جاباما
۷۶۹۸۰۸
۷۴ نظر
۶۱۵۰
۷۴ نظر
۶۱۵۰
پ

مزایا و معایب ازدواج با زن مطلقه

یکی از مسائل برای مردانی که ازدواج با زن مطلقه را در برنامه دارند، این است که ازدواج با این افراد چه معایب و چه مزایایی دارد؟ در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

وب‌سایت نبض ما: متاسفانه آمار طلاق در کشور ما سال به سال افزایش پیدا می کند. طلاق پدیده ای است که در دیدگاه عمومی و در دیدگاه شرع، به عنوان ابتدایی ترین راه حل نهی شده است، اما در برخی از موارد با توجه به شرایط زندگی ها، طلاق شاید بهترین گزینه باشد. یکی از مسائل برای مردانی که ازدواج با زن مطلقه را در برنامه دارند، این است که ازدواج با این افراد چه معایب و چه مزایایی دارد؟ در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

دقت کنید که این موارد به هیچ وجه بیان کننده شخصیت زنانی که طلاق گرفته اند نیست و در مورد آن ها هیچ قضاوتی صورت نگرفته است. بلکه فقط جنبه ها و دیدگاه هایی که ممکن است در رابطه با ازدواج با زن مطلقه و انتخاب شریک جدید زندگی آن ها وجود داشته باشد، بیان می شود.

طبیعتا از هر فرد به فرد دیگر این موارد ممکن است صادق باشد و یا این که نباشد. اما در مجموع دانستن آن ها خالی از لطف نیست و می تواند بصیرت فرد را برای انتخابی آگاهانه تر افزایش دهد.

مزایا و معایب ازدواج با زن مطلقه

در ادامه به برخی از مزایایی که ازدواج با زن مطلقه می تواند همراه خود داشته باشد، اشاره می کنیم.

توقعات واقع بینانه تری دارد

سال اول ازدواج، به منزله راه رفتن در پارک نیست! بسیاری از دختران فکر می کنند که پس از ازدواج خوشحالی ابدی در انتظار آن هاست اما ناگهان که وارد زندگی می شوند ، پخت و پز، تمیز کردن، شستشو و ظروف و لباس را پیش روی خود می بینند. آن ها نباید فراموش کنند که همسرشان خسته از سرکار برمی گردد و شاید اصلا نتواند با او گفتگو کنند.

اما زنانی که ازدواج دوم می کنند، در مورد خصوصیات بد مردها آگاه هستند. آن ها می دانند که چه چیزهایی مردها را خوشحال می کند و یا این که مردها به زمانی احتیاج دارند که در خلوت خود باشند و این که نیازی نیست هر روز حمامی با عطر گل های رز بگیرند! با این حال این بدین معنا نیست که از تلخ بودن های بی مورد مردها چشم بسته عبور کنند.

برای بازیگوشی ها حوصله ندارد

با وجودی که بیشتر پسرها علاقه به بازیگوشی و شیطنت دارند، برخی از مردها به جایی می رسند که احساس می کنند برای این موضوعات پیر شده اند و نسبت به این شیطنت ها خسته اند و علاقه ای به آن ها ندارند. زنان مطلقه هم مانند این مردان هستند و چه بسا فراتر. آن ها حوصله ای برای حرف های مهمل و بهانه های الکی مثل «پیامت را ندیدم» ندارند.

آن ها مستقل هستند

شاید برای برخی از مردها، زنی که هیچ شغل و علاقه ای ندارد خسته کننده باشد. طلاق، این زنان را مجبور می کند به این که برای خودشان زندگی کنند و وابسته به مردی نباشند. زمانی که ازدواج می کنند، شما بخشی از وجود آن ها می شوید ولی این را بدانید که هرگز دوباره کاملا متکی به مردی نمی شوند و این شاید رویای بسیاری از مردها باشد هرچند آن را انکار کنند.

مزایا و معایب ازدواج با زن مطلقه

نبرد خود را عاقلانه انتخاب می کنند

زن با تجربه به خاطر هر چیزی، ناله و گریه نمی کند. آن ها ابتدا در سکوت نظاره گر هستند. سپس با اشاراتی به طرف مقابل به او پیشنهاد می دهند و در نهایت به حالت حمله درمی آیند. اگر شما متوجه این سه فرصت نشوید، تقصیر خودتان است. دقت داشته باشید که هیچ زنی در ازدواج اولش این قدر بخشنده نخواهد بود.

آن ها از هر چیزی لذت می برند

طلاق برای زن دردسرهای زیادی دارد و او دوست دارد از دست این ناراحتی ها خلاص شده و یک زندگی جدید و شاد را شروع کند. در زمانی که با این افراد ازدواج ( ازدواج با زن مطلقه ) می کنید، می بینید که زندگی آن ها هم سرشار از اتفاقات جالب است و حتی از کوچکترین چیزها هم قدردانی می کنند و حاضرند از بسیاری از اشتباهات چشم پوشی کنند.

در شرایط سخت زندگی در کنار شما خواهد بود

طلاق موجب محکم شدن زن می شود. زنی که توانسته از این موقعیت عبور کند و خود را با شرایط وفق دهد، به شما این نوید را می دهد که می داند با شرایط سخت چگونه برخورد نماید.

شجاع است!

یکی از سخت ترین موارد برای خانم ها این است که به خود بقبولاند که فریب خورده یا اشتباه کرده است. زنی که به دلایل درست از یک رابطه غلط کنار می کشد، با توجه به دیدی که جامعه در قبال این افراد دارد، زنی شجاع و مستقل است که برای هر مردی خوش شانسی است اگر چنین زنی را در کنار خود داشته باشد.

مشکلات و معایب ازدواج با زنان مطلقه

در ادامه به برخی از مواردی که در زمان ازدواج با زن مطلقه باید دقت شود، می پردازیم.

آن ها دنبال کوله باری از احساس هستند

بسیاری از زنان مطلقه به دلیل مشکلات احساسی که باعث از هم گسیختن ازدواج قبلی آن ها شده است، کوله باری از احساس را با خود حمل می کنند. طلاق مسئله پیچیده ای است که مسائل روانی حل نشده زیادی را با خود دارد و می تواند زخم های روحی را بر فرد باقی بگذارد.

بسیاری از زنانی که طلاق گرفته اند، گذشته احساسی سختی داشته اند که می تواند شامل سواستفاده ها کلامی و فیزیکی بوده باشد. این افراد از لحاظ احساسی بسیار آسیب پذیر هستند. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می توانید با چنین فردی راحت باشید؟ چرا که شروع رابطه جدید برای کسی که طلاق گرفته است به آسانی که شما فکر می کنید نیست.

ازدواج با زن مطلقه بچه دار و چالش های آن

اگر خانم طلاق گرفته بچه داشته باشد، وضعیت می تواند برای شما بسیار پیچیده باشد. به عنوان مثال، آیا شما آماده هستید که با فرزندان او وقت بگذرانید؟ آیا شما با خودتان به عنوان شخصیت یک پدر نگاه می کنید؟ در چنین شرایطی، مسائل قانونی، اقتصادی و احساسی بسیار مهم جلوه می کند.

مزایا و معایب ازدواج با زن مطلقه

مسئله پیش فرض ها!

ازدواج بد موجب بروز تاثیرهای خاصی بر فرد می شود. آن ها احتمالا علاقه به ارتباط با فردی خاص با ویژگی های خاص دارند. این اساسا بدین معنی است که زن مطلقه احتمالا بسیار قضاوت کننده خواهد بود. این مسئله باعث می شود که شما دائما در جایگاه مجاز یا تبعیض آمیز قرار گیرید. آیا واقعا می خواهید روابطی ایجاد کنید که در آن شما برای کوچکترین کارهایتان ممکن است قضاوت می شوید؟

رفتارهای خاص زنان مطلقه

زنان به طور طبیعی تمایل به مالکیت دارند و این جزئی از عادات زنانه است. بعضی اوقات این رفتارها برای مردها شیرین است ولی بعضی اوقات هم عذاب دهنده می شود. زنانی که قبلا ازدواج کرده اند، احتمالا بیشتر این رفتارها در شخصیت آن ها نفوذ کرده است. برای برخی از مردها این نگرش و عادت می تواند ایجاد مشکل نماید.

ممکن است شما راه حل کوتاه مدت باشید

اگر دنبال یک رابطه بلند مدت و دائم و ازدواج با زن مطلقه هستید، این می تواند برایتان آزار دهنده باشد. آشنایی فردی با یک زن مطلقه برای او یک شانس است که از خاطرات تلخ گذشته خود فرار کند و به شما به چشم یک فرد که در آینده با او باشید نگاه نکند. در واقع شما یک راه حل کوتاه مدت برای او باشید.

شاید هیچ گاه برای او دلخواه نباشید!

برخی از افراد پس از طلاق مستعد ابتلا به افسردگی هستند. آن ها اغلب چشم انداز شکست خورده ای برای خود تصور می کنند و فکر می کنند هیچ کس بهتر از شریک قبلی آن ها وارد زندگیشان نمی شود. آن ها در واقع ممکن است به شما به چشم فردی نگاه کنند که برای سازش با زندگی مجبور به رابطه با او شده اند و یا این که شما را به عنوان شانه ای برای گریه هایشان انتخاب کنند در حالی که به خود تلقین می کنند که هیچ گاه به فردی که آرزویش را دارند دست پیدا نمی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز هم یک مطلب زرد و احمقانه .زنهای مطلقه گوسفندهای یک گلّه نیستند بلکه انسانهایی بسیار متنوع و متفاوت هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین دقیقا . اینها زن مطلقه رو یه نوع انسان میدونن در حالی که مطلقه بودن تاثیر یکسانی روی رفتارها نداره .درواقع این نویسنده کودن فکر میکنه زنهایی که طلاق میگیرن طلاق روی تفکراتشون تاثیر یکسانی داره و همه رفتارهای خاصی پیدا میکنند در حالی که افراد دارای تفکرات عقاید آستانه صبر فهم و...متفادت هستند

      • بدون نام

        وقتی بی سواد جماعت مطلب بنویسن همین میشه دیگه

      • بدون نام

        اصلا این اصطلاح زن های مطلقه خودش کلی بار منفی برای مخاطب ایجاد میکنه
        همه انسانن و خود همین به اصطلاح روانشناسا
        میگن ازدواج ناسالم ادامه پیدا نکنه بهتره چون به جز رنجی که برای دو طرف همراه داره بچه هایی با مشکلات روحی و رفتاری تحویل جامعه میده

      • بدون نام

        زن های مطلقه اکثرا یا کاسب هستن که با قیمت این روزهای سکه تونستن درآمد خوبی کسب کنن در قبال جنسی که فروختن یا هوس باز و راحت طلب... از زن های مطلقه باید ترسید چون کاسب های با تجربه ای شدن.

      • بدون نام

        همه زنهای مطلقه با دلایل منطقی جدا نشدن و چه بسا تعدادیشون مشکلات روحی روانی و اخلاقی داشتند پس از این منظر ازدواج با این ادمها میتونه دردسر به دنبال داشته باشه. البته حیف مهریه ای که به جیب این تیپ زنها واریز بشه. پس باید خیلی محتاط بود البته بعضی زنهای مطلقه هم هستند که مقصر جدایی نبودند و چه بسا از زیر بار ظلم شوهرشون فرار کردن.

      • بدون نام

        وقتی یک نویسنده خودش بیمار جنسی هست طبیعیه که به زنان به چشم انسان نگاه نکند وبه چشم ابزار نگاه کند در نتیجه مقاله اش هم این از اب در میاد

    • بدون نام

      هم پسر هم دختر بد تربیت شدیم پسرا چون پدرو کمتر میبینن و مادر بزرگشون میکنه بیشتر زنونه بار میان و توانایی ورود به اجتماع رو ندارن دخترام خیلی لوس بار میان و همشون فک میکنن دیگه غیر اونا دختری تو دنیا نیست، نه شنیدنو یاد نگرفتن و به ازدواج به چشم زندگی مشترک نگاه نمیکنن و فقط دنبال اینن از شوهر به ارزوهاشون برسن..اونم تو این اوضاع مملکت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با کمال احترام ساکت باش

      • بدون نام

        با كمال احترام درست ميگيد.
        نميدونم چرا تو جامعه ما پسرا فكر ميكنند بهترينن و ميتونن هر دختري رو خوشبخت كنند يا بدست بيارن و دخترا فكر ميكنند هميشه گزينه بهتري هست يا گزينه هاي قبلي بهتر بودن و منت به سر پسره گذاشتن كه بله گفتن و متاهل شدن. و خودشون كاملت ترين دختر دنيا هستن؟؟؟!!!
        بابا هردو تون انسانيد با معايب و محاسن فراوان. آدم باشيد در كنار هم بدون مزاحمت و چون لاي چرخ گذاشتن هم زندگي كنيد و لذت ببريد.

    • بدون نام

      سخته واقعا سخته تا گرفتارش نباشی نمیدونی چه برای زن جه برای مرد

    • .

      من یه زنه مطلقه هستم ،تو سن 24 سالگی مجبور شدم طلاق بگیرم انتخابم بین بدو بدتر بود میدونستم بعد طلاقم جامعه چجوری بمن نگاه میکنه و چجوری قضاوتم میکنه اما ب خودم قول دادم تحمل کنم صبور باشم حتی اگه تا اخر عمرم مجبور باشم تنها زندگی کنم ولی واقن خیلی سخته خیلی..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سختيش بخاط اينه كه خودتون باور داريد سخت و دردآوره و حرف بقيه براتون مهمه. وقتي ميگيد بين بد و بدتر مشخصه كه ذهنيت تون بعد از طلاق پر ار اضطرابه.
        چرا نگيد خوب و بد؟ چرا نگيد انتخاب كردن و اشتباه كردم حالا ميخوام جبران كنم و دنيامو بسازم؟؟!!! جامعه هميشه حرف مفت توش هست. شماا موج سواري نكنيد.

      • بدون نام

        برای بقیه زندگی نکن سعی کن اونقدر موفق و با روحیه باشی که جای هیچ حرف و دلسوزی برای . کسی نگذاری. هرچه قدر شکننده تر و در خود فرو رفته تر برخورد کنی بیشتر بقیه اجازه قضاوتو به خودشون میدن. اما اگه خودت با قضیه عادی برخورد کنی برای بقیه هم عادی میشه. نعمت حیات یکبار به ما عطا شده و باید از اون به بهترین وجه استفاده کنیم و لذت ببریم.

      • هموطن

        عزیزم ایشالا خدا کمکت میکنه

      • کیان

        غصه نخور جامعه ما از نظر فرهنگی در فقر مطلقه

      • بدون نام

        اگه صیغه من بشی از نظر روحی و مالی کاملا حمایتت میکنم و تا اتمام مدت صیغه مثل کوه پشتت هستم. اگه جوابت مثبته ایمیل بدم؟

      • رضا

        حاضرم با این خانوم پس از صحبت و هماهنگی . ازدواج کنم، البته اگه مهریه درخواست نکنه

      • بدون نام

        عزیزم دو جواب رضا و00:31 نشاندهنده تفکر 99 در صد مردان جامعه ماست ولی یک درصد هم ادمهای منطقی ومنصفی هستن یعنی فقط یک در صد اقایون جامعه ما انسان هستند وبخاطر ان 99 در صد بقیه خودت را اذیت نکن جانم به خوبی وخوشی زندگیتو بکن گور پدر همه بیماران جنسی

      • محمد

        خوب

      • امیر

        جهت ازدواج

      • بدون نام

        خوب چرا ازدواج نمیکنی حرف مردم برای خودشان مردم حرف زیاد میزنن نظر خودت چی

      • امین

        من به دنبال ازدواج با خانم مطلقه هستم من پسر هستم و هیچ مشکلی هم ندارم اما در فکرم یه خانم مطلقه برای زندگی مشترک برام بهتره اگه مورد مناسبی هست بهم بگه ممنون

    • بدون نام

      خداخودش رحم کنه

    • اذر

      موضوع خوبی بود همینکه شجاعت داشتید این تابو رو مطرح کنید تبریک میگم اتفاقا خانمها و اقایان نظرشون رو بنویسند تا سطح اگاهیها افزایش پیدا کنه تا اینجا که من متوجه شدم ازدواج با زنان مطلقه یک گام به جلو هست برای مردان

      پاسخ ها

      • حسن

        آقایون به این نکته دقت کنند که اگر زنی واقعا اهل زندگی باشه و همسدش رو بخواد باور بکنید خیلی از مشکلات رو تحمل و بعد با شریکش حل میکنه ولی بخدا قسم ۸۰درصد طلاق های امروزی بخاطر متوقع بودن و عدم مسولیت پذیری خانم ها هستش حالا این زنی که تو رابطه اول حاضر نشده مشکلات رو قبول کنه چطور میخواد در نوبت دوم تن به این کار بده .البته اینم بگم که اقایان مقشر در طلاق هم کم نیستند مثل اعتیاد،خیانتو مسایل دیگه.

    • بدون نام

      مطلب رو خوندم. ممنون

    • بدون نام

      همچین تیتر زدین انگار نه انگار که به ازای هر زن مطلقه یه مرد مطلقه وجود داره. وقتی ازدواج به طلاق میکشه که یکی از طرفین خیلی دیگه داغون باشه. من اقایونو نمیدونم ولی یه زن وقتی تصمیم به جدایی و دل کندن از زندگیش میگیره که دیگه کارد به استخون رسیده باشه. زنی که از یه مرد افتضاح جدا شده علاوه بر قضاوتهای جامعه مثلن همین مطلب همیشه ترس داره که تجربه گذشته براش تکرار نشه. اتفاقن توقع تو ازدواج دوم بیشتره و حق اون خانمم هس که توقع یه رابطه خوب و خوشبختی که ازش دریغ میشه رو داشته باشه.

      پاسخ ها

      • yukefou

        قبول دارم حرفتو

      • بدون نام

        عزیزم واسه قسمت اول جوابت باید بگم جامعه مرد سالار ما اصلن واسش مرد مطلقه مهم نیست یعنی یه مرد مطلقه میتونه با هرکسی که دلش بخواد ازدواج کنه حتی یه دختر کم سن و سال و مجرد ولی زن مطلقه نه ، یعنی وقتی مردی میخواد با یه زن مطلقه ازدواج کنه باید امثال مقاله های نویسنده بی سواد بالارو بخونه و هزار جور تحقیق کنه و نظر اینو اونو بپرسه که یوقت اشتباه نکنه توو انتخابش تازه آخرش همه سرکوفتش میزنن که اینهمه دختر مجرد بود دختر قحطی بود رفتی زن مطلقه گرفتی

      • بدون نام

        آفرین. دقیقا وقتی میگن ازدواج با زن مطلقه انگار مرد مطلقه هیچ مشکلی نداره و طبیعیه. البته همه مردها رو تو کشورمون موجودات بی اختیار و بی فکر میدونن درسته.

    • مصطفی

      مردان جداشده هم زیادن...کم گیر بدین به این بندگان خدا...زن مطلقه س زامبی که نیست...تاریخ و جغرافیا زندگی ما ایرانی ها رو به فنا داده...طرف قبلا چی بوده یا کجا زندگی میکرده...

    • بدون نام

      طلاق الان فوق العاده عادی شده مخصوصا تو دوران عقد فک نمیکنم جامعه هنوز مثل قبل به زن یا مردی که طلاق گرفته نگاه کنه

    • yukefou

      والا الان زنای مطلقه چون تجربه زیاد دارن و زرنگن میرن دوبار دوبار شوهر مخ میزنن بعد دخترای مجرد همه موندن من دوستم شوهر اولش کارگر بود شوهر دومش آقازاده خرپول چون کسی که یه بار ازدواج کرده با یه مرد زندگی کرده و روحیاتشو میشناسه بهتر میتونه مخ بزنه ولی اونی که مجرد هیچی از مردا نمیدونه با وضعیت الان که همه با دوستی ازدواج می کنن باید تنها بمونه مگه این که زرنگ باشه

      پاسخ ها

      • نینا

        به خاطر همین ذهن مریض و حسودته که خدا بختت و باز نمیکنه یعنی اگه اون آقا زاده خرپول اون زن مطلقه رو نمیگرفت میومد هلاک تو میشد خخخخ زرشک

    • مریم

      چند روز پیش یه چیز جالب شنیدم که باعث اعتماد به نفس به خانم های مطلقه میشه , اونم اینه که میگن زن بیوه , میوه است ... فقط باید خودش تصمیم بگیره که یه میوه باکیفیت خوب باشه یا یه چیزی مثل چغندر باشه ....

      پاسخ ها

      • امیر

        با من ازدواج میکنی

      • بدون نام

        ...این توهین بود بیشتر

    • yukefou

      نگران مطلقه ها نباشید اونا خودشن یکی بهترو پیدا می کنن الان اونایی که مجردن نمیتونن ازدواج کنن بیچاره ها

      پاسخ ها

      • توکلی

        زن بیوه برای مردانی که توان مالی و جنسی ندارن ساده ترین انتخابه.

    • رضا

      من عاشق زن های سبزه و لاغر اندام هستم قسمت باشه با یکی شون ازدواج می کنم. خدایا یعنی میشه!

    • سیما جعفری

      به نظر شما مردی که عاشق زنی مطلقه میشه میتونه بچه اون زنو مثل بچه خودش بدونه؟ و با پدر اون بچه که ماهی یه بار قراره بچشو ببینه کنار بیاد

    • اعتماد

      زن بیوه اگر قوم و اگر خویش مثال ماروعقرب میزنه نیش
      اگر وی رادهی مرغ و مسما همیشه میکند یاد از شوهر پیش
      همه میدونن که گندم گندم هست و جو نمیشه
      زن بیوه عروس نو نمیشه
      زن بیوه بچه دار خیلی سخته .خیلی سخته

    • زهرا

      سلام بنظر من خیلی اشتباه بزرگیه که یک زن مطلقه مخصوصا بچه هم داشته باشه با یک پسر مجرد ازدواج کنه اونا اصلا نمیتونن درک کنن که تو مادری و این حس مادری همیشه زجرت میده از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز با باز باید با کسی ازدواج کنین که غمش شبیه غمت باشه و درکت کنن

      پاسخ ها

      • امیر

        فکر شما کاملا اشتباه

    • بدون نام

      به نظر من اینقدر راحت زنان و حتی مردان مطلقه رو قضااوت نکنید و برچسب بد بودن ب هرعنوان رو نزارید امام صادق می فرماید هرکسی انسانی رو شماتت کنه نمی میره تا به اون روز گرفتار بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرحبا برشما دوست عزیزبا

    • امیر

      شک کردم ازدواج کنم

    • علی

      سلام من ۳۲سالمه یک ساله ازداوج کردم باخانومی که از من ده سال کوچیکتره یک بار هم ازدواج کرده شیش ماه هم دوست بودیم خودمو خواست بامهریه ۱۴عدد سکه ازدواج کردیم الانم خیلی خیلی خوشم چند بارخواستگاریه دختر هم رفتم انقد سخت گرفتن که نتونستم برم جلو حتی دوستام میگفتن با زنی که طلاق گرفته ازدواج نکن ولی من ازدواج کردم خوشبخت هم هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقيقا منم تو شرايط توام نميدونم چيكار كنم خانواده ام مخالفت ميكنن

    • محمد

      خوب است

    • م ب

      بنده تصمیم دارم با زن مطلقه ازدواج کنم لطف کنید اگه تجربه ای دارید بگید

    • کمک

      کمک میخوام دوستان.
      میخوام با زنی ازدواج کنم که ده سال ازم بزرگتره و خانوادم راضی نیستن و چوب لای چرخم میکنن من هشت ساله با این خانوم هستم و سر جمع سه ساله یکجا باهم زندگی کردیم و تقریبا کامل میشناسمش و دوسش دارم خانواده میگن نمیشه بدبخت میشی نظر بقیه دوستان که تجربه کردن رو میخوام بدونم مرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش بگو مهریه نگیره برو بگیرش بدون مهر...

    • سینا

      سلام من الان دوماهی میشه با دختری مطلقه اشنا شدم اما همدیگرووو بی حد دوست داریم از منم هفت سال بزرگتره
      ولی هنوزم به خونوادم اطلاع ندادم که با همچین دختری حرف میزنم اگه خونوادمو در جریان بزارم اون وقت نمیزارن بهم برسیم خواهشن راهنمایم کنید ممنون

    • بدون نام

      سلام من بیست دو سالمه و کارمند دولتم الان یک ساله با یک زن مطلقه ازدواج کردم که سه سال ازم کوچیک تره فک میکنم بهترین تصمیمی که تو زندگیم گرفتم همین ازدواج بوده دختر بودن مال به شبه ببینین دلتون بهتون چی میگه اون کاری که دوس دارین انجام بدین به حرف مردمم کار نگیرین مگه ما چند بار زندگی میکنیم

      پاسخ ها

      • اشی

        آفرین برشما دوست عزیز که اینقدر منطقی هستید مهم اینه که طرف اهل زندگی باشه مگرنه مطلقه غیر مطلقه فرقی ندارهآ

    • محمد

      سلام من زن بیوه میخام ۳۴ساله هستم ازاستان هرمزگان معلم هستم زن خوب زن با حجاب ونمازخون میخام.

      پاسخ ها

      • تنها

        سلام من بیوم دوتا دختر دارم اگه خوشتیپی بفزما

    • بدون نام

      سلام به نظر من کسی که میگه با زنی که بچه داره ازدواج اشتباه است کاملا اشتباه

    • اسماعیل

      به نظرمن زن باید خودش به فکر خودش باشه هرزنی فوقش تا چهل سالگی ازیکی به دیگری شوهر عوض میکنه بعدش از رده خارج میشه بفرستنش خانه سالمندان

      پاسخ ها

      • سارا

        این مغز توعه که یه جنس بنجله که مدام دست بدست میشه و وقتی عین الانت بی مصرف شد و اوراق شد پرتت میکنن سطل زباله. مثل اینکه ننه ت خیلی شوهر عوض کرده که نشده به تو ارث برسه و سر وراث دعوا شده اخر دادینش رفته

    • نام مستعار مهرسام 23 از همدان

      سلام.من23سالمه از همدان مجرد با خانوم ک قبلا سابقه ازدواج داشته 19سالشه ازمشهدتو فضای مجازی اشناشدم وازدواج کردم.دلایل جداشدنش از همسر سابقش بد بین بودن اعتیاد و دست بزن داشتن بودطوری ک همیشه تو خونه حبص شده بوده از ادامه تحصیلش هم جلوگیری کرده بوده.براش شرایط مناسب زندگی رو تو محیط آرام فراهم کردم الان
      ادامه صحبتم رو تو پست بعدی گذاشتم ...

    • نام مستعار مهرسام 23 از همدان

      ادامه پست قبلی....
      دانشجو پرستاری هستش متعهد و کاملا قابل اعتماد بهش افتخار میکنم درضمن حجاب کامل دارن مهریه هم ازم قبول نکرد ولی ب رسم جوان مردی بجای مهریه سفر کربلا قراره ببرمش امسال.
      قبل ایشون باهر دختری صحبت کردم دیدم در توان من نیست ک ایشون رو راضی کنه در زندگی چون هیچ کدوم تلاشی برای زندگی نمیکردن و همه چیز رو از همسر انتظار داشتن.
      اگر با خانومی مطلقه ک از خودتون کوچیکتره اشنا شدین و حرف همو میفهمید و شرایطشو داریدحتماباهاش ازدواج کنید.

    • تنها

      اقل معلم من بیوم دوتا دختر دارم تا مردی که دل خودم نخواد ازدواج نمیکنم اگه کچلی الان بگو

    • س

      به زن مطلقه میشه اعتماد کرد .ولی به مرد مطلقه هرگز .چون همه گند کاری ها زیر سره مرداس .اخرم میگن زنه بیوه ی ،آخه اگه شما آدم باشید که زن طلاق نمیگیره

      پاسخ ها

      • حسام

        زن من دختر نبود خودش و خانوادش بهم دروغ گفتن تو عقد جدا شدم الان 31 سالمه از اون داستان 4 سال گذشته و من دنبال خلاف نرفتم میدونی مشکل امثال شخص شما چیه؟؟؟توی عمرت مرد ندیدی همه اومدن بهت مالیدن و رفتن واست عقده شده تو اینهمه پسر از هر صد تا ده تا مرد میتونی بیرون بکشی دقیقا در مورد دخترا هم همینطوره منتها ادم حسابیا دنبال ادمای نخ نمایی مثل شما نمیرن خاطرت رو جمع کنم زنهایی مثل شما دهن باز نکرده اون مرد میفهمه مغزش در حد گوجه سبز بیشتر نیست روی خودت کار کن اگر بحث اعتماد باشه به زن مطلقه هم نمیشه اعتماد کرد ولی میشه چون همه مثل شما نیستن

    • حسام

      سال 94 با دختری ازدواج کردم که خودش و خانوادش دروغ گفتن و دختر نبود قبل من رابطه جنسی داشته بود با هزار بدبختی تو نامزدی ازش جدا شدم اون زمان 27 سالم بود الان 31 سالمه و با خانومی ازدواج کردم که دوتا بچه هم داره یک پسر یک دختر خواهشا این بساط مسخره رو جمعش کنید اونقدری که این خانوم درکش بالاس تو دخترای مجرد نمیشه دنبالش بود خاستگاری دختر خونه که میرفتم وقتی حرف میزدن کالا خودمو فحش میدادم که چرا رفتم خاستگاری دخترای مجرد

    • بدون نام

      سلام دوستان بعد از پونزده سال زندگی میخوام جدا بشم خیلی تلاش کردم زندگیم درست بشه شوهرم معتاد ولی میترسم از بعدش

    • بدون نام

      سلام.الان ۶ماه زنم رفته خونه باباش تقاضای طلاق کرده دوتا فرشته دوقلو دارم الان ۲ سالشونه ۵ماه ندیدمشون خیلی دلم تنگ شده خیلی تلاش کردم برگرده ولی نمیدونم چرا بعضی از زنها تا کسی بهتر از شوهرشو پیدا میکنن دیگه سنگدل میشن

    • پناه

      سلام به تمام هم وطن های عزیزم.منم بیوه ام،اما انسانم توی تمام عمر نازنین ۳۸ ساله ام به شکرانه و لطف پروردگار تا الان خطایی نکردم چون نخواستم ،نه برای خودم نه خدای نکرده برای کسی.پرونده اعمال تمامی بنده ها پیش خدا محفوظ و فقط خودش می دونه هر کسی با اعمالش و عذابش.تمام مجرد ها و مطلقه ها همه در پناه خدا.یا حق.

    • Mahshid

      سلام خاسم بگم ی جوراز مطلقه حرف میزنید ک انگارکل خطاها و اشتباهاتو زن مرتکب شده پسری ام ک میره خواستگاری زن مطلقه چرا اول فکراشونمیکنه بعداجامیزنه

    • من

      خواهشا با مطلقه ها بد صحبت نکنید

    • محمد

      سلام منم پسر مجردم عاشق یک خانم مطلقه شدم و دوتا بچه داره میخام باهاش ازدواج کنم خیلی منو درک میکنه.ولی وقتی فکر میکنم میبین زن مطلقه لیاقت ما پسرهای مجرد رو دارن نه دخترهای مجرد تازه به دوران رسیده که پرتوقع اند حالم بهم میخوره ازشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج