جاباما
۷۶۹۵۲۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پس از حجت اشرف‌زاده اتفاق افتاد

همکاری تعدادی از هنرمندان با گروه آلمانی شیلر

پیروز ارجمند، پویا سرایی، یلدا عباسی به عنوان نوازنده ساز‌های دف، نی، سنتور و دوتار خراسان و نیلوفر پارسا بازیگر با دکلمه غزلی از حافظ با گروه آلمانی شیلر در جدیدترین آلبومشان همکاری کردند.

خبرگزاری ایسنا: پیروز ارجمند، پویا سرایی، یلدا عباسی به‌ عنوان نوازنده سازهای دف، نی، سنتور و دوتار خراسان و نیلوفر پارسا بازیگر با دکلمه غزلی از حافظ با گروه آلمانی شیلر در جدیدترین آلبومشان همکاری کردند.

همکاری تعدادی از هنرمندان با گروه آلمانی شیلر

مصطفی کبیری ـ تهیه‌کننده و نماینده گروه شیلر در ایران ـ ضمن اعلام این خبر گفت: «کریستوفر فون دیلن» سرپرست گروه آلمانی شیلر که برای ضبط جدیدترین آلبوم گروهش به ایران سفر کرده است، هفته گذشته پس از ضبط آواز حجت اشرف‌زاده بر روی یکی از کارهای آلبوم، به ضبط سازهای ایرانی برای چند اثر خود با حضور نوازندگان مطرح و همچنین دکلمه‌ای از شعر حافظ با صدای نیلوفر پارسا پرداخت.

کبیری افزود: فون دیلن در دومین حضورش در ایران برای برگزاری کنسرت با هماهنگی تیم اجرایی، از موزه موسیقی بازدید کرد و در این دیدار با نوازندگی پیروز ارجمند با سازهای نی و دف آشنا شد و از همان زمان تصمیم به بهره‌گیری از سازهای ایرانی در آلبومش گرفت. از طرفی سرپرست گروه شیلر، با آشنایی با سازهای دیگر تصمیم به استفاده از دو ساز سنتور و دوتار خراسان نیز بر روی کارهایش گرفت.

او درباره جزئیات این همکاری بیان کرد: ارجمند، سرایی و عباسی هرکدام در یک قطعه با این گروه به‌ عنوان نوازنده همکاری کردند و نکته قابل‌ توجه این همکاری ضبط ساز سنتور در قطعه «برلین تهران» بود که پیش‌ از این مخاطبان این قطعه را برای نخستین بار و بدون هیچ ساز ایرانی در کنسرت آذرماه گروه شیلر در تهران شنیده بودند. همچنین یلدا عباسی نوازنده دوتار و خواننده مقامی علاوه بر نوازندگی، یکی از مقام‌های کردی را بر روی کاری با عنوان «love» برای این آلبوم خوانده است و نیلوفر پارسا، غزلی از حافظ را دکلمه کرد تا بر اساس خوانش وی، آهنگسازی این کار در آلمان توسط فون دیلن انجام شود و این نخستین حضور جدی پارسا در عرصه موسیقی محسوب می‌شود.

ضبط آواز، دکلمه و سازهای ایرانی برای آلبوم گروه شیلر، با حضور کریستوفر فون دیلن انجام شد.

حجت اشرف زاده، پیروز ارجمند، پویا سرایی، یلدا عباسی و نیلوفر پارسا حضورشان در آلبوم جدید گروه بین‌المللی شیلر قطعی شده است و این آلبوم چند ماه آینده در سطح بین‌المللی منتشر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج