جاباما
۷۶۹۰۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلکسی اس ۱‌۰ از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد یک نسخه دیگر از گوشی پرچمدار گلکسی اس ۱۰ را معرفی کند که از فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: پس از آنکه شرکت سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ رونمایی کرد، حالا به نظر می‌رسد در تلاش است تا پرچمدار بعدی خود را در نخستین فصل از سال آینده ۲۰۱۹ میلادی عرضه کند.

گلکسی اس ۱‌۰ از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند

پرچمدار بعدی سامسونگ که گلکسی اس ۱۰ نام خواهد داشت، احتمالا در دو نسخه معمولی و پلاس به بازارهای جهانی روانه خواهد شد اما شنیده‌ها حاکی است که سامسونگ می‌خواهد پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت ۵G را نیز به یک نسخه دیگر از این گوشی پرچمدار اضافه کند.

کارشناسان در پاسخ به سوال بسیاری از کاربران، همچنین خاطرنشان کرده‌اند که پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G موجب خواهد شد که قیمت تمام‌شده و نهایی این محصول به شدت افزایش یابد، بنابراین کاربران درصورت تمایل به استفاده از اینترنت ۵G قادر خواهند بود آن را در نسخه جداگانه و مستقلی تهیه و خریداری کنند.

گفته می‌شود این محصول علاوه بر مجهز بودن به تمامی قابلیت‌های نسخه گران قیمت گلکسی ۱۰، از شبکه اینترنت ۵G نیز پشتیبانی خواهد کرد که البته پیش‌بینی می‌شود از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازارهای جهانی محسوب شود.

به نظر می‌رسد که تراشه پردازنده این محصول توسط بخش سامسونگ الکترونیکس ساخته و تولید می‌شود که البته هنوز زمان معرفی و عرضه این نسخه جدید مشخص و به‌صورت رسمی اعلام نشده است. زمان معرفی از این نسخه جدید هم به زمان بهره‌برداری از شبکه اینترنت ۵G و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت بستگی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج