جاباما
۷۶۹۷۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میثاقیان: جذابیت لیگ یک از لیگ برتر بیش‌تر است

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر می‌گوید بازی سختی مقابل ملوان داشتیم و با چاشنی شانس موفق شدیم یک امتیاز از بازی با تیم ملوان کسب کنیم.

ایسنا: اکبر میثاقیان، سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر درباره تساوی تیمش مقابل ملوان در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران اظهار کرد: بازی سختی مقابل ملوان داشتیم. بالاخره هرکس مقابل ملوان بازی کند بازی سختی در انتظارش خواهد بود. ما بازی خوبی را انجام دادیم.

در واقع خدا به ما کمک کرد و در دقیقه ۹۴ موفق شدیم از روی نقطه کرنر گل تساوی بخش تیم را به ثمر برسانیم و به نوعی شانس آوردیم. ولی در روند بازی خیلی خوب کار کردیم. در نیمه اول یک مقدار سردرگم بودیم ولی در نیمه دوم با توجه به تغیراتی که اعمال کردیم هجومی‌تر شدیم و حفظ توپ‌مان افزایش پیدا کرد. در بعضی از دقایق بازی فشار آوردیم و می‌توانستیم بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم اما ملوان هم تیم توانمندی است و شک نکنید که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.

او ادامه داد: هدف ما این است که در بالای جدول حضور داشته باشیم و تمام تلاش‌مان بر این است تا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم. شک نکنید که تیم‌ ما هر روز بهتر می‌شود. هماهنگی بین بازیکنان مقداری زمان می‌برد. در بازی هفتم هشتم تیم‌ ما شکل می‌گیرد و یکی از تیم‌های خوب در لیگ دسته یک خواهد شد.

وی در پایان گفت: یادمان باشد لیگ دسته اول امسال سخت‌تر از سال‌های گذشته است. امسال حدود ۱۲ تیم شبیه یکدیگر هستند وهمه پرقدرت هستند و هزینه کردند تا در این فصل موفق عمل کنند. جذابیت لیگ یک از لیگ برتر بیش‌تر است و پیگیری‌هایی که از بازی‌ها انجام می‌شود این را از جذابیت لیگ یک به ما می‌رساند.

خوشبختانه خیلی از بازی‌های لیگ یک در تلوزیون پخش می‌شود و این به جذابیت کار اضافه می‌کند. لیگ آزادگان لیگ سخت و پرچالشی است و ما در این راه حمایت همه‌جانبه مردم و مسوولان استان را می‌خواهیم که ان‌شاءالله بتوانیم یکی از صعود کنندگان به لیگ برتر باشیم و باعث شادی مردم خرمشهر با صعودمان به لیگ برتر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج