۷۷۰۲۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره پرتغالی در یوونتوس چه طور کار کرده است؟

رونالدو در سه مسابقه برای یوونتوس هنوز موفق به گلزنی نشده است.

وبسایت نود: بعد از انتقال پرسر و صدا به یوونتوس در تابستان ۲۰۱۸، رونالدو به دلیل حضور در جام جهانی، در تور پیش فصل همراه یوونتوس حضور نداشت و دیرتر به تمرینات تیم ملحق شد. اما حالا او در این وقفه بازی های ملی فرصت خوبی پیدا کرده که خودش را با شرایط در تورین و فوتبال ایتالیا و همینطور زندگی در یک کشور جدید وفق دهد.

رونالدو در دیدار لیگ ملت های اروپا میان پرتغال و ایتالیا غایب خواهد بود، او در تورین مانده و همراه یوونتوس تمرین می کند. ستاره پرتغالی که در سه مسابقه نخست خود در سری آ موفق به گلزنی نشده است،

حالا در پی آن است تا با شروع لیگ قهرمانان و داغ شدن تنور بازی های باشگاهی، به روزهای اوجش بازگردد. یوونتوس ۱۹ سپتامبر در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان به مصاف والنسیا می رود، والنسیایی که اکثر اوقات در اسپانیا برای رونالدو خاطرات خوبی به همراه داشته است.

اما رونالدو تا به اینجا، در یوونتوس چطور بوده و چه زمانی می تواند روزهای استثنایی خود را در رئال مادرید با پیراهن یوونتوس تکرار کند؟

رونالدو در رئال مادرید آن قدر رکوردها را جابجا کرد که خود به خود توقعات را از وی بسیار بالا برده است، ثبت میانگین بیشتر از یک گل در هر مسابقه در دوران نه ساله حضور در برنابئو، موجب شد این انتظار ایجاد شود که گل های ستاره پرتغالی در یوونتوس، خیلی زود در همان بدو ورود وی استارت خواهد خورد.

اما با وجود آن که رونالدو در تمامی دقایق سه بازی ابتدایی این فصل یوونتوس در زمین حاضر بوده است ولی هنوز موفق به گلزنی برای تیم جدیدش نشده است.

ستاره پرتغالی در یوونتوس چه طور کار کرده است؟

او برای رسیدن به دروازه حریف، ۲۳ شوت داشته ولی ناکام مانده است. این ۲۳ شوت بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ های داخلی این فصل اروپاست.

اما تیم های رقیب در این سه مسابقه به خوبی توانستند فضای دلخواه رونالدو را از او بگیرند و عرصه را بر ستاره پرتغالی تنگ کنند. اما رونالدو در این سه مسابقه برای تیمش از جهات دیگری مثمرثمر بوده است. قدرت او در حفظ و کار با توپ و همینطور توان فیزیکی کریس، به مدد یوونتوس آمده تا این تیم در سه مسابقه نخست فصل، رکورد صد درصد برد را داشته باشد.

او در این سه مسابقه، عضو تاثیرگذار حملات یوونتوس بوده است. شش خطا برای یوونتوس گرفته که بیشترین خطا در این سه مسابقه روی او صورت گرفته است. ضمن این که در این سه مسابقه، رونالدو به طور متوسط ۳۵ پاس در هر بازی ارسال کرده، هشت موقعیت هم ساخته و یک پاس گل نیز در بازی مقابل لاتزیو به نام وی ثبت شده است.

رونالدو در کجا باید به بازی گرفته شود؟

ستاره پرتغالی در یوونتوس چه طور کار کرده است؟

بدون این که خیلی جای تعجب داشته باشد، آلگری تصمیم گرفته از رونالدو به عنوان مهاجم نوک استفاده کند. در نزدیکترین موقعیت به دروازه، تا از توانایی گلزنی وی بیشترین بهره برده شود. در واقع این تدبیر در ذهن آلگری بود که باعث شد آن ها هیگواین، گلزن ترین مهاجم ۱-۲ فصل اخیر خود را به میلان واگذار کنند.

اما انعطاف تاکتیکی رونالدو موجب می شود که این ستاره پرتغالی یک مهاجم ایستا در نوک خط حمله نباشد، او می تواند به عقب برگردد و در پستی که در سال های قبل تر در آن بازی میکرد، ایفای نقش کند: وینگر چپ. این اتفاق در جریان دو بازی مقابل پارما و لاتزیو هم رقم خورد و بعضاً مشاهده می کردیم که مانژوکیچ در نوک خط حمله باشد و رونالدو در گوشه های زمین.

دیگران درباره رونالدو چه می گویند؟

آلساندرو دل پیرو ستاره اسبق یوونتوس، در آخرین صحبت های خود به تمجید از رونالدو پرداخته و معتقد است او برای یافتن دروازه رقبا و بازگشت به روزهای اوجش، به زمان نیاز دارد، دل پیرو چنین می گوید:

«سیستم دفاعی ایتالیایی ها در جهان جزو بهترین هاست. محوطه جریمه معمولاً شلوغ و پر از بازیکن است. شاید اگر او کمی به عقب بازگردد، فرصت ها و آزادی بیشتری پیدا کند. با گذشت زمان او می تواند با فوتبال ایتالیا و یوونتوس وفق پیدا کند. در لیگ قهرمانان اوضاع متفاوت است، آنجا فضای بیشتری وجود دارد و فرصت برای ضدحملات و گلزنی رونالدو بیشتر فراهم می شود.»

ستاره پرتغالی در یوونتوس چه طور کار کرده است؟

کارشناس شبکه اسکای و فوتبالیست سابق ایتالیایی، جانکارلو ماروکی چنین نظری دارد:

«رونالدو دوست دارد که توجه بازیکنان و مدافعین حریف را به خود جلب کند. در واقع او با این کار به نفع تیمش هم عمل می کند و فرصت برای سایر بازیکنان تیمش فراهم می شود. مهم این است که او در شرایط فعلی هم عنصری تاثیرگذار است، گل هایش نیز به زودی از راه می رسند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج