرسپولیس به آنجا شکایت کرده به دلیل شکایت باشگاه پیکان از او، با اینکه پرسپولیس به این دروازه‌بان پولی ندهد موافقت خواهد کرد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه ربطی داره بدبخت چک خودشو داده پیکان تا بیاد پرسپولیس پرسپولیس هم بهش پول نداده وجکش برگشت خورده الان این دوتا پرونده چه ربطی به هم دارن؟ یعنی چون چکش پاس نشده پرسپولیس هم نباید پولشو بده؟ چک شخصی چه ارتباطی به پرسپولیس داره؟

    • بدون نام

      آخه لنگی اسکول چه ربطی داره.پیکان چه ربطی داره به آسیا خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج