۷۷۰۲۷۹
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

توزیع «سبد حمایت غذایی» مددجویان از آخر هفته

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از توزیع سبد حمایت غذایی به مددجویان این نهاد به صورت نقدی در اواخر این هفته خبر دادو گفت: مددجویان می‌توانند مبالغ این سبد حمایتی را از طریق کارت یارانه خود دریافت کنند.

خبرگزاری فارس: فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره «توزیع سبد کالا بین نیازمندان»، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی که با دولت به ویژه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی انجام شده، قرار است به اقشار کم‌درآمد به ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سبدهای حمایت غذایی داده شود.

وی ادامه داد: این کار در سنوات گذشته و در مناسبت‌های مختلفی مانند نوروز و ماه رمضان انجام می‌شد و در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی، دولت پیش‌بینی کرده است تا این سبدها به این افراد داده شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه سرانه سبدهای حمایتی در گذشته ۴۵ تا ۱۳۰ هزار تومان بود، گفت:‌ این میزان سرانه به صورت نقدی در کارت یارانه مددجویان شارژ می‌شد و آنها باید برای تهیه سبدهای حمایتی به فروشگاه‌های اتکا، رفاه، تعاونی مصرف فرهنگیان و کوروش مراجعه می‌کردند و به اختیار کالاهای خود را تهیه می‌کردند.

رهبر خاطرنشان کرد: قرار است در این مرحله سرانه تعیین شده قبلی افزایش پیدا کرده و در کارت یارانه آنها شارژ شود و مددجویان مبالغ یاد شده را از طریق این کارت‌ها دریافت کنند.

وی درباره «زمان دریافت سبدهای کالایی از سوی مددجویان»، گفت: از اواخر همین هفته سبدهای حمایت غذایی مددجویان توزیع می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیرا

      پس بقیه مردم چی فقط کمیته امداد وبهزیستی ☹

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        اخه اونجاراه برای دزدی وحق خوری خیلی همواره.خیلی باوجدان باشن این بی وجدانها50%میدن اونا50%خودشون. بقیه مردمی که روی تحت پوشش رفتنوندارن بایدازگشنگی نابودبشن.

    • بدون نام

      پس سایر اقشار کارگران برن بمیرن

    • بدون نام

      میشه از بسته. غذایی یک مرغ دو کیلو ی خرید ازرش این گفتن ندارد .

    • بدون نام

      من دوسال از کمیته مستمری دریافت نکردم من الکی از کمیته بیرونم کردم با شش نفر چند مرحله سبد کالا دادن به من تعلق نگرفته اجاره نشینم کمیته میگه ۲۰میلیون تومان بدهید به شما خونه میدیم ما اگر۲۰میلیون داشتبم نمیامدیم تحت پوشش کمیته امداد از اقای فتاح خواهش میکنبم رسیدگی کنند

    • بدون نام

      تمام مردم روببرید زیر پوشش بهزیستی.

    • بدون نام

      عزیزم بیشتر عضه نخور اینها بودجه میگیرن که سبد غذا بدهند ولی به چها ر نفر بهزیستی یا گمیته امدادی نفر میدن بقیه خودش میخورن اینها فقط میخوان بو دجه
      بگیرن همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج