۷۶۹۶۷۴
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

حاجیلو:

تمام فکر بازیکنان، جبران شکست برابر السد است

 مدیر فوتبالی باشگاه استقلال تهران با یادآوری شکست سه بر یک این تیم برابر السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد که تمام فکر بازیکنان و کادرفنی متوجه جبران این شکست است.

ایرنا: اصغر حاجیلو، مدیر فوتبالی باشگاه استقلال تهران درباره حضور شش بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی و تاثیر آن بر این تیم جهت دیدار برگشت برابر السد قطر در دوحه گفت: تعطیلات لیگ برتر فرصت خوبی برای استقلال بود تا بتواند برای بازی با السد قطر که برای نه استقلال فقط بلکه تمام فوتبال ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است به هماهنگی کامل تر برسد.

وی با بیان اینکه وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال بازیکنان ملی پوش را برای دیدار برگشت در اختیار ندارد، اظهار داشت: تمام فکر و ذهن مربیان و بازیکنان استقلال جبران شکست دور رفت برابر السد قطر است؛ مطمئن باشید برای تحقق این امر هر آن چه در توان داریم در زمین مسابقه به نمایش می گذاریم

دیدار برگشت استقلال و السد قطر ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ساعت در دوحه برگزار می شود.

وی همچنین درباره شکایت آبی پوشان نسبت به رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص سوپرجام به دادگاه عالی ورزش (CAS) گفت: امیدواریم حق استقلال درباره سوپرجام باشگاه های کشوراز سوی دادگاه عالی ورزش داده شود.

تمام فکر بازیکنان، جبران شکست برابر السد است

حاجیلو خاطرنشان کرد: رای کمیته استیناف درباره سوپرجام حق استقلال را تضییع کرده است و فکر می کنیم با مراجعه به مراجع بین المللی از حق خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه استقلال تنها خواستار برگزاری دیدار سوپرجام در زمان دیگری شده بود، تصریح کرد: قرار بود نامه ای را در سایت باشگاه منتشر کنیم و به پرسپولیس هم اعلام کرده بودیم که هر زمان و هر جایی بخواهند، حاضرین با آنها بازی کنیم، اما متوجه شدیم که کمیته استیناف رأی پرونده را اعلام کرده است.

وی درباره اینکه پیش بینی اش نسبت به رای دادگاه عالی ورزش چیست، گفت: باشگاه استقلال و شخص امیر حسین فتحی با قدرت پیگیر این پرونده است اما واقعا نمی دانم این دادگاه چه رای را خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستار

      برید بابا یه مشت دروغگو در باشگاه بزرگی مثل استقلال جمع شدین و میخاین این تیمو نابود کنین. بسه دروغ. بخدا ما طرفدارای استقلال چه گناهی کردیم که تاوان دروغگو بودن شما را بدیم. همش وعده و وعید....
      از اون منصوریان با وعده های دروغینش این هم از مدیران بی لیاقتش. نتیجه ی سوپر جامو من به شخصه قبول دارم. شکست خوردنم قبول دارم. ولی تو رو خدا از این کاراتون درس بگیرید و از این به بعدش رو درست کنین. نذارین ادامه ی لیگ رو از دست بدیم. به خاطر خدا لیگ رو دریابید...

    • رشیدی خوزستان

      بازی برگشت السد ۶ استقلال ۰

    • بدون نام

      انشاالله که هم تو دادگاه cas شکست میخورین، هم تو زمین تیم السد، توی قطر. چون علاوه بر اینکه ترسو هستین، خیلی پررررو هم هستین. و حق انسان های ترسوی پررررو همیشه شکست فضاحت بار بوده و هست. شیش تا خورهای متخصص.

    • haj- mehdi

      امید الکی ندید لطفا۰ فقط سعی کنید ابرومندانه ببازید و شیش تایی نشید‌خاهشا۰ ابرمونو بیشتر از این‌نبرید۰ قبلش ازتون تشکر میکنم

    • علی

      مگه کیسه ها فکر هم میکنند؟؟ اصلا مغز دارند؟؟

    • ششتقلال

      خخخخخخ تو ازادی سه تا خورد تو قطر شیشتا میخوره خخخخ

    • اوستا

      فقط دست دعا باشید 6گل بیشتر نخورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج