جاباما
۷۶۹۳۲۱
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال می‌تواند به رای CAS امیدوار باشد

«پرند عزیزی» نماینده ایران در دادگاه بین المللی ورزش (cas) گفت: اگر مدارک باشگاه استقلال صحت داشته باشد و نشان دهد که این تیم واقعا از حضور در دیدار سوپرجام انصراف نداده است، این باشگاه می تواند برای پیروزی در این پرونده امیدوار باشد.

ایرنا: «پرند عزیزی» نماینده ایران در دادگاه بین المللی ورزش (cas) گفت: اگر مدارک باشگاه استقلال صحت داشته باشد و نشان دهد که این تیم واقعا از حضور در دیدار سوپرجام انصراف نداده است، این باشگاه می تواند برای پیروزی در این پرونده امیدوار باشد.

بانو عزیزی در خصوص شکایت باشگاه استقلال به دادگاه بین المللی حکمیت ورزش افزود: البته من مدارک باشگاه استقلال را در این باره ندیدم که بخواهم در این خصوص اظهارنظر کنم. ولی طبق آنچه که در رسانه ها شنیده و یا خوانده ام، گفته می شود استقلال از حضور در دیدار سوپرجام انصراف نداده است، ولی مسئولان مربوطه، سه روز قبل از انجام این بازی آن را لغو کردند.

وی گفت: این در حالی است که مسئولان برگزار کننده دیدار سوپر جام مدعی هستند استقلال از حضور در این دیدارانصراف داده و برای اظهار نظر در این باره باید ابتدا مدارک دیده شود.

البته کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال به ضرر استقلال رای صادر کردند و طبیعی است که طبق آیین نامه، باشگاه استقلال می تواند در دادگاه حکمیت ورزش در این باره شکایت کند. اما اظهار نظر قطعی در این خصوص مستلزم خواندن پرونده است.

این وکیل بین المللی ادامه داد: البته نمی توان در این خصوص اظهارنظر قطعی کرد. زیرا ابتدا باید مدارک طرفین دعوا و مستندات آنها طبق آیین نامه انضباطی دیده شود و پس از آن اظهارنظر کرد.

استقلال می‌تواند به رای CAS امیدوار باشد

اما وقتی من مصاحبه «امیرحسین فتحی» سرپرست باشگاه استقلال را خواندم که به صورت قطعی اعلام می کند از حضور در دیدار سوپر جام انصراف نداده اند، احتمالا مدارکی دارند که چنین حقی برای خود متصور هستند.

عزیزی در باره اینکه آیا موارد مشابه دیگر در این باره وجود داشته است یا خیر؟ اظهار داشت: خیلی از مربیان یا بازیکنان بودند که در cas شکایت کردند و این بار این شکایت از جنبه حقیقی به حقوقی تبدیل شده است. البته از نظر منطقی هم درست این است که وقتی احساس می کنید حقی برای شما در نظر گرفته نشده است، در مراجع بالاتر پیگیری کنید.

او در خصوص اینکه آیا امکان داوری از سوی وی در این پرونده وجود دارد یا خیر؟ گفت: بستگی به این دارد که به عنوان داور پرونده سوپرجام انتخاب شوم یا خیر.

زیرا در این سه سالی که در ایران هستم معمولا سعی کردم سراغ فوتبال نروم. ولی اگر من هم به عنوان داور انتخاب شوم، وظیفه دارم به بهترین شکلی این مهم را انجام دهم.

دادگاه دیوان عالی ورزش بیشتر از 400 حقوقدان خبره از سراسر دنیا عضو دارد که عزیزی نخستین زن ایرانی است که به عنوان یکی از اعضای این دادگاه فعالیت می کند.

عزیزی که به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط است، فارغ التحصیل دکترای حقوق خصوصی و ورزشی از مالزی است و در زمینه حقوق اسلامی در ورزش نیز تحقیقاتی انجام داده است. او در دانشگاه کلن آلمان درخصوص حقوق اسلامی تحصیل کرده و مقالات معتبری در این زمینه انتشار داده است.

وی وکیل پایه یک دادگستری است که سابقه مشاوره حقوقی در معاونت سازمان نخبگان، مسئولیت کمیته انضباطی فدراسیون سوارکاری و گلف، وکیل و مشاور حقوقی دستیار دادستان در مالزی را در کارنامه دارد.

عزیزی اکنون به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در کمیته ملی المپیک ایران و بازپرسی ویژه جرائم ورزشی مشغول فعالیت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو دادگاه کاس دیگه خبری از مافیای کثیف لنگ نیست.تکرار بازی و محکومیت فدراسیون و ارکان لجنش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر خوبه استفراغ کثیف به کاس شکایت کرده حالا کاس استفراغ کثیف را که کمیته افتضاهی جریمه نقدی بخشیده بود را رد می‌کنه واستفراغ را علاوه بر باخت سه بر صفر ناشی از ترس پاره شدن از پرسپولیس وپناهنده شدن به ترکیه باید جریمه میلیاردی پرداخت کنه

      • بدون نام

        بیا بخورش

      • ایرانی.

        خفه کیسه.اصل مافیا کیسه های حق خورن.دلیلشم 3 تابازی دربیه که بالات بازی بهمش زدن وباپارتیهایی که کل فدراسبون درقبضه شون بود3 تابردکاغذی و9 گل زده ی باداورده رفت توکارنامه ی کثیفشون.

    • بدون نام

      استقلالیا دارن میسوزن اه دیگه شورشو دراوردن

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        پمادم نایاب شده دبگه

    • بدون نام

      شما خانم بهتره بری همون گوشه آشپزخونه. همین که ندیده میشینی واسه خودت رای صادر میکنی، نشون میده یه وکیل آماتور زپرتی هستی که هر جای دنیا باشی فقط آبروی ایران ما رو میبری مث تیمایی که میرن شیش تا شیش تا از عرب ها میخورن. پس همون بهتر که زودتر بری گوشه آشپزخونه واسه آقای خونه قورمه سبزی درست کنی و گوشه حموم کهنه بشور. کارای مهم هم بسپرید به آقایون کاربلد. زن جماعت چه به کار بیرون از خونه. تشریف ببرید داخل پستو و اندرونی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگم لنگیا بی منطق هستند همینه چه ربطی به زن و مرد بودن داره جام رو مفتی گرفتی زر هم میزنی

      • بدون نام

        خاک برسر کشوری که امثال تو توش زندگی میکنن

      • اندیمشک

        شما خانم باید بری سبزی پاک کنی توچی از فوتبال حالیته گوش به فرمان شوهرت باش سکوت رو رعایت کن

      • بدون نام

        آدم هم اینقدر وقیح با این ادبیاتی که دارید چه اصراریه که کامنت بزارید پرسپولیس هم به چنین هواداری نیاز ندارد

      • بدون نام

        آشغال تو غلط می کنی در مورد یه خانم اینطور نظر میدی

    • بدون نام

      به حول و قوه الهی حق به حقدار(استقلال محبوب قلبها)خواهد رسید.
      ودست برخی از این افراد معلوم الحال که آرای مغرضانه صادر می کنند رو خواهدشد انشاءالله...

    • عباد

      خانم، میشه خفه شی
      بزار اعتراض کنن کلی پول هزینه کنن
      بازم پرسپولیس قهرمانه

    • بدون نام

      فدراسیون فوتبال منتظر عواقب کارش باشد حتی بخاطر دخالت نهادهای غیر فوتبالی ممکنه فعالیتهای فدراسیون به حالت تعلیق در بیاد و جام ملتها را هم از دست بدهیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج