جاباما
۷۶۹۵۹۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آنتن خالی از سریال های مناسبتی!

با نزدیک شدن به ماه محرم هیچ کدام از شبکه های سیما سریال جدید و متناسب با این ایام روی آنتن ندارند و گویا به دلیل تقارن با هفته دفاع مقدس تدابیری برای آن نیندیشیده اند!

بانی فیلم: با نزدیک شدن به ماه محرم هیچ کدام از شبکه های سیما سریال جدید و متناسب با این ایام روی آنتن ندارند و گویا به دلیل تقارن با هفته دفاع مقدس تدابیری برای آن نیندیشیده اند!

آنتن خالی از سریال های مناسبتی!

با وجود نزدیک شدن به ماه محرم، تلویزیون هیچ سریال مناسبتی برای پخش در این ایام ندارد و همین سریال هایی که روی آنتن است، در ادامه در دهه اول محرم هم پخش خواهد شد. البته یکی از دلایل این اتفاق، هفته دفاع مقدس است که در پیش رو داریم و از این رو تلویزیون خود را برای این ایام آماده می کند تا سریال های مرتبط به هفته دفاع مقدس را روی آنتن شبکه هایش بفرستد.

گرچه سال گذشته نیز به خاطر همزمانی محرم و هفته دفاع مقدس سریال ها حال و هوای هر دو مناسبت را داشت، از جمله سریال های «پرواز در ارتفاع صفر»، «هاتف» و «شکوه یک زندگی» را پخش کرد، امسال نیز به دلیل تقارن هر دو مناسبت هنوز معاونت سیما تصمیمی برای پخش سریال های مناسبتی تا این لحظه اتخاذ نکرده است.

این در حالی است که دست شبکه یک به نسبت سایر شبکه ها بازتر است و گزینه های بیشتری را برای پخش دارد. «گروهان بلال»، «آشوب» و «در میان خاکستر» عناوین سریال های متناسب با هفته دفاع مقدس روی میز شبکه یک است. اما تا به امروز سریال های هفته دفاع مقدس هنوز مشخص نشده اند. اما قرار است ادامه«نزدیک های بهشت» تا روزهای نخست محرم از شبکه اول پخش شود.

شبکه دو نیز سریال ۱۲ قسمتی «رد پول» را دارد که همچنان تا روزهای ابتدایی ماه محرم روی آنتن است و شبکه سه نیز «دلدادگان» را احتمالا تا پایان محرم روی آنتن خواهد داشت. با این حال می توان پیش بینی کرد که تنها سریال مناسبتی شبکه های سیما «مختارنامه» خواهد بود که هنوز مشخص نشده قرار است روی آنتن کدام شبکه برود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مختار که مشخصه،شبکه ۱،۲،۳، آی فیلم ۱ ،آی فیلم ۲، آی فیلم عربی ، تماشا

    • پارمیدا

      ای وای. حالا چه جوری ذهن مردمو مشغول نگه داریم؟:)))

    • شهریار

      اقو خدایی صدا وسیما داره خار اب میده !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج