۷۶۹۴۵۶
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

توزیع گوشت و مرغ به نرخ دولتی در ماه محرم

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام محرم و عزاداری حسینی، مرغ و گوشت گوساله منجمد به نرخ مصوب دولتی از طریق ادارات کل پشتیبانی امور دام در استان‌ها در اختیار هیات‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام محرم و عزاداری حسینی، مرغ و گوشت گوساله منجمد به نرخ مصوب دولتی از طریق ادارات کل پشتیبانی امور دام در استان‌ها در اختیار هیات‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

حمید ورناصری در مورد تمهیدات در نظر گرفته شده توسط این شرکت برای توزیع گوشت و مرغ مورد نیاز هیات‌های مذهبی در ماه محرم اظهار داشت: تمام هیات‌های مذهبی می‌توانند با دریافت نامه از ستاد تنظیم بازار استان خود به ادارات کل پشتیبانی امور دام هر استان مراجعه کرده و گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ را به اندازه نیازشان دریافت کنند.

وی در مورد قیمت گوشت و مرغ توزیعی هم گفت: قیمت تحویل هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد به هیات‌ها ۲۷ هزار تومان و عرضه به مصرف کننده و خانوار ۲۹ هزار تومان و هر کیلوگرم مرغ منجمد ۶۳۲۰ تومان تحویل هیات‌ها و ۶۷۵۰ تومان برای مصرف خانوار در نظر گرفته شده است.

کاهش ۲۵۰۰ تومانی قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه در بازار

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام همچنین در مورد قیمت مرغ هم گفت: با توجه به اینکه شرایط بازار به گونه‌ای است که قیمت مرغ گرم به تعادل رسیده است و با افت هر کیلوگرم ۲۵۰۰ تومان مواجه شده امروز متوسط قیمت هر کیلوگرم مرغ در تهران ۹۴۰۰ تا ۹۵۰۰ تومان است.

ذرت کیلویی ۱۱۳۰ و کنجاله سویا ۲۲۰۰ تومان

ورناصری همچنین در مورد وضعیت قیمت نهاده‌های مصرفی مرغداری‌ها از جمله کنجاله سویا و ذرت هم گفت: از آنجایی که این دو نهاده‌ مهم توسط بخش خصوصی و دولتی وارد و به اندازه نیاز تامین شده است، اکنون آرامش بسیار خوبی در بازار حاکم است، به طوری که متوسط قیمت ذرت امروز در مبادی ورودی بنادر ۱۱۳۰ تا ۱۱۴۰ تومان است؛ همچنین هر کیلوگرم کنجاله سویا ۲۲۰۰ تا ۲۲۵۰ تومان در مبادی ورودی است که البته با توجه به مسافت هر استان نسبت به بنادر ورودی قیمت کرایه حمل به این رقم اضافه می‌شود.

ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را ۶ تا ۶۲۰۰ تومان اعلام کرده بود که با توجه به احتساب لاشه و ضایعات قیمت منطقی آن ۹ تا ۹۲۰۰ تومان با توجه به هزینه‌های تمام شده مرغداران در بازار محاسبه می‌‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ....

      خدا لعنتتون کنه ...مرغ کیلویی 5800 رو آخر به 9500 رسوندین و با افتخار بگین بازار رو به تعادل رسوندیم....ای خاک بر سرتون مدیران نالایق

      پاسخ ها

      • علی.رض

        واقعا خاک تو سرتون میگن ژاپن اگه یه درصد تورم بیاره مسولین اون دوره دسته جمعی خودکشی میکنن اخه پررو اخه نفهم اخه بیشعور مرغ کیلو 5500 رفته 10000 تومن میگی کنترل کردیم مردم و خر فرض نکنین شما خودتون رو به خریت زدین اون توهین ها هم که شد چون شما توهین کردین منم جواب دادم ما نفهم و بیشعور نیستیم که بگی همه چی ارومه

    • کامبیز

      وقتی مسئولی میگه خوبه وآرامش برقراره !؟آدم یا دیوه تو کلاه قرمزی می افته!؟
      شماهم همین نظرراندارید؟

      پاسخ ها

      • م م

        والا داریم دیوانه میشیم

    • تجریشی

      ممنون شرمنده میکنید

      پاسخ ها

      • مونتلا

        جان مادرتان قسم تان میدهم دیگه رای ندهید اینکه میگویید شرمنده کردین این جماعت باور میکنند و میگن خواهش میکنیم به مرگ میگیرن که به تب راضی بشویم

    • بدون نام

      به نرخ دولتی در ایام محرم ... یعنی بقیه ایام سال مهم نیست .؟؟.. میخواهید جنبهدمعنوی به مرغ و گوشت در این ایام بدهید ...؟

      پاسخ ها

      • کامبیز

        نرخ دولتی توسرشان بخوره برپدرومادرشون لعنت گوشت منجمدبرزیلی بود بیست ودو سه تابیست وشش رسانده انداونو به سی وهفت هشت تومان بی پدر ومادرها واردکننده صنعت ومعدن است وبه قول خودتان دلار۴۲۰۰هم محاسبه می شه واردکننده اش کدام وابسته به دولت است ماکه رای ندادیم وچه برسه این دارودسته خدا ازسراونا نگذره رای دادند وبه این تدبیروامیدهم رای دادندکه وزیرش بگه خودتان به اینارای دادید حال بکشید !؟

      • بدون نام

        باوعده دادن مرغ گوشت درایام محرم قصد معنوی کردن مردم رادارن ولی نمیدونن بااین کاری که میکنن مقدار اعتقاد کمی که داریم اونم سرقت می کنند خدالعنتشان کنه

    • بدون نام

      همینمون مونده گوشت منجمد گوساله برزیلی بخوریم
      هرچی مریضی بیاد سراغمون
      چرا خودوزیر و وزرا از این گوشتها نمیخورند

    • شهریار

      خاک برسرتون این مرغها منجمد که جلو سگ ولگرد مینداختی نمیخورد حالا ما باید ازاین فروشگاه ب اون فروشگاه بریم گیرمونم نیاد

    • بدون نام

      یعنی چه ، مگه حباب تمام شده

    • بدون نام

      نعلت بر شما

    • عبادی

      قیمت 9400 تومان برای مرغ خوب است؟؟ واقعا که!!!!
      قیمت تمام شده مرغ زنده درب مرغداری 4300 تومان بیشتر نیست، پس چگونه این قیمت را مناسب میدانید، بهترین و مناسبترین قیمت برای مرغ از 6800 تومان نباید بالاتر باشد،

      پاسخ ها

      • توکلی

        صاحبان قدرت مملکت برن بازار روزانه خرید کنن اگر رگی تو گردنشون باشه باید خودکشی کنن. تازه مگر ملت فقط محرم باید گوشت بخرن ؟ یهو فتوا بدین سال دو ماه بیشتر نداره محرم و رمضان. راحت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج