۷۶۹۴۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نریمان‌جهان: برانکو دوست داشت بمانم

پیکان روز جمعه در جام حذفی در حالی به مصاف یک حریف لیگ برتری و دشوار به نام پارس جنوبی می رود که موفقیت در این بازی می تواند این تیم را به آرزوهایش نزدیکتر کند.

ورزش سه: پیکان بعد از دو فصل حضور در رتبه ششم امسال عطش زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد. این تیم در ابتدای فصل بازیکنان باتجربه و سرشناسی را به خدمت گرفت تا به این هدفش برسد.

سامان نریمان جهان هافبک سابق تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی یکی از بازیکنان مطرح و باتجربه ای بود که در این فصل به پیکان پیوست. اوکه با نفت تهران به فوتبال حرفه ای وارد شد در سال های حضور در گسترش فولاد و تراکتورسازی به عنوان یک استعدادجوان مطرح شد و در نیم فصل لیگ شانزدهم به عنوان یک خرید پرسرو صدا به پرسپولیس آمد.

او در نیم فصلی که پرسپولیس برای قهرمانی مبارزه می کرد و تیم خیلی خوبی داشت بازیکن ثابت نبود اما در اکثربازی های حتی برای دقایقی هم بود توسط برانکو به میدان آمد. در لیگ شانزدهم ۱ پاس گل هم داد و در پایان فصل همراه این تیم قهرمانی را جشن گرفت.

او اما در لیگ هفدهم و در همان ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شد و به گسترش فولاد بازگشت و سه گل زد و ۱ پاس گل هم داد و با این تیم به رتبه هشتم رسید. نریمان جهان که این فصل به پیکان پیوسته درباره شرایط این تیم گفت:« امسال به پیکان آمدم ، تیم خیلی خوبی داریم و مطمئن هستم در آینده تیم بهتری هم خواهیم شد.

البته من کمی دیر به تیم اضافه شدم و در هفته های اول خیلی کمتر بازی کردم اما در هفته های آینده هم تیم و هم من بهتری خواهیم شد و نتایج بهتری هم خواهیم گرفت.»

او که یک هافبک گل زن و گلساز است در رابطه با جدایی اش از گسترش فولاد تیمی که بیشترین زمان را در آن بازی کرده است گفت:« همه چی در گسترش فولاد خوب بود غیر از مسایل مالی. ما سال قبل ۳۵ درصد از پولمان را گرفتیم و ۶۵ درصد دیگر ماند. امسال هم باید ۳۵ درصد می گرفتیم و اینطوری دیگر خیلی طلبمان از باشگاه زیاد می شد.»

او افزود:« به همین دلیل سعی کردم تیمی را انتخاب کنم که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ مالی شرایط مناسبی داشته باشد. البته چند پیشنهاد دیگر هم داشتم ضمن اینکه واقعا به گسترش فولاد علاقه دارم اما از لحاظ مالی در مضیقه بودم و از طرفی شرایط فنی تیم هم برایم مهم بود. به همین خاطر پیکان را انتخاب کردم که هم از نظر فنی و هم از نظر مالی خوب است.»

نریمان جهان که یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت درباره این تیم بود:« حضور در پرسپولیس خوب بود و به نظرم نباید از این تیم جدا می شدم. اشتباه کردم از پرسپولیس جدا شدم. بعد از آخرین بازی ام در پرسپولیس که یک بازی آسیایی بود با آقای برانکو حرف زدم و خواستم که جدا شوم.»

او افزود:« آقای برانکو هم خواستند که بمانم، با پرسپولیس قرارداد داشتم ، تیم از نقل و انتقالات هم محروم شد و جدایی ام اشتباه بود.» او درباره پرسپولیس گفت:« شرایطم در پرسپولیس خیلی خوب بود، پرسپولیس تیم بزرگی است و بازهم می گویم نباید از این تیم می رفتم. اینکه کم بازی می کردم هم آقای برانکو کاملا حق داشت چون ترکیب تیم را پیدا کرده بود و تیم هم خیلی خوب بازی می کرد. اما اگر می ماندم در این دوسال می توانستم بازیکن خیلی مثمرثمرتری برای پرسپولیس باشم.»

هافبک این فصل پیکان درباره بازی حساس تیمش روز جمعه با پارس جنوبی گفت:« تمام تلاشمان را برای برد می کنیم چون جام حذفی یک راه سریع است که ما را به آسیا می رساند. می توانیم با ۴ بازی به فینال برسیم ، سال قبل هم با گسترش می توانستیم به ۴ تیم برسیم اما در یک بازی بد به خونه به خونه باختیم. مطمئنا تمام تلاشمان را می کنیم که به فینال جام حذفی برسیم.»

دوست صمیمی فرشاد احمدزاده درباره این بازیکن گفت:«فرشاد در حال حاضر لهستان است ، با او در تماس هستم و امیدوارم موفق باشد.» او درباره خودش هم گفت:« صددرصد من هم دوست دارم از ایران بروم چرا که در فوتبال اروپا حتی کشورهای کوچک و درجه پایین تر در فوتبال آرامش و امکانات بیشتری نسبت به فوتبال ایران وجود دارد. همین که آقای کی روش همیشه بازیکنان حاضر در اروپا را دعوت می کند نشان می دهد که سطح فوتبال در اروپا بالاتر است.»

بازیکن سابق تراکتورسازی درباره این تیم هم گفت:« من خودم ترک هستم و به تراکتورسازی همیشه تعصب دارم ضمن اینکه دوسال در این تیم بازی کردم. تراکتورسازی با خریدهایی که انجام داده خیلی بهتر خواهد شد و یکی از شانس های قهرمانی در این فصل است.»

او که زمانی در یکی از بهترین تراکتورهای چند سال اخیر بازی می کرد در مقایسه با تراکتور امسال گفت:« نمی توان مقایسه کرد، زمان نشان می دهد که کدام تیم بهتر است اما این تراکتور بازیکن و مربی خوب دارد و می توانند کاری را که ما نتوانستیم انجام بدهیم را انجام داده و قهرمان شوند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج