۷۷۰۲۸۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

صادقیان: پرسپولیس می‌تواند صعود کند

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که طلبش را به این باشگاه بخشیده است، گفت: من عاشق پرسپولیس هستم و با بخشیدن طلبم وظیفه‌ام را انجام دادم.

خبرگزاری تسنیم: پیام صادقیان در مورد اینکه طلبش را به باشگاه پرسپولیس بخشید، گفت: همه می‌دانند که من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و هیچ وقت نمی‌توانم این باشگاه بزرگ را فراموش کنم.

من الان در پرسپولیس نیستم و شاید بعضی‌ها در مورد طلبی که از این باشگاه داشتم فکر دیگری می‌کردند، ولی من به محض اینکه احساس کردم شاید مشکلی به وجود بیاید در نهایت تصمیم گرفتم که طلبم را ببخشیم. در کل باید بگویم که برای این باشگاه بزرگ فقط وظیفه‌ام را انجام دادم.

وی همچنین در ادامه افزود:‌ پرسپولیس جایگاه بسیار بالایی در فوتبال ایران و آسیا دارد و معتقدم نباید هیچ خطری این تیم را تهدید کند. به‌هرحال بحث شکایت‌ها می‌تواند یک چالش جدی برای این باشگاه باشد، ولی من به سهم خودم دوست نداشتم که پرسپولیس به دردسر بیفتد. من عاشق پرسپولیس هستم و امیدوارم این تیم همیشه در بازی‌هایش موفق باشد تا هواداران خوشحال باشند.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برخورد هواداران این تیم تصریح کرد: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند و حتی در این سال‌ها که در این تیم نبودم بارها مرا مورد لطف و محبت خودشان قرار دادند. آنها یک حامی بزرگ برای پرسپولیس هستند و این تیم باید به هوادارانش افتخار کند.

صادقیان با اشاره به بازی سخت پرسپولیس برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: پرسپولیس در ورزشگاه آزادی می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. این تیم در بازی گذشته نتیجه بدی نگرفت و حتی می‌توانست بازنده نباشد، با این حال بازی در ورزشگاه آزادی یک امتیاز بزرگ برای پرسپولیس است و امیدوارم این تیم با حمایت هوادارانش در نهایت الدحیل را شکست بدهد. پرسپولیس توان این کار و صعود به نیمه نهایی را دارد.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفت با وجود سقوط عثمانلی به لیگ دسته اول ترکیه در این تیم بماند، تأکید کرد: واقعیت این است که من از لیگ برتر ایران پیشنهاد داشتم، اما دوست داشتم در فوتبال ترکیه بمانم. فوتبال در این کشور پیشرفت کرده است و فکر می‌کنم برای ماندن در فوتبال ترکیه تصمیم درستی گرفتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عشقی عشق

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        دردوبلاش بخوره توسره علی دایی ......

    • Araz

      با این حرفا نمیتونی خودت رو به این تیم تحمیل کنی جوجه

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        چراحرف مفت میزنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج