جاباما
۷۷۰۳۵۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فرمانده بسیج: گله‌مندیم ولی مایوس نیستیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم صبحگاه رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در مشهد مقدس گفت: ما گله‌مندیم که مسئولان از ظرفیت بسیج استفاده نمی‌کنند، ولی مایوس نیستیم.

خبرگزاری فارس: سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ در میدان صبحگاه لشکر عملیاتی ۵ نصر در مشهد مقدس اظهار داشت: خدا را شاکریم که در کنار مضجع شریف حضرت رضا (ع) این فرصت نصیب شد در کنار بسیجیانی که در پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه ای درنگ نکردند حضور داشته باشیم.

سردار غیب پرور با بیان اینکه امروز اول محرم الحرام آغاز ایام حزن اهل بیت علیهم السلام و قاطبه شیعیان است، افزود: ایام شهادت حضرت سید الشهدا(ع) را تسلیت عرض میکنم و به آستان ملکوتی آن امام معصوم و بزرگوار عرض ادب دارم؛ از خداوند می‌خواهیم ما را جزء شیعیان حقیقی حضرت قرار دهد و مملکت اسلامی رادر مسیر پیشرفت و تعالی موفق بدارد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مینیاتوری از عاشورای حسینی است، اظهار داشت: حرکت امام حسین (ع) برای همه ما گوشزدی بود که راه رشد در پناه دین خدا میسر است ولی دشمن این پیام را نمی خواست بربتابد.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: وقتی هوای نفسانی غالب و کانون ثروت و قدرت در جامعه خودنمایی کند می توانند دست به دست هم دهند و تا جایی پیش روند که سبط پیامبر (ص) را به شهادت برسانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تأکید کرد: همه ائمه معصومین علیهم السلام نور واحد هستند ولی همه در مظلومیت و غربت شهید شدند خدا هم به برکت اسلام، ملتی بیدار، امام عظیم الشأن و روحانیت ایران را تفضل فرمود.

وی با اشاره به اینکه ما نیازی به رستم و اسفندیار نداریم تا زمانی که برونسی و شوشتری و کاوه داریم؛ ادامه داد: قاطبه ملت ایران دلداده مکتب امام حسین (ع) هستند ولی دشمن تمام قد در برابر انقلاب ایستاد وچه ددمنشی ها و توطئه هایی که علیه ما ایجاد نکرد.

وی افزود: روسیاهی آنروز از آن دشمنان ماست، آنان می خواستند چهل سالگی انقلاب محقق نشود ولی امروز شاهد شکوفایی انقلاب در عمر چهل سالگی آن هستیم.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی فعلی دولت می تواند از ظرفیت های عظیم بسیج در حل مشکلات استفاده کند، عنوان کرد: ما گله مندیم که مسئولان از ظرفیت بسیج استفاده نمی‌کنند ولی مایوس نیستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج گفت: وقتی قرار شد نام رزمایش انتخاب شود ذهن ما سراغ دفاع مقدس رفت. آن روزها اعزام بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) صورت گرفت لذا خواستیم این رزمایش یاد آن اعزام بزرگ را زنده کند و نام رزمایش را همنام پیامبراکرم (ص) نهادیم .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: ما در پاسداری از انقلاب ذره‌ای تردید نداریم. فرمانده استان میان مردم می آید و مشکلات مردم را می شنود. این دوران سخت است ولی می گذرد.

وی در انتها با اشاره به اینکه میدان های خطر زایشگاه فتح و ظفر است، خاطرنشان کرد: دشمن برای ما خط و نشان نکشد ما آمده ایم در این دوران راه مقدس امام حسین (ع) را با گام های محکم بپیماییم. انتهای این مسیر طولانی متصل به حکومت حضرت حجت(عج) است، لذا محکم باشیم و با زبان امید سخن بگوییم. نومیدی در قاموس انقلاب اسلامی زشت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم از رحمت خدا مایوس نیستیم
      ولی از عملکرد مسئولین خیلی مایوس و گله مندیم

    • بدون نام

      من که نفهمیدم ایشون چی گقتن. ...

    • کوروش

      ببخشید پس تو این ۴۰ سال از چه ظرفیتی استفاده شده.هرجا واسه استخدام میری اولین چیزی که ازت میخوان کارت بسیجه،اصلا به مهارت ...و چیزای دیگه اهمیت نمیدن.کل ظرفیت دست شماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج