جاباما
۷۶۹۵۶۳
۲۰ نظر
۵۰۱۸
۲۰ نظر
۵۰۱۸
پ

خاتمی: همه سوار یک کشتی هستیم

عضو مجلس خبرگان رهبری وی با بیان اینکه محور حرکت ما فقط ولایت فقیه است، گفت: همه سوار یک کشتی هستیم؛ نباید کاری کنیم که این کشتی سوراخ شود و طوری انتقاد نکنیم که مردم را علیه نظام تحریک کنیم.

خبرگزاری ایرنا: عضو مجلس خبرگان رهبری وی با بیان اینکه محور حرکت ما فقط ولایت فقیه است، گفت: همه سوار یک کشتی هستیم؛ نباید کاری کنیم که این کشتی سوراخ شود و طوری انتقاد نکنیم که مردم را علیه نظام تحریک کنیم.

آیت الله سیداحمد خاتمی روز یکشنبه در جمع مبلغان دینی در تبریز با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و دهه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: دهه محرم دهه فرهنگ هیهات من الذله است و ما در شرایطی هستیم که به شدت به این فرهنگ محتاجیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ هیهات من الذله، تفسیر درست زندگی با راه سیدالشهداست، افزود: امروز، روز سازش ناپذیری با جریان سلطه است.

آیت الله خاتمی دهه محرم را دهه مقاومت دانست و گفت: محرم دهه تسلیم نشدن در برابر دشمن است و دشمن می خواهد بر بی صبری بدمد، اما قرآن می گوید اگر صبر همراه با تقوا داشته باشید آسیب نمی بینید.

عضو خبرگان مجلس رهبری با بیان اینکه دهه محرم دهه تبیین فرهنگ شهادت است، افزود: یاران اباعبدالله همه به استقبال شهادت می رفتند و هیچ کدام از پشت خنجر نخوردند.

وی خاطرنشان کرد: با فرهنگ شهادت این کشور از خطرات مصون ماند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ترس در قاموس مومن نیست، گفت: فرهنگ شهامت و شجاعت در بین اصحاب سیدالشهدا غوغا می کرد.

وی با اشاره به نقش علم در حفظ فرهنگ عاشورا اظهار داشت: علما در طول تاریخ بیش از هزار ساله شان در چند سنگر نقش ایفا کردند و امروز هم عالمان همین نقش را دارند.

آیت الله خاتمی، تلاش برای استقلال کشور را از جمله خدمات علما به اسلام و کشور دانست و گفت: فتوی میرزای شیرازی در آن زمان غوغا کرد و ایستادگی مدرس مقابل رضاخان بسیار شجاعانه بود.

وی با بیان اینکه توطئه هایی برای تخریب روحانیت و آسیب زدن به آنها در کار است، افزود: خط تخریب روحانیت و القای جنگ روانی که روحانیت از چشم مردم بیافتد، به راه افتاده است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم توجهی به القائات دشمن ندارند، اظهار داشت: حقیقت این است که مردم عالمان دین را با شاخص ساده زیستی مس سنجند و روحیه اشرافی گری برای عالمان دین سم است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه جنگ رسانه ای علیه مجموعه روحانیت اختصاص به روحانیت امروز ندارد، گفت: بنا دارند کل روحانیون را با دروغ مورد هجمه قرار دهند و افراد ساده لوح هم باور می کنند.

وی افزود: برخی شبکه های ماهواره ای چنین القا می کنند که همه امکانات به سوی روحانیت سرازیر است در حالی که پولی که به کل حوزه های علمیه اختصاص داده شده است به اندازه بودجه سه دانشگاه بزرگ کشور نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری، مبلغان را به پرهیز از ورود به جناح بندی های سیاسی توصیه کرد و گفت: منبر همیشه مقدس بوده است و وارد جناح بندی سیاسی نشوید.

آیت الله خاتمی بر دمیدن روح امید توسط مبلغان تاکید کرد و افزود: در منابر، امنیت امروز را به مردم بگویید و واقعیت را هم بگویید که مشکلاتی داریم اما به سلامت عبور خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی تو توی عرشه ما تو موتورخونه

    • بدون نام

      محور همبستگی ملی اراده و خواست ملی است
      حکومت انحصاری قشری محور واگرایی ملی است

    • سهیل

      شما که بعله! ما ها پشت کشتی شنا می کنیم تا غرق شیم!

    • بی نام

      تکذیب شد

    • دربه در

      میشه ما را تو یه جزیره دور افتاده پیاده کنید و خودتون با کشتی به سمت بهشت رهسپار بشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امضای ۷۵ میلیون

      • خلیلی قوشچی

        ماهم امضا میکنیم خیلی حرف حسابیه

    • بی نام

      شما بله .

    • بدون نام

      مگر دروغ گفتند راست میگن همه امکانات به سمت شماها سرازیر هست....

    • بدون نام

      چرا اقای خاتمی از اختکار خودرو نمیگه.....یا تقصیره امریکاست...دست کدوم نهاد در کاره..

      پاسخ ها

      • امیرهوشنگ تووه ای

        بنظرم مسولین با رسانه های که در اختیار داشتن چهار دهه دارن مردم را راهنمایی میکنن ۰نوبتی هم باشه حداقل یک شبکه زا هم فقط مختص حرف مردم بزارن بدون سانسور و مطالبات به حق و بر زمین مانده مردم رابشنوند اگر خواهان ابادی و سرافرازی ملت ایران هستند ۰ دوم اینکه مردم از مسولین هشیارتر و اگاه ترن و اینقد سفارش و توصیه لازم ندارن مشکلات ما از مردم فرهیخته که این همه شهید و حانباز دادن نیست از بی عرضگی و بی کفایتی برخی مسولین و دزدهای دانه درشت هست بنظرم اگر توصیه ای هست برای رفع مشکل باید این توصیه ها را به نمایندگان مجلس دولت و قوه قضاییه گفت وگرنه مردم که مجری و نهاد حاکمیتی نیستند که این اجازه را داشته باشن قانون تصویب و اجرا و متخلقان را مجازات کنند ۰ رویکرد توصیه به مردم باید چرخشی صد و هشتاد درجه ای داشته و بسمت مسولان باشد والسلام

    • شهرام

      جناب خاتمی . مطمئنید که همه سوار کشتی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟

    • علی

      همه سوار کشتی هستیم ولی بعضیا با قایق شخصی تشریف دارن که دارن کشتی رو غرق میکنن و میدونن کسی غیر از مردم بیچاره غرق نمیشن....

    • حسین

      این کلمه همه رو شفاف تر می کرد...یعنی کیا؟ قطعا خواص یا احتمالا عوام !

    • بهروز

      همه درسته سوار یک کشتی هستیم ولی بعضی ها امیدشان به تیوپ های است که از مردم دزدیده اند برای زمان بحران یا شناگرهای ماهری هستن

    • بدون نام

      واستا کشتی واستا من می خوام پیاده شم

    • م.ا

      ایا خودت به این حرفایی که میزنی عمل میکنی تو خودت منبع حاشیه ای برادر..ای کاش....

    • بدون نام

      کشتی تایتانیکه

    • بدون نام

      بخدا شما سوارید ما که درحال غرق شدن هستیم

    • بدون نام

      حاج آقا اگر همه سواریک کشتی هستیم پس تبعیض ها وفاصله های سربه فلک کشیده چه میگوید با حقوق ماهی 100 تومن یک معلول شدید بهزیستی ،قضاوت خداپسندانه با کسانی که دنبال اجرای عدالت اجتماعی هستند ،یا حق یا حسین ،یامهدی ادرکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج