۷۷۰۲۶۰
۱۰۳ نظر
۵۰۲۶
۱۰۳ نظر
۵۰۲۶
پ

جزئیات جدید از رسوایی اخلاقی در شورای بابل

هفته گذشته خبر دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر بابل بدنبال یک رسوایی اخلاقی بزرگ، گمانه زنی های گوناگونی را در مورد علت دستگیری آنها به وجود آورد.

رکنا: هفته پیش خبر دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر بابل بدنبال یک رسوایی اخلاقی بزرگ، گمانه زنی های گوناگونی را در مورد علت دستگیری آنها به وجود آورد.

گمانه‌زنی‌ها ادامه داشت تا اینکه امام جمعه بابل در خطبه نماز جمعه از رسوایی بزرگی پرده‌برداری کرد و از ارتباط چهار عضو شورا با یک زن خبر داد.

پس از این خبر تعداد دستگیری‌ها در مجموع شورا و شهرداری افزایش پیدا کرد و حتی پای برادر یکی از اعضای شورا در پرونده فساد باز شد. از میان پنج عضو دستگیرشده شورا چهار تن استعفا دادند و تنها یک تن از آنها تاکنون استعفا نداده است.

حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در خصوص این ماجرا بیان کرد: زمانی که مسیر در مجموعه‌ای کج چیده شود نتیجه آن نیز همین خواهد شد. این افراد که در این ماجرا نقش داشتند بی حاشیه نبودند و شایسته بود که دستگاه‌های نظارتی توجه لازم را به خرج دهند اما کم لطفی صورت گرفت و این افراد برای انتخاب بلامانع شدند. من چندین بار در نماز جمعه یادآور نکاتی در خصوص این افراد شدم.

وی ادامه داد: شنیده‌ام کسی که این فیلمبرداری را انجام داده آنقدر حرفه‌ای عمل کرده که جای هیچ گونه ابهامی باقی نماند. اینها افرادی بودند که دستگاه‌های مرجع نظر مثبتی در خصوص آنها داده بودند این در حالی است که برخی از این افراد واقعا شایسته این امر نبودند.

بنا بر گفته امام جمعه بابل، این اتفاقات چند ماه در جریان بوده است.

شورای‌ شهر بابل ۹ عضو دارد که ۴ نفر از آن‌ها در یک گروه و ۵ نفر در گروهی دیگر قرار دارند. از مدتی قبل که قرار بود انتخابات هیات‌ رئیسه شورا برگزار شود، اعضای یکی از گروه‌ها تصمیم به تغییر هیات‌ رئیسه داشتند. به‌ همین دلیل یکی از اعضای گروه دیگر که نمی‌خواست هیات رئیسه شورا تغییر کند، برای رسیدن به خواسته‌اش چنین نقشه پلیدی کشید و با تطمیع خانمی در خارج از شورا، برای گروه مقابل دام پهن کرد.

این زن که رقیه نام دارد و در یک آتلیه فعالیت می‌کند وظیفه اجرای این نقشه را بر عهده گرفت. وی که یک زن متاهل است و قصد جدایی از همسرش را دارد با مهارتی که در فیلمبرداری داشت، اعضای شورا را به خانه‌ای که از قبل تهیه شده بود کشاند و با شش دوربین که در زاویه‌های گوناگون جاساز شده بود از فساد خود با اعضای شورای شهر فیلمبرداری کرد.

رقیه که با به اجرا گذاشتن مهریه خود در آستانه جدایی از همسرش قرار دارد با برادر یکی از اعضای زن شورای شهر بابل آشنا شد و با همکاری وی و یکی دیگر از اعضای شورای شهر بابل این دام را برای شورانشینان پهن کردند.

تاکنون هشت تن در خصوص پرونده رسوایی در شورای شهر بابل دستگیر شدند.

بنابر گفته‌های امام جمعه بابل، ۲ نفر از اعضای گروه رقیب در دام این خانم گرفتار شدند و پس از آن عامل اصلی با سی‌دی‌های غیراخلاقی که از آنها تهیه شده بود، این افراد را تهدید کرد که اگر رای به تغییر هیات‌ رئیسه شورا بدهند، فیلم‌ها را پخش خواهد کرد. با این حال آن ۲ نفر به تهدیدهای او گوش نکردند و در نهایت هیات رئیسه شورا تغییر کرد.

و پس از آن بود که عامل اصلی این اتفاق تصمیم به پخش‌کردن سی‌دی‌های غیراخلاقی تهیه شده گرفت و خواست خدا بود که ماجرا لو برود. عامل اصلی این اتفاق حتی به اعضای گروه خودشان هم رحم نکرده بود. او از آن خانم برای فریب اعضای گروه خودشان هم استفاده کرده بود که این بار انگیزه‌اش مالی بود.

۲ نفر از آنها در دام آن خانم گرفتار شدند و فیلم‌هایی از آن‌ها تهیه شد و آنها حاضر شدند برای اینکه فیلم‌ها منتشر نشود، ۳۷۰ میلیون و ۴۵۰ میلیون تومان به عامل اصلی پرداخت کنند.

عامل اصلی پس از اخاذی از ۲ عضو شورا قصد داشت همه سی‌دی‌هایی را که از اعضای شورا تهیه کرده بود به فردی در شهرداری بفروشد و برای آن بیشتر از یک میلیارد تومان خواسته بود که خوشبختانه این مبلغ رد و بدل نشد و پیش از آن، ماموران اداره اطلاعات و نهادهای امنیتی که در جریان ماجرا قرار گرفته بودند موفق شدند این ماجرا را افشا و متهمان را دستگیر کنند.

پرونده شورای شهر بابل در حال رسیدگی است

در تازه ترین واکنش سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور؛ سخنگوی وزارت کشور با اشاره به مسئله شورای شهر بابل گفت: در پرونده تعدادی از اعضای شورای شهر بابل موضوع اساسا مرتبط با وظایف شورایی افراد نبوده لذا این پرونده‌ها در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است که در صورت احراز و پس از طی فرایند قانونی برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

ورود مجلس به مساله شورای شهر بابل

همچنین محمد محمودی شاه‌نشین؛ یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مصاحبه با خبرگزاری «ایلنا» درباره پیگیری پرونده برخی از اعضای شورای شهر بابل در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: تاکنون گزارش کامل این پرونده به دست ما نرسیده است و دوستان در حال بررسی هستند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وقتی هنوز جرمی ثابت نشده است چرا نام افراد اعلام شده، نحوه برخورد با افرادی که به این جریانات دامن می‌زنند چیست، عنوان کرد: بخشی از این رفتارها غیرقانونی است و افراد می‌توانند درخواست اعاده حیثیت کنند.

وی ادامه داد: تاکنون گزارشی نه به کمیسیون رسیده است و نه شورای حل اختلاف؛ دوستان در ماموریت هستند که موضوع را رسیدگی کنند و باید دستگاه‌های امنیتی و انتظامی گزارشات خود را ارائه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      واقعا جای تاسف داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی برکت الله

      • بدون نام

        این ی نمونه از اتفاقات تو شورای شهره
        .....

      • پرهام

        خدابگم چیکارت کنه رقیه!

        ...

      • بدون نام

        به نظرم این نشون میده مردم ایران هم اغلب فاسدند و وقتی در موقعیتی قرار می گیرند فوری خراب می کنند. چون اعضای شوراهای شهر همین مردم کوچه و خیابون هستند و ....

      • بدون نام

        شوراهای شهری از همون اولین دوره همراه فساد و تخلف بود.در دور اول شوراها در شهر من ... یه دختر جوان رای آورد و بعد خیلی سریع کلی پول دزدید و فرار کرد .فساد در مغز استخوان ایرانی جماعت نفوذ کرده.هر کس غر میزنه لابد چون هنوز دست خودش بند نشده!!!

    • بدون نام

      یا خدا خودت بدادمون برس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقدر متنفرم از اینکه پای خدارو هی وسط میکشیم

      • خدا

        پای منو وسط نکشین درد می کنه

    • بدون نام

      گزینشی که با ته ریش و جای مهر باشه بهتر از این در نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعصب نداشه باش
        همه چیو باهم ببین

      • بدون نام

        علی برکت الله

      • hassan.h

        مردم هم باید یه مقدار بررسی کنند
        قطعا این اتفاق منحصر به فرد بوده و عناصر صادق کاری در کشور زیاد داریم ....

      • بدون نام

        راست میگه دیگه

    • بدون نام

      شرم آوره.... وقتی نظارتی نباشه همین میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در یک شهر بسیار کوچک چقدر جای سواستفاده مالی هست که همچین دسیسه‌هایی با همچنین مبالغی تدارک دیده می‌شود
        وای به حال شهرهای بزرگ مان .

      • بدون نام

        چون پرده برافتاد نه تو مانی و نه من

      • علی

        در عمل شورا ها به هیچ دردی نمی خوره...

      • بدون نام

        شورای شهر شهرداری و کلانتری پر از این جور ماجراهاست

    • ایرانی

      یعنی یه عضو شورای شهر این همه پول داشته که رشوه داده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعضای شورای شهر ماه ( اهواز هر منطقه شهر متعلق به یکی از اعضای شورای شهر است حالا تو اون منطقه هرچی بخور بخور منفعتش مال صاحب منطقه است تازه من شنیدم ادارات شهر هم بین اعضای شورا تقسیم شدن برا استخدام فامیلاشون یا اینکه کارهای جاریشون رو راه انداز کنند دریغ از یک خدمت به مردم گاهی اوقات که حقوق رفتگران بدبخت رو نمدن اونا هم اعتصاب میکنند چند روز اشغال ها از خیابانها جمع نمیشه تا اون بدبخت ها نصف حقوقشون را بگیرند اونا هم نصفه و نیمه اشغال ها رو جمع میکنند البته من بهشون حق میدم برای چی مفت کارکنان در حالی که رئیس روسا برای خودشون انواع و اقسام حقوق رو تعریف کردن.

      • بدون نام

        نه جانم ...پول ما شهروندای بابلی بوده

      • اهوازي

        يكي از كثيف ترين شوراها شوراهاي اهواز هست. جالب اينكه سه چهارم اعضاي اون توي دوره بعد ميرن زندان يا جريمه ميشن. بسكه بخور بخور داشتن.
        قوميتي و طايفه اي راي ميدن اهوازيا. همه هم دزد هستند. عربها بختياري ها با قوميت گرايي اهوازو به گند كشوندن. همه شون هم آلوده هستند

      • بدون نام

        مردم بابل باز برین رای بدین
        ایا ایمان نمی اورید که ....

      • hassan.h

        با نظری که دوست اهوازی داد
        امیدوارم دیوان محاسبات و سازمان بازرسی از فردا بر شورای شهر اهواز تمرکز کنند

    • راد

      وای به روزی که بگندد نمک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخاطر یک زن مطلقه حیله گر ،آبرویشان رفت،

    • ایول ماشاالله

      بازم بگو نواره نوار که پا نداره بختیار بیچاره!!!!! پیدا کنید باقلا فروش را!!!!

    • ایول ماشاالله

      بازم بگو نواره نوار که پا نداره بختیار بیچاره!!!!! پیدا کنید باقلا فروش را!!!!

    • شهریار

      به به شورای شهر که نیست ،مافیای ایتالیاست ،تهیه کنندگان فیلم پدر خوانده باید بیان از شورای شهر بابل هم به نسخه نواید کنن

    • بدون نام

      اکثر شوراها فاسدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره بقیه جاها سالمن

      • بی نام

        ازینکه بگویند یک دام بود فرار از جرم است دیگه از شیطان بالاتر نبودند می خواستی انجام ندهی تاز با زن شوهر دار سنگسار است این همه رشوه یا حق حساب می دادید واقعا احتیاج به.زن داشتین خداوند چهار زن را برای مرد حلال کرد لااقل ازدواج می گردید چهار خانواده را سرپرستی می گردید 5 نفر بودید 20 خانواده را سرپرستی می کردید تنها نهادی که حسابرسی ندار شهرداری ها هستنند خرج شان را از مردم می گرفتن پولی که مفت بدست می اید مفت از دست می رود علاوه بر ان جنایت و فساد هم می او رد . مشکل ایران اسلامی این است که چند زن داری حلال را بد می دانند ولی در زمان قدیم کسانی که تمکین مالی و توانای داشتند چند زن داری می کردند و فساد مخفی کمتر رواج داشت .امید وارم این فرهنگ اسلامی در ایران جا بیافتد و اول هم برای مسولین مخصوصان مسئولین پاییین دستی اتفاق بیافتد که چنین شیطانی انها را سست نکنند

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بویی میرسد

    • بدون نام

      چه مملکت گل و بلبلی.هیچ کس به هیچ کس رحم نمیکنه

    • unknown

      همه این بیشرف هارو باید اعدام کنند

    • بدون نام

      در يه شهر كوچيك طرف حاضر شده 450 ميليون پول بده تا فيلمش پخش نشه
      مگه تو شوراي شهر چقدر در امد دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما میلیاردی در میارن

    • رضا

      وای چه رمانتیک

    • بدون نام

      :)))))))))))))))

    • بدون نام

      الهم اجعل عواقب امورنا خیرا

    • بی نام

      این افرادهمانهایی هستند که از فیلتر های مختلف عبور کرده اند ظاهرا" برای تصدی مسیولیت مدیریتی نیاز است چنین خصوصیاتی فرد داشته باشد

    • بدون نام

      مغزی بود طرف !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا احمق بودن..یه زن با چهار تا شورای شهری یک جااتفاقیه

    • بدون نام

      پس از رسیدن به قدرت . خدا مگر کم کند .
      چون پای پول باز می شود .
      وقتی قدرت و پول داشتی . بعد تجملات و کیف و عیش خواستگاه هر فردی میشود که ایمان ضعیف باشد .
      حالا چه کسی توان خود نگهداری دارد .
      مسلما کاری سخت است . و نتیجه سخت به زمین خواهی خورد .
      مخفی کاری خیلی جواب نمی دهد .
      طاهرا در دنیا آبرو می رود .
      واقعیت تلخ تر هست . دنیا تمام می شود .
      ولی آن دنیا همش جواب دادن و محاکمه شدن است .
      یکی مثل رازی کاشف الکل . یکی مثل بن سینا صاحب علوم پزشکی . یکی مثل خیام منجم و ریاضی دان .
      همیشه نامش به نکویی برده شده .
      آیا دنبال خوش گذرانی بوده اند.
      نه گاهی در حال فرار از حاکمان ظالم بوده اند .
      براحتی می توانستند از حاکمان طلب پول و لذت دنیا بکنند .
      ولی بر هوی نفس قبله داشتند .
      کمی تفکر کنید . ما چنین زندگی را درخواست می کنیم .
      همین حالا . برویم و دنبال کسب علم باشیم .
      دنیا را مرکب آخرت قرار دهیم . بر او سوار شویم . برای رسیدن به آخرت .
      حال کردی چه مطالبی گفتم . خودم که از این مطالب تحت تاثیر قرار گرفتم ‌.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب گفتی
        ولی گمونم یه جا منظورت غلبه بر هوای نفس بود

      • نشناس

        ماشالله رقیه خانم

    • بی نام

      واقعافلسفه وجودی شوراهاچیست؟ جزرواج دادن اختلاس وپارتی بازی وبریزوبپاش چه منفعتی برای ملت وکشورداشته اند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهه پول وثروت هم هستن ایشون

    • بدون نام

      مهران مدیری فیلم "مافیای شهر بابل "هم چند وقت دیگر می سازه. ....

    • بدون نام

      اینا برگزیدگان و تایید صلاحیت شدگان بودن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از طریق وزارت کشور نه شورای نگهبان دقت کن

    • zz

      فردا نیاین تکذیب کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ن کاملن واقعیه کلن بابلی یا خودشون تو شوکن ک چرا اینا رو رد صلاحیت نکردن و ب همین راحتی قبولشون کرده اون افراد جدیدم کم تر از اینا نیستن

    • بدون نام

      یک کلام ختم کلام: کاه از خرمن دور نمی افتد!یابه عبارت دیگر:ازدل جامعه ها ومردمان دزد وفاسد شوراهای دزد و فاسددرز می کند!مسببان وشالوده فسادپروری همون مردم وجامعه ای هستند که در ازای خوردن یک وعده نهار یاحرص گرفتن یک سیمکارت یا پنجاه هزار تومان پول به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنند و به شخص فاسدرأی میدهند و فقط منافع شخصی را درنظرمیگیرندنه منفعت و پیشرفت کشور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این موضوع که مردمانی در طول تاریخ شعور و درک بالا پیدا کنند و اخلاقیات براشون مهم باشه و تمرین خردمندی کنند هم به حاکمان برمی گرده که زمینه ی رشد اونها و جهت گیری یه ملت به چه سمتی رو تعیین کنند ؛ مخصوصا" در عصر اطلاعات و تبلیغات گسترده که دولتها رو به قوی تربن ابزار جهت دهی به افکارعمومی مجهز کرده و نمیتونن بگن مردم خودشون ایراد دارن

    • 7

      محتسب، مستی به ره دید و گریبانش گرفت
      مست گفت ای دوست، این پیراهن است، افسار نیست
      گفت: مستی، زان سبب افتان و خیزان میروی
      گفت: جرم راه رفتن نیست، ره هموار نیست
      گفت: میباید تو را تا خانه‌ی قاضی برم
      گفت: رو صبح آی، قاضی نیمه‌شب بیدار نیست
      گفت: نزدیک است والی را سرای، آنجا شویم
      گفت: والی از کجا در خانه‌ی خمار نیست
      گفت: تا داروغه را گوئیم، در مسجد بخواب
      گفت: مسجد خوابگاه مردم بدکار نیست
      گفت: دیناری بده پنهان و خود را وارهان
      گفت: کار شرع، کار درهم و دینار نیست
      گفت: از بهر غرامت، جامه‌ات بیرون کنم
      گفت: پوسیدست، جز نقشی ز پود و تار نیست
      گفت: آگه نیستی کز سر در افتادت کلاه
      گفت: در سر عقل باید، بی کلاهی عار نیست
      گفت: می بسیار خوردی، زان چنین بیخود شدی
      گفت: ای بیهوده‌گو، حرف کم و بسیار نیست
      گفت: باید حد زند هشیار مردم، مست را
      گفت: هوشیاری بیار، اینجا کسی هشیار نیست

    • امین راد

      با سلام خواستم یه خسته نباشید هم به کسی که این پیام ها رو تو برترین ها می خونه و به صلاحدید یا پخش میکنه یا نمیکنه واقعا کار سختی دارین مخصوصا این چند ماهه چقد فحش و بد بیراه می خونی چقدر بدبختی و مشکلات می خونی چقدر حرف حق و نا حق می خونی چقدر برخلاف عقایدت پیام میاد که باز پخش میکنی واقعا آدم بزرگی هستی ممنون نزار این مطالب تو روحیت اثر بزار انشاله روزی بشه که همه پیام ها مثبت و خوب باشه ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله روزی بیاد بدون هیچ ترسی همه پیامها رو منتشر کنه

    • بدون نام

      خدایا ما رو اتیش بزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت زحمتشو بکش. یه لیتر بنزین میخواد و یک فندک

    • بدون نام

      انتخاب و ازادی در جهان سوم خیالی بیش نیست .اول باید بزرگ شد بعد عمل بزرگان انجام داد

    • بدون نام

      به امیر کبیر گفتن چطوره تو دولت شما دزدی نیست؟گفت اگه خودم دزدی کنم وزیر هم دزدی میکنه و الی آخر.حالا هم که همه میدونن مشکل از کجاست.مردم هم که از همه چیز اگاهند.حالا شما ببین تو شهر کوچیک چقدر پول بخوربخور میشه که اینقدر باج میدن به همدیگه.عمق فاجعه پیداست...

      پاسخ ها

      • خ

        ما درحسرت یه میلیون موندیم واقعا متاسفیم ای همه پول یه کمکی به یه درمونده بشه تا هم ابرویی باشه هم یه کار خیری کرده باشن

    • امیر

      سلام. همه خوب میدانند در شورای شهر اکثر شهرها چه میگذرد ، از زمانی که شوراها تشکیل شدند تا بحال بجز رانت خواری و فساد چیز دیگری در شهرها رخ نداده

    • مسعود

      آقای امام جمعه! سالهاست که افراد ناشایست و کثیف دارن حق این مردم بخت برگشته رو چپاول میکنن، هراداره و ارگانی بریم مظاهر فساد و حق خوری به وضوح دیده میشه فکرکنم داریم به زمان ظهور نزدیک میشیم!

    • مسعود

      آقای امام جمعه! سالهاست که افراد ناشایست و کثیف دارن حق این مردم بخت برگشته رو چپاول میکنن، هراداره و ارگانی بریم مظاهر فساد و حق خوری به وضوح دیده میشه فکرکنم داریم به زمان ظهور نزدیک میشیم!

    • بدون نام

      وای که روزی بگندد نمک

    • بدون نام

      واقعا در یک شهر کوچک برای تعویض هیات رییسه یه همچین مبالغی رد وبدل میشه یا دست به همچین توطئه ای زده میشود حالا حساب کن کلان شهرها چگونه است وبرو بالاتر بیا داخل مجلس ببین چه خبره،بیخود نبود همین سه هفته پیش مجلسیها پته هم رو ریخته بودند روی اب ومیگفتند یه خانمی امده گفته ماهی پانصد میلیون بریز به حسابم تا ان نماینده استیضاحت نکنه!!!!!!!!

    • بدون نام

      نگران نباشید دوستان، این افراد بیش از خطایی که کردند هم مجازات خواهند شد ، چرا؟ چون مسئله رسوایی جنسی بوده. ولی اگر اختلاس ، دزدی ، تهمت، زورگویی و استبداد باشه ، اشکالی نداره و افراد بعد از مدتی پاک و مبرا از خطا شناخته شده و در پست بالاتری به کار گرفته میشوند.

    • علی

      گر حکم شود که مست گیرند** در شهر هرآنچه هست گیرند
      حاجی خانه از پای بست ویرانه تمام شوراها و مسولین همینجوری اند شک نکنید

    • بدون نام

      بزن زنگو

    • بدون نام

      چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند.

    • بدون نام

      چرا زود قضاوت میکنید اول باید فیلمها رو ببینیم بعد قضاوت کنیم

    • بدون نام

      توروستای ما بادوهزارنفرجمعیت سرشورایی یه دعوایی راه انداختن که نصف روستادوساله باهم مشکل دارن جواب سلام هم رونمی دن اخه این کاربرای خدمت به مردمه کاش کلا شوارای شهری وجودنداشت

    • بدون نام

      وقتی گزینش آدما با پینه رو پیشونی که خدا میدونه با چی داغ زده و یه کپه ریش و پیرهن یقه آخوندی و یه تسبیح باشه، بهترازاین نتیجه نمیده
      کلاهتون بزارین بالاتر
      خداروشکر که آبرو تون هرروز بیشتر میره و بازم رو دارین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی شوراها همچین خبری نیست تایید کاندیداها دست دولته اونا هم کشکی کشکی تایید می کنن

    • آزاده

      واویلا ! قشنگ یه سریال ترکی میشه ازش ساخت

    • علی

      به نظر می رسد هیچ جای سالمی در این کشور وجود نداشته باشد. اخلاق، اقتصاد، آموزش و پرورش، محیط زیست، فرزندان مسئولین و . . . که اگر بخواهیم نام ببریم مثنوی هفتاد من کاغذ شود. . .
      به قول شاعره گرانمایه بانو اعتصامی : گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند

    • بدون نام

      صغری کبری کردن نداره و کار اقایون به جایی رسیده که فساد از نوع بدترین و شنیع ترین گناه را برای رسیدن به قدرت انجام میدن و این فقط مختص به شورا نیست و چشماتون باز کنید شاید ببینید واگر دیدید شک نکنید حتی یک مورد هم صیغه اعراب در مشهد بوجود نخواهد امد؛ چون دنباله حقیقت باید برخورد شود . البته اینجا اتباع خارجی را مجازات نمکنید و سر زنشت هم نمیکنید چون داد حقوق بشر و سفارتخانه هاشون در میاد !!! ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز در مورد مشهد چرند گفتی؟ خدا شفاتون بده گوشتون که کره

    • بدون نام

      شوراها هیچ مشکلی از مردم را برطرف نمی کنند.بهتر است اصلا نباشند

    • بدون نام

      شیطان باید از اینها درس بگیره

    • Mr.sh

      همیشه پای یک زن در میان است!

    • بدون نام

      دوستانی که اهل پیگیری اخبار هستن و البته مطالعات عمیق تر هم دارند اصلا" از این وقایع تعجب نمی کنند، چون اگر جور دیگه ای باشه تعجب برانگیزه !
      علت هم اینه که وقتی سیستمی سراپا ایراد و فاسده نمی تونه خروجی بهتری داشته باشه.
      اگر از اول همه چی شفاف بود و مطبوعات آزاد بودند، زیر نورافکن اونها، نهادهای قدرت جرات این همه بی اخلاقی و فساد نداشتن ، مقدس جلوه دادن نهاد قدرت و بی نیاز دونستنش از نقد ، راه رو بر اصلاح امور می بنده و همین میشه که امروزه در تمام ابعاد شاهدش هستیم !
      فروپاشی اخلاقی و فساد جنسی فقط یک بعدشه

    • بدون نام

      ومکروامکرالله والله خیرالماکرین. والسلام

    • بدون نام

      اسب حیوان نجیبی است

    • بدون نام

      برترین نظر منو سانسور نکن باید اونها که فوری خبر را که هیچ کاربران را هم مورد توهین قرار میدن بفهمند که این روش سالیان هست مد شده و من قبل این افشاگری گفتم جریان کنار گذاشتن بود و حالا حتما باید میگفتم از اشناهاو یا موثق خبر دارم؟ اگر بگم اشنای اون زن فاسد هستم به من فحش میدن؟! متاسفم نادعلی راست گفتی که از جماعت باید ترسید تا خدا

      پاسخ ها

      • 7

        بزار مردم بدونن برترینها نظرشو ثبت کن بزار مردم اگاه بشن

    • بدون نام

      ناظر چرا نظرات منو به یکباره مانند مسئولین مورد بی مهری و سانسور میکنی. چون جزئیات را میگم ؟ مردم مگه بدونند چی میشه؟

    • بدبخت

      مشت نمونه خرواره

    • بدون نام

      آخی گول خوردن بیچاره ها گناهی ندارن تو دام افتادن
      جمع کنین بابا فاسدای....

    • بدون نام

      شورای شهر از اون اول هم به نیت دیگه ای بنا شد و حالا جواب این حماقت

    • بدون نام

      الان این فیلم ها وارد اینترنت هم شده؟

    • ج ج

      یارب نظر تو بر نگردد برگشتن روزگار سهل است

    • بدون نام

      رقیه نترسید سنگسار بشه؟

    • m o

      اول تو مدرسه بعد تو باشگاه بعد تو خیابون الان تو شورا نمیدونم کجا ک فساد نیس

    • بدون نام

      هردم ازاین باغ بری میرسد !

    • بدون نام

      توروحتون واقعا !!!

    • کرمانشاه

      شورا ی شهرها بار اول شان نیست که از این کثافت کاریها میکنن اینا مثل کفتار باهم تباتی کرده ویهو حجوم به خزانه و مال مردم میبرن .!!!!فقط تنها کاریکه ما مردم میتونیم انجام بدیم رای نباید به این کثافتها بدیم .چون فردای قیامت باید پاسخگوی خدا وند باشیم اگر به اینا اعتماد کنیم . خدا شاهده من هرجه به مغزم فشار میارم با ۴۸سال سن میبینم اینا فقط دارن مردم رو غارت میکنن اونم باسلاح دین .

    • کرمانشاه

      اینجو ر وقتهاست که شیطان در برابر حیله ی موجود دوپا کم میاره .شیطان درجایی میگه شما دیگه کی هستین بخداوند من دیگه اینقدر که شما بد هستید بد نیستم من ازشما خواهش میکنم ای اشرف مخلوقات یخورده کوتاه بیاید درست نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      انحطاط و فروپاشی اخلاقی سیاسی ورزشی اقتصادی نتیجه ای جز فروپاشی ایران نخواهد داشت بحران وشوک بزرگ در راه است به هوش

    • بدون نام

      یعنی جوری کند این اصلاح طلبان بیرون زده که دیگه نمیشه جمعش کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج