جاباما
۷۶۹۷۲۶
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

تهران؛ فقیرترین استان از نظر فقر آبی بعد از سیستان و بلوچستان

مدیرعامل آبفای استان تهران تاکید کرد: استان تهران از نظر فقر منابع آبی، در جایگاه بعد از استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

خبرگزاری ایلنا: محمدرضا بختیاری در همایش تبیین وضعیت آب و فاضلاب شهرهای استان تهران گفت: در حال حاضر آب در کشور به یک مسئله راهبردی بدل شده است و در استان تهران بیش از میانگین کل کشور آب مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران و شهرهای غرب استان عطش آب دارند که با صرف هزینه معادل ۱۵۰ میلیاد تومان برای تجهیز تصفیه‌خانه ششم آب تهران، شهروندان آن محدوده نیز از آب با کیفیت برخوردار خواهند شد.

به گفته این مقام مسئول، برای اجرا و تکمیل شبکه فاضلاب شهرهای استان تهران حدود ۹۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که از این رقم حدود ۳۴۰ میلیارد تومان آن از منابع دولتی تامین شده است و برای تامین بقیه آن به پیش‌فروش حق انشعاب، تبصره و ماده ۷ متکی خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان این‌که شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان تهران تاکنون فقط ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: از فرمانداران و شوراهای شهرهای تهران درخواست داریم با ترویج طرح پیش‌فروش انشعاب، این طرح را تسریع بخشند. در شهرهای استان تهران به ازای هر حق انشعاب فاضلاب مبلغ ۲۸۵ هزار تومان از مشترکان دریافت می‌شود در صورتی که معادل شش میلیون و ۲۰۰هزار تومان هزینه می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک خبر را چند بار مینوسید بیکاری

    • POOMPE

      ا ز مردم شکایتی نداشته باشید شما مسئولان بی مسعولیت آنقدر تهران را بزرگ کردین که اگر بلائی سر تهران بیاید ایران نابود خواهد شد. بروید از اروپایی ها یاد بگیرید بزرگ ترین شهر اروپا نصف کرج هم نیست.۰۰۰۰۰۰

    • بدون نام

      تعداد استخرهای منازل در تهرانو با سیستان مقایسه کنید، بعد همچین نظرات بیخردانه ای بدین. تهران از ساعت ۶ صبح نظافتچی های منازل و شرکتها و ادارات در حال شستن در و دیوار کوچه و اسفالت خیابون با شلنگ آب هستن

    • بدون نام

      تهران و کل ایران فقر آبی نداره، فقر مدیریت آب داره!

    • بدون نام

      لطفا در انتخاب تیتر هایتان دقت کنید ...تهران فقیرترین نیست تهران بیشترین مصرف کننده اب است به دلیل وجود وتمرکززیادصنایع در این استان که باعث شده حق دیگر استانها منجمله سیستان وبلوچستان را بخورد.......سانسور نشود ممنون میشم!

    • Fariborz Nehrir

      اگر کشورهای شرقی ایران که میلیونها از مردمشون در ایران هستند،روزی یک لیوان آب برای هر هموطنشون به ایران بفرستند،مشکل آب حل میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج