۷۶۹۵۴۲
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

گلایه شهاب حسینی از حاشیه‌های منفی شهرت

شهاب حسینی از حواشی شهرت انتقاد و تاکید کرد که از حاشیه‌های شهرت بسیار خسته و دل شکسته است زیرا که در تضاد با اهداف متعالی است که در زندگی دارد.

برترین ها: شهاب حسینی از حواشی شهرت انتقاد و تاکید کرد که از حاشیه‌های شهرت بسیار خسته و دل شکسته است زیرا که در تضاد با اهداف متعالی است که در زندگی دارد. او نوشت:

«سلام.
مدتهاست که دیگه کلمه ای برای بیان عمق احساسات خود پیدا نمیکنم. حال گوسفند نگون بختی رو دارم که برای ادامه زندگی،مدام باید نگران گرگهای دو پا و چهار پایی باشه که برای سر تا تهش دندون تیز کردن و از گوشت و پوست و خون و دل و جگر و دنبه و سیراب و شیردان و روده و کله و پاچه و حتی دنبلانش هم نمیگذرن.

سخت تهوع آوره زندگی در شرایطی که دوست و دشمن رو از هم تشخیص نمیدی و سخت وحشتناک تر وقتی که حس کنی دیگه دوستی نمونده که تو رو به خاطر خودت بخواد نه به خاطر خودش.

متاسفانه اغلب کسانی که باهاشون به نوعی در ارتباط بودم ثابت کردن مقهور نام برندی به نام شهاب حسینی هستن نه دوستی به نام شهاب.

دیگه حتی آدم نمیدونه کسانی که برای گرفتن عکس یادگاری به آدم مراجعه می‌کنن،عکس رو به خاطر علاقه شخصی میخوان یا به خاطر پز دادن در فضای مجازی و تسکین درد مزمن مورد توجه بودن اونم در جامعه ما که بیش از هر بحران دیگه ای بحران داشتن یه هویت شخصی با ثبات به چشم میخوره.

در مورد پست اخیر منتشر شده در باره آقای دکتر عشقی عرض میشه که چون مدتهاست که برای انجام کارهای دندانپزشکی به ایشون مراجعه میکنم، و همواره ایشون بنا به لطفشون از زیر بار محاسبات مالی خدماتشون شونه خالی میکنن، خواستم قدر دانی به روش خودم در مطب ایشون ازشون داشته باشم.

تاکید میکنم در مثالی که در باب احوال خیلی از آدمهایی که سنخیتی با فامیلی نامشون ندارن به کار بردن نام شریفی به عنوان یک مثال در کاربرد معنایی منظورم بوده و اشاره به هیچ شخص حقیقی نیست. چون معنی شرافت قطعا عمیق تر از آنیست که صرفا فقط به عنوان نام فامیل استفاده بشه. همه ما وقتی صادقانه به خودمون مراجعه کنیم دقیقا متوجه میشیم كجای نیمه تاریک وجودمون با نام فامیلی پر طمطراق مون که همه مارو به اون نام میشناسن فرق داره.

بگذریم. بسیار خسته و دل شکسته ام از حاشیه های سفیحانه شهرت و با کمال ادب اعلام میکنم دیگه به این قبیل درخواست های دوستانه اما حاشیه ساز اعتماد و اعتنایی نخواهم کرد چون در تضاد با اهداف متعالی و بزرگیست که در زندگی دنبال میکنم و میخوام تا فرصت بقا باقیست همواره رهرو این راه باشم و در نهایت روح امانتی رو که در کالبدم دمیده شده رو در بهترین جای ممکن و در حالی که سهم بودنم رو در حد توان ادا کردم، به صاحبش برگردونم.

فرمود: آنچه هستی، هدیه خداست به تو، و آنچه میشوی، هدیه توست به خدا»

گلایه شهاب حسینی از حاشیه‌های منفی شهرت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      استثناء سینمای ایران . درود بر آقای شهاب حسینی .

      پاسخ ها

      • موسوی

        شهاب حسینی انسان بی حاشیه و با شخصیتی است.موفق باشید برادر

      • محسن وات ؟؟

        افرین اقای شهاب حسینی

    • ناشناس

      استثناء سینمای ایران . درود بر آقای شهاب حسینی .

      پاسخ ها

      • محمدی

        خییییییییلی عزیزی

    • بدون نام

      مثل سوپر استار باش ، سوپر استاری که خودت بازیگر نقش اولش بودی، فقط رابطه با زنها رو فاکتور بگیر ، خیلی خوب بودی عالی

      پاسخ ها

      • ...

        توهم نزدی ؟؟؟

      • ...

        توهم نزدی ؟؟؟

    • بدون نام

      شهاب جان از رفتار مردم دلگیر نباش وقتی از بچگی تو جامعه دورویی رو به ما یاد دادن یا اینکه همیشه نقاب به چهره داشته باشیم تا خود واقعیمون باشیم جز دروغ و ریا وتظاهر مردم چیزی ندیدن که بخوان رو راست باشن البته هستن آدمهایی که بیزار از دورویی هستن من از صمیم قلب شما رو دوست دارم نه بخاطر نقشهات بلکه بخاطر انسان بودنت

    • بدون نام

      اطرافمون پره از مردم نادان و خود خواه مخصوصا اونایی که کلی پول خرج میکنن و دنبال لایک هستن !!!و نادون تر از اونها کسایی که لایکشون میکنن!!!و الکی قربون صدقه هم میرن!!مردم ایران خیلی وقته شرافتشونو به هیچ فروختن!!!

    • حمید

      میدونی آقا شهاب این حالتی که اشاره داشتی در واقع همون دلزدگیه.انسان معمولا دلزده از آن چه که دارد وحریص برای آنچه که ندارد.خوبه که متوجه بشیم هدف از خلقت بندگی خدا وبه تبع آن رشد همه جانبه اس ونه شهرت داشتن مقابل بندگلن خدا‌.

    • کوثری

      یدونه ای اقاشهاب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج