۷۶۹۰۴۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نقدها و نمرات بازی Spider-Man

پس از سال ها انتظار، سرانجام روز موعود فرا رسید و نقدها و نمرات بازی Spider-Man توسط منتقدان معتبر سراسر جهان منتشر شد که امتیازات نشان از یک اثر ویدیویی ابرقهرمان متفاوت و هیجان انگیز از سری محبوب مرد عنکبوتی می دهد.

وب‌سایت کلیک - حمید توحیدلو: پس از سال ها انتظار، سرانجام روز موعود فرا رسید و نقدها و نمرات بازی Spider-Man توسط منتقدان معتبر سراسر جهان منتشر شد که امتیازات نشان از یک اثر ویدیویی ابرقهرمان متفاوت و هیجان انگیز از سری محبوب مرد عنکبوتی می دهد.

تا به امروز حتما بارها و بارها نام مرد عنکبوتی به گوشتان خورده است؛ ابرقهرمان تخیلی که عناوین ویدیویی، فیلم های سینمایی، کارتون ها، انیمیشن ها و همچنین کتاب ها و کمیک های مختلفی از آن وجود دارد و چه در میان کودکان و چه در میان جوانان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. با وجود اینکه این شخصیت دوست داشتنی در فیلم های سینمایی فوق العاده ظاهر شده، اما متاسفانه به جز تعداد انگشت شماری، بازی های ویدیویی این ابرقهرمان عملکرد ضعیفی داشته و نتوانسته تجربه رضایت بخشی را برای علاقه مندان و عاشقان تار اندازی و تاب خوردن در ساختمان ها و آسمان خراش ها با مرد عنکبوتی به ارمغان بیاورد.

نقدها و نمرات بازی Spider-Man

بازگشت مقتدرانه ابرقهرمان؛ مرد عنکبوتی از حیث شخصیت پردازی و گیم پلی در جایگاه بالایی قرار دارد.

اما زمانی که استودیوی سرشناس «اینسومنیاک گیمز» با همکاری شرکت سرگرمی های تعاملی سونی برای اولین بار به صورت رسمی از نسخه جدید و نسل هشتمی بازی Spider-Man در جریان رویداد بزرگ E3 2016 رونمایی کرد، بسیاری از طرفداران پر و پا قرص این مجموعه به دلیل سابقه درخشان این استودیوی بازی سازی امیدوار شدند و چند سالی را در انتظار تجربه متفاوتی از سری مرد عنکبوتی (اسپایدر من) سپری کردند.

حال تنها یک روز به عرضه نسخه کامل و جهانی جدیدترین اثر ویدیویی سری مرد عنکبوتی بر روی کنسول پلی استیشن 4 باقی مانده است و ساعاتی پیش اولین نقدها و نمرات بازی Spider-Man منتشر شد. بر اساس همین امتیازات در یک کلام باید گفت که بازی Marvel's Spider-Man بر خلاف نسخه های قبلی، یک اثر ویدیویی حماسی فوق العاده، هیجان انگیز، بی نقص و پرمحتوایی است که تجربه آن برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 ضروری است.

نقدها و نمرات بازی Spider-Man

زمانی که صحبت از یک بازی ابرقهرمانی می شود، موضوع شخصیت پردازی و خلق آن قهرمان اهمیت بیشتری پیدا می کند، چرا که این بازی بر روی قهرمان اصلی خود تکیه کرده و همه کاره داستان و گیم پلی کاراکتر اصلی آن است. خوشبختانه، استودیوی «اینسومنیاک گیمز» با درک کامل این موضوع، دست به ساخت نسخه جدید مجموعه مرد عنکبوتی زده و همین امر باعث شده تا بازی از حیث شخصیت پردازی بی نقص باشد و به خوبی حس و حال یک ابرقهرمان آن هم از جنس مرد عنکبوتی را به شما القا کند.

داستان بازی ساده است اما این سادگی به روند کلی بازی لطمه نمی زند و بسیار جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسد.

نکته مثبت دیگر بازی Marvel's Spider-Man، داستان ساده و در عین حال درگیر کننده آن است که این نسخه را با نسخه های قبلی سری مرد عنکبوتی متمایز می کند. این عنوان ویدیویی گاهی شما را در نقش ابرقهرمان خود قرار می دهد که باید با جنایت کاران و دشمنان حاضر در شهر زیبای نیویورک سیتی مبارزه کنید و گاهی هم شما را در جریان مشکلات و زندگی شخصی شخصیت محبوب پیتر پارکر می گذارد.

در صورتی که کمی سختگیرانه عمل کنیم، داستان و ماموریت های بازی به نسبت به مدت زمان گیم پلی آن از تنوع بسیار بالایی برخوردار نیست و شاید ماهیت برخی از مراحل تکراری به نظر برسد، اما این نکته زمانی جالب تر و بهتر می شود که بازی Marvel's Spider-Man صرفا بر روی روایت داستان متمرکز نشده و زمانی که مراحل آن را به پایان می رسانید، به لطف خلق جهان باز، می توانید به صورت آزادانه در میان آسمان خراش های شهر نیویورک سیتی چرخشی بزنید و با تاب خوردن و تار اندازی، از تجربه این عنوان ویدیویی لذت ببرید و خود را برای مدت طولانی سرگرم کنید.

نقدها و نمرات بازی Spider-Man

گیم پلی بازی Marvel's Spider-Man هم به مانند سایر مکانیزم ها کار خود را به خوبی انجام می دهد. گیم پلی این عنوان روان و مفرح است و سیستم و فیزیک تاب خوردن و پرتاب تار نیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. همین المان ها باعث شده تا سیستم مبارزات بازی هم به لطف قابلیت های مختلف مرد عنکبوتی هیجان انگیز باشد و این عنوان را به بهترین بازی «اسپایدر من» که تا به حال ساخته شده تبدیل کند.

جاه طلبی بیش از اندازه بازی مرد عنکبوتی و همچنین احساس تکراری بودن برخی مراحل و ماموریت ها از نکات منفی این اثر ویدیویی برشمرده می شود.

از طرفی، با اینکه بازی Marvel's Spider-Man اولین عنوان ویدیویی جهان باز مجموعه مرد عنکبوتی نیست، اما استودیوی اینسومنیاک گیمز شهر زیبای نیویورک سیتی را با بالاترین جزئیات طراحی و خلق کرده و از همه مهمتر، سازندگان را باید به خاطر کیفیت و گرافیک خیره کننده بافت های ساختمان ها و شخصیت ها تحسین کرد.

در مجموع، بازی جدید مرد عنکبوتی نه تنها به مانند نسخه های قبلی سری خود نیست، بلکه بهترین بازی اسپایدر من تاریخ نیز شناخته می شود و با صرف نظر از چند ایراد جزئی و عملکرد نسبتا جاه طلبانه آن، این عنوان ویدیویی لحظات سرگرم کننده و رضایت بخشی را چه برای عاشقان این سری و چه برای سایر بازیکنان رقم می زند و گیم پلی و همچنین داستان و شخصیت پردازی آن برای مدت طولانی در ذهن شما باقی می ماند.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر میانگین نقدها و نمرات بازی Spider-Man در وب سایت معروف متاکریتیک از میان 92 نقد و بررسی معتبر، نمره 87 از 100 است که این امتیاز نوید یک اثر ویدیویی ابرقهرمانی جذاب و درگیر کننده از سری مدر عنکبوتی می دهد.

نقدها و نمرات بازی Spider-Man

در ادامه به بررسی امتیازات، نقدها و نمرات بازی Spider-Man می پردازیم.

وب سایت Game Rant؛ نمره 100 از 100

از داستان بازی گرفته تا اکتشاف و جست و جو برای مبارزه ها به طور چشمگیر و بی پایانی ارتقا و بهبود یافته است. بازی Spider-Man مملو از محتویات ارزشمند و متنوعی است که با انجام آن ها سرگرم می شوید. استودیوی اینسومنیاک گیمز با تلاش مستمر و بی وقفه عنوانی ساخته که به نظر می رسد شخصیت و کاراکتر اصلی آن [مرد عنکبوتی] می تواند به یک الگوی ویژه برای سایر بازی های ویدیویی تبدیل شود. بازی Spider-Man یک عنوان ابرقهرمانی فوق العاده و بی نظیر، یک بازی انحصاری عالی برای کنسول پلی استیشن ۴ و از همه مهمتر، به خودی خود یک اثر ویدیویی شگفت انگیزی است.

وب سایت DualShockers ؛ نمره 100 از 100

چه زمانی که شما به دنبال کاوش و جست و جو در مناطق شهری هستید و آیتم های مختلفی را در مکان های مشخصی جمع آوری می کنید و چه با قدرت ابرقهرمانی مرد عنکبوتی و آیتم های گوناگون آن با جنایت کاران و دشمنان به صورت انعطاف پذیر مبارزه می کنید، بازی ویدیویی Marvel's Spider-Man در تمامی بخش ها لذت بخش است. من با تمام جرات می توانم بگویم که این عنوان ویدیویی بهترین اثر ابرقهرمانی است که تا به امروز تجربه کرده ام.

وب سایت Game Informer؛ نمره 95 از 100

از لحظه ای که بازی به دست شما می رسد تا آخرین سکانس و مرحله پایانی، عنوان ویدیویی Marvel's Spider-Man لحظات هیجان انگیزی را برای شما رقم می زند که با افشای برخی محتویات، شما را شگفت زده و متعجب کرده و انتظار برای ساخت دنباله و نسخه دوم آن را امری غیرقابل تحمل می کند.

وب سایت Playstation Universe؛ نمره 95 از 100

بازگشت ابرقهرمان اصلی کنسول پلی استیشن! استودیوی اینسومنیاک گیمز نه تنها یکی دیگر از بازی های برتر و عالی انصاری کنسول پلی استیشن ۴ را در اختیار ما قرار داده است، بلکه بازی Marvel's Spider-Man را می توان یکی از بلک باکستر های (بازی های پرخرج و عظیم) کنسول پلی استیشن ۴ دانست. بازی مرد عنکبوتی یک اثر موفق و پیروزی بزرگی به شمار می رود که در هر بخش شکوه و عظمت آن، این عنوان سینمایی را با دیگر اثرهای ویدیویی متمایز می کند. در نهایت، تمامی کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ باید بازی Spider-Man را در کالکشن خود داشته باشند. [تجربه این بازی برای دارندگان کنسول های پلی استیشن ۴ ضروری است.]

نقدها و نمرات بازی Spider-Man

وب سایت GamingTrend؛ نمره ۹۰ از ۱۰۰

من بخش تک نفره و داستانی بازی Marvel's Spider-Man را به صورت صد در صد به پایان رسانده ام و حتی تمامی تروفی های سطح پلاتینیوم را نیز از آن خود کردم، اما همچنان نمی توانم با تار اندازی از گردش در سطح شهر و کمک به مردمان عادی دست بکشم! در پایان، باید بگویم که این شهر شما و مردم شما است که باید به عنوان یک ابرقهرمان به آن ها کمک کنید. این یک دستاورد جدیدی برای مجموعه مرد عنکبوتی است که من بی صبرانه منتظر اثر و عنوان ویدیویی بعدی استودیوی اینسومنیاک گیمز هستم.

وب سایت USgamer؛ نمره ۹۰ از ۱۰۰

استودیوی اینسومنیاک گیمز در نظر دارد که تمام تمرکز خود را بر روی یکی از محبوب ترین شخصیت های مارول قرار دهد که نتیحه این امر، شگفت انگیز و بی نظیر است. سازندگان و توسعه دهندگان جهان و دنیای بازی Spider-Man مخصوص به خود را به همراه شخصیت های منحصر به فرد و گوناگون ساخته اند که در شهر زیبا و تفریحی نیویورک سیتی به تجربه آن بپردازید. در واقع، این عنوان ویدیویی واقعا یک بازی فوق العاده و زیبایی است که مبارزات آن سخت و داستان آن عالی است. از همه مهمتر، این است که بازی حس و حال شخصیت ابرقهرمان مرد عنکبوتی را به خوبی به شما القا می کند.

اگرچه تاریخچه و گذشته سری مرد عنکبوتی همواره با فراز و نشیب های مختلفی رو به رو بوده و حتی چندان هم رضایت بخش نیست، اما عنوان جدید مرد عنکبوتی ورودی شگفت انگیز به تاریخچه آن است.

وب سایت Destructoid؛ نمره ۹۰ از ۱۰۰

بازی ویدیویی Marvel's Spider-Man نه تنها یک عنوان ویدیویی ابرقهرمانی فوق العاده و بی نقصی است، بلکه مفهوم کلی و دیدگاه مثبت استودیوی اینسومنیاک گیمز به عنوان یک شرکت بازی سازی عالی ثابت می کند.

وب سایت GameSpot؛ نمره ۹۰ از ۱۰۰

مشکلات ریز و کوچک بازی Marvel's Spider-Man چیزی از دستاورد عالی استودیوی اینسومنیاک گیمز در زمینه ساخت عنوان ویدیویی ابرقهرمانی که یادآور دوران محبوب و دوست داشتنی این مجموعه است، کم نمی کند. علی رغم اتفاقات و گزاف گویی درباره ابرقهرمانان، حس و حال کنترل شخصیت مرد عنکبوتی، استفاده از قابلیت ها و ویژگی های آن و همچنین زمانی که به کمک این ابرقهرمان برای کاوش و جست و جو صرف می کنیم، فوق العاده و شگفت انگیز به نظر می رسد و تاثیر مثبتی بر روی داستان بازی می گذارد.

اینکه دنیای بازی مرد عنکبوتی به صورت جهان باز طراحی شده، موضوع جدیدی نیست، اما باید توجه کرد که جهان و دنیای هیچ کدام یک از آثار قبلی مجموعه عنکبوتی تا به این اندازه هویت کاملی نداشته و محیط آن ها به منظور کاوش، جست و جو و گردش آزادانه به این قدر غنی نبوده است. استودیوی اینسومنیاک گیمز تجربه خارق العاده و بی نظیری از بازی Spider-Man خلق کرده که برای مدت طولانی به هیچ عنوان از ذهن شما بیرون نمی رود؛ تجربه ای که حتی پس از اتمام صد در صد مراحل بازی، باز هم با تار اندازی در سطح شهر نیویورک سیتی به گردش می پردازید.

وب سایت Wccftech؛ نمره ۸۸ از ۱۰۰

استودیوی اینسومنیاک گیمز راهی پیدا کرده که به کمک آن شخصیت انسانی پیتر پارکر (Peter Parker) را به طور باورنکردنی با هویت مرد عنکبوتی و مبارزات و تار اندازی آن ترکیب کرده است و در نهایت، عنوانی خلق کرده که تمامی دارندگان کنسول پلی استیشن 4 باید آن را تجربه کنند.

نقدها و نمرات بازی Spider-Man

وب سایت IGN؛ نمره 87 از 100

شاید دنیای جهان باز بازی ویدیویی مرد عنکبوتی همواره در بخش داستانی تجربه متنوع و هیجان انگیزی را ارائه نمی دهد، اما پایه و اساس آن به گونه ای خلق و ساخته شده که مسلما تماشایی و خیره کننده است.

وب سایت Eurogamer Italy؛ نمره 80 از 100

با صرف نظر از چند ایراد و مشکل، تمامی مکانیزم ها و المان های بازی مرد عنکبوتی فوق العاده است. بازی Spider-Man بیشتر از همیشه روی فرم و سرحال است؛ او می پرد، مبارزه می کند، همه چیز را مشاهده می کند و در داخل داستانی زندگی می کند که در جهانی زیبا و پرمحتوا جریان دارد و به طور کامل و عالی هدایت می شود. اما بازی مرد عنکبوتی تجربه ای بیشتر از ظرفیت و توان خود ارائه می دهد که شاید بتوان علت آن را جاه طلبی بزرگ خود دانست.

مایه تاسف است که یکی از نقاط قوت و مثبت بازی مرد عنکبوتی که شهر نیویورک سیتی است و با بالاترین جزئیات هم طراحی شده، به نقطه منفی و یکی از نکات ضعف بازی تبدیل شده است. در رابطه با جنایت، به خاطر ماموریت های فرعی و تکراری، آزادی عمل مرد عنکبوتی دقیقا تنبیه و نکته منفی برای او به حساب می آید.

وب سایت Metro GameCentral؛ نمره 70 از 100

این عنوان ویدیویی بهترین بازی مجموعه Spider-Man به شمار می رود که تا به امروز ساخته شده است، اما متاسفانه اشکال کار اینجا است که این اثر نتوانسته سری مرد عنکبوتی را یک گام به جلو ببرد و تغیراتی اساسی در آن به وجود آورد.

وب سایت Guardian؛ نمره 60 از 100

این عنوان ویدیویی علاقه و عشق شدید خود به مرد عنکبوتی را نشان می دهد و قسمت های پایانی های نیز شامل صحنه هایی می شود که می توان به آن افتخار کرد، اما با این حال، استودیوی اینسومنیاک گیمز برای اینکه جهان اطراف بازی را بهبود بخشد، بیشتر از اندازه بر روی ابرقهرمان مرد عنکبوتی تکیه می کند که نتیجه این موضوع باعث می شود تا ضعف های مختلفی در بخش های گوناگون داستانی بازی پدیدار شود.

نقدها و نمرات بازی Spider-Man

همچنین، در ادامه می توانید سایر امتیازت، نقدها و نمرات بازی Spider-Man را مشاهده کنید. لیست زیر در صورت انتشار امتیازات و نمرات سایر منتقدان به‌روز رسانی می شود.

وب سایت Impulsegamer؛ نمره 100 از 100

وب سایت DarkStation؛ نمره 100 از 100

وب سایت Press Start Australia؛ نمره 100 از 100

وب سایت COGconnected؛ نمره 100 از 100

وب سایت AusGamers؛ نمره 98 از 100

وب سایت Cheat Code Central؛ نمره 98 از 100

وب سایت Digital Chumps؛ نمره 95 از 100

وب سایت Areajugones؛ نمره 95 از 100

وب سایت Easy Allies؛ نمره 95 از 100

وب سایت Game Over Online؛ نمره 95 از 100

وب سایت Stevivor؛ نمره 95 از 100

وب سایت GamesBeat؛ نمره 95 از 100

وب سایت Gaming Nexus؛ نمره 95 از 100

وب سایت God is a Geek؛ نمره 95 از 100

وب سایت The Games Machine؛ نمره 95 از 100

وب سایت InsideGamer؛ نمره 94 از 100

وب سایت Level Up؛ نمره 93 از 100

وب سایت Worth Playing؛ نمره 93 از 100

وب سایت Multiplayer؛ نمره 92 از 100

وب سایت Gameplanet؛ نمره 90 از 100

وب سایت GameCrate؛ نمره 90 از 100

وب سایت The Daily Dot؛ نمره 90 از 100

وب سایت Power Unlimited؛ نمره 90 از 100

وب سایت Hobby Consolas؛ نمره 90 از 100

وب سایت Hardcore Gamer؛ نمره 90 از 100

وب سایت 3DJuegos؛ نمره 90 از 100

وب سایت Push Square؛ نمره 90 از 100

وب سایت The Sixth Axis؛ نمره 90 از 100

وب سایت True Gaming؛ نمره 90 از 100

وب سایت PlayStation LifeStyle؛ نمره 90 از 100

وب سایت Attack of the Fanboy؛ نمره 90 از 100

وب سایت IGN Spain؛ نمره 88 از 100

وب سایت Video Chums؛ نمره 88 از 100

وب سایت Merlin'in Kazanı (شعبه ترکیه)؛ نمره 86 از 100

وب سایت Atomix؛ نمره 85 از 100

وب سایت GamePro Germany؛ نمره 85 از 100

وب سایت Post Arcade (National Post)؛ نمره 85 از 100

وب سایت New Game Network؛ نمره 85 از 100

وب سایت IGN Italia؛ نمره 83 از 100

وب سایت New York Daily News؛ نمره 80 از 100

وب سایت Trusted Reviews؛ نمره 80 از 100

وب سایت Video Gamer؛ نمره 80 از 100

وب سایت Gameblog.fr؛ نمره 70 از 100

وب سایت Slant Magazine؛ نمره 70 از 100

وب سایت M3؛ نمره 70 از 100

نقدها و نمرات بازی Spider-Man

برای مشاهده لیست امتیازات، نقدها و نمرات بازی Spider-Man به وب سایت رسمی متاکریتیک مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که بازی ویدیویی موفق و پرطرفدار Marvel's Spider-Man در روز جمعه شانزدهم شهریور ماه سال جاری (هفتم سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۸) به صورت انحصاری توسط شرکت سرگرمی های تعاملی سونی بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر می شود.

همچنین، در حال حاضر دو نسخه استاندارد و دیجیتال دیلاکس بازی به صورت دیجیتالی به ترتیب با قیمت های ۵۹.۹۹ دلار و ۷۹.۹۹ دلار در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور به فروش می رسد.

با پیش خرید این عنوان که تنها کمتر از یک روز فرصت باقی مانده است، مانند سایر بازی ها هدایا و مزایای گوناگون مختلفی را از سوی استودیوی اینسومنیاک گیمز دریافت می کنید. این مزایا شامل واتار ویژه پروفایل و حساب کاربری شبکه پلی استیشن نتورک، پک Spidey Suit، پنج مهارت اضافی و جدید شخصیت اصلی، دسترسی زودهنگام به پهپاد مرد عنکبوتی (Spider-Drone Gadget) و تم مخصوص عنوان مرد عنکبوتی برای کنسول پلی استیشن ۴ می شود که صرفا برای پیش خریداران این عنوان ویدیویی در نظر گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج