جاباما
۷۶۹۵۵۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

آماده باش پلیس برای محرم و اول مهر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده باش پلیس برای تامین امنیت ترافیکی و انتظامی مراسم‌های ایام محرم و نیز بازگشایی مدارس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده باش پلیس برای تامین امنیت ترافیکی و انتظامی مراسم‌های ایام محرم و نیز بازگشایی مدارس خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه جلسه کمیسیون تحول کلانتری‌ها با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات پلیس در ایام محرم و نیز بازگشایی مدارس اظهار کرد: در ایام محرم هماهنگی‌های لازم برای تامین امنیت شهروندان و عزاداران حسینی در تکایا، هیات‌ها، مساجد و ... پیش بینی شده و پلیس در این زمینه از آمادگی کامل برخوردار است.

وی اضافه کرد: همچنین به کلانتری‌ها نیز ماموریت داده شده تا با شناسایی هیات‌ها و تکایای مذهبی موارد لازم را به مسئولان آن آموزش داده و خوشبختانه هماهنگی خوبی در این زمینه وجود دارد.

به گفته رحیمی، در حوزه ترافیکی هماهنگی‌ها و اقدامات لازم انجام شده و موارد مربوطه به مسئولان هیات‌ها، تکایا و مساجد گفته شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به اول مهر ماه در این زمینه نیز تمهیداتی اتخاذ شده از جمله اینکه در روزهای منتهی به بازگشایی مدارس با توجه به افزایش خریدها، مأموران پلیس در حوزه انتظامی و ترافیکی در اطراف مراکز خرید حضور داشته و نسبت به گشت زنی در این مراسم و روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

رحیمی اضافه کرد: همچنین برای بازگشایی مدارس نیز تمهیدات ترافیکی پیش بینی شده که جزئیات بیشتر از این طرح‌ها اطلاع رسانی خواهد شد، اما هدف پلیس این است که شاهد ترافیک سنگین در این ایام نباشیم که لازم است در این زمینه شهروندان نیز با ما همراهی کنند.

وی همچنین از شناسایی مدارس آسیب پذیر شهر تهران از نظر پلیس خبر داد و گفت: در سال گذشته مدارسی که نیاز بیشتری به خدمات پلیس داشته‌اند شناسایی شده‌اند و با مدیران و مسئولان آنها و همچنین روسای آموزش و پرورش مناطق هماهنگی‌هایی در این خصوص آغاز شده تا در این خصوص مشکلی نداشته باشند.

رحیمی از استقرار ۲۱ کلانتری از کلانتری‌های شهر تهران در مناطق حاشیه نشین شهر خبر داد و گفت: پلیس بر این مناطق نظارت ویژه‌ای داشته و کلانتری‌ها نیز در این خصوص نقش موثری دارند. خوشبختانه ما در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ظرفیت‌های شهروندی و مشارکت‌های اجتماعی نظیر نگهبانان محله، پلیس افتخاری و ... برای پیشگیری از وقوع جرایم و برقراری امنیت استفاده کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، این نهمین کمیسیون تحول کلانتری‌های پلیس پیشگیری پایتخت بود که با حضور رئیس پلیس تهران، رئیس پلیس پیشگیری تهران، سرکلانترها و دیگر فرماندهان و مقامات پلیس پیشگیری برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mohammad

      سپاس از عوامل زحمتکش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

    • امیر حسین

      بعد ماموران بدبخت نیروی انتظامی با حقوق کم همیشه شرمنده خانواده خودشان هستند تا فرماندهان آنان میز خودشان را از دست ندن خدا رو شکر هیچ کسی به فکر خانواده آنها نیست اگر بونید با چه فلاکتی توی این گرانی زندگی میکنند خدا لعنت کنه همه کسانی که با زیر پاگذاشتن پرسنل خودشان را بالا مبیرند

    • بدون نام

      خواهشا نگذارید به بهانه عزاداری راه بندان ایجاد کنند و سرو صداهاشون مزاحم مردم شود که عواقب سوئی دارد و مردم را جدا ناراحت میکند.
      هر ساله میگن ولی عمل نمی کنند و مردم هم ناراضی ، آیا راه حسین اینه ؟

    • بدون نام

      تورو خدا هیئتها رو به داخل خیابانها نیارید...چون حق الناس به گردن کسانی که این کار رو میکنند قرار میگیره.شایدکسی مریض داره.یا نمیخوادصدای بلندگوهای گوش خراش رو بشنوه.یا پشت هیئتها توی ترافیک بمونه...چون خدا ازحق الناس نمیگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج