۷۷۰۱۳۶
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

شریعتمداری:

روند ترخیص کالا از گمرکات اصلاح می‌شود

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: به زودی روند ترخیص کالا به ویژه مواد اولیه مورد نیاز تولید اصلاح خواهد شد.

خبرگزاری صدا و سیما : محمد شریعتمداری با اشاره به جمع بندی‌های صورت گرفته حاصل از جلسات متعدد با رئیس کل و مسئولان گمرک و نیز اعضاء اتاق‌های بازرگانی و فعالان اقتصادی گفت: بزودی روند ترخیص کالا به ویژه مواد اولیه مورد نیاز تولید اصلاح خواهد شد.

وی با تاکید براین که مسئولان گمرک نیز در مواردی اصلاح برخی مصوبات دولتی را ضروری می‌دانستند درباره چگونگی این اصلاحات افزود: به عنوان مثال کسانی که قبل از ممنوعیت برخی اقلام اقدام به واردات کالا کردند باید بتوانند کالا‌های خود را با توجه به ضوابط پیشین از گمرک ترخیص کنند.

وی گفت: همچنین برخی اقلام که اکنون در فهرست ممنوعه قرار گرفته اند، اما پیشتر در هنگام ورود به گمرک در فهرست ممنوعه نبوده اند باید طبق ضوابط یا پرداخت تفاوت آن محصول را بتوانند وارد کنند.

این عضو کابینه دوازدهم با تاکید بر این که تصمیمات لازم در این باره برای ابلاغ به ستاد ساماندهی اقتصادی دولت آماده شده است، افزود: البته تا آن زمان نیز گمرک اجازه دارد تا با صدور پته سفید یعنی حداقل اسناد، کالا‌های موجود در گمرکات را بدون حل مشکلات فعلی هم ترخیص کند تا بعد از آن واردکنندگان با تعهدات لازم اسنادشان را تکمیل و ارائه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغه دروغ

      پاسخ ها

      • POOMPE

        دروغ که هنناق نیست میگن باد هواست

    • بدون نام

      بخدا اصلا دوست ندارم مجلس دایر بشه ، چون همیشه طرح هایی که به ضرر مردم هست رو تصویب میکنن و زندگی و معیشت مردم رو نابود میکنن، ولی این بار بی صبرانه منتظرم دوباره دایر بشه تا این شریعتمداری از خدا بی خبر رو استیضاح کنن.

    • POOMPE

      از من به شما نصیحت کار گمرک را به شریعت نوین ما گفتیم.

    • بدون نام

      عزیز کی اصلاح میشود کی == وقت گل نی

    • بدون نام

      فساد سیستماتیک باعث می شود که وارد کننده از دو ماه قبل از ممنوعیت ورود کالای خاص " اگاهانه " ان را سفارش ، خرید ، انتقال و ترخیص ،و با قیمت چندین برابر بفروشد مگر اینکه : بر اساس قیمت فروش داخلی تعرفه های قانونی ان "علی الحساب " دریافت شود .

    • بدون نام

      فساد سیستماتیک باعث می شود که وارد کننده از دو ماه قبل از ممنوعیت ورود کالای خاص " اگاهانه " ان را سفارش ، خرید ، انتقال و ترخیص ،و با قیمت چندین برابر بفروشد مگر اینکه : بر اساس قیمت فروش داخلی تعرفه های قانونی ان "علی الحساب " دریافت شود .

    • بدون نام

      اگر هدف این باشد که مصرف کننده واقعی در پیش فروش خودرو شرکت کند و دست دلالها و رانتخوارها کوتاه شود تمام پیش فروشها باید زیر نظر وزارت صنعت و معدن انجام شود به این شکل که از متقاضیان خرید خودرو ثبت نام بعمل آید و در یک تاریخ مشخص با حضور مسئولین و گروه ناظر، بین متقاضیان قرعه کشی شود .

    • بی نام

      تو این وضع مملکت همینمون مونده بود که تو هم جیبت رو پرکنی از گرفتن مابد تفاوت قیمت دلار اقا جان در کشور ما رواج زیر میزی داره مملکت رو زمین میزنه بعد از ترخیص کالا باید نظارت داشت در پخش و توضیع اجناس که احتکار نشه و قیمتها تو ثبات نسبی بمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج