جاباما
۷۷۰۳۵۱
۲۳ نظر
۶۶۶۱
۲۳ نظر
۶۶۶۱
پ

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

اگر چه برخی از ستاره ها علاقه ای به فرزند ندارند و ترجیح داده اند که خود را از این نعمت محروم کنند، برخی دیگر از ستاره ها هستند که میل به داشتن فرزند در آنها کاملا مشهود است. بسیاری از آنها مانند آنجلینا جولی یا ادی مورفی فرزندان زیادی را به جمع خانواده خود اضافه کرده اند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر چه برخی از ستاره ها علاقه ای به فرزند ندارند و ترجیح داده اند که خود را از این نعمت محروم کنند، برخی دیگر از ستاره ها هستند که میل به داشتن فرزند در آنها کاملا مشهود است. بسیاری از آنها مانند آنجلینا جولی یا ادی مورفی فرزندان زیادی را به جمع خانواده خود اضافه کرده اند. اگر دوست دارید که با ستاره هایی که بیشترین تعداد فرزندان را در دنیای هالیوود دارند آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

جیم باب و میشل داگر: 20 فرزند

در سال ۲۰۱۷، جیم باب و میشل داگر، ورود بیست مین فرزندشان را به خانواده جشن گرفتند. آنها یک پسر بچه ۸ ساله را به فرزند خواندگی قبول کردند زیرا فکر می کردند که ۱۹ بچه برایشان کافی نیست. آنها نه دختر و ده پسر دارند که اسم همگی شان با حرف «J» شروع می ‌شود.

آنها به مدت ۷ سال زندگی شان را در شو واقع ‌نمای تلویزیونی آمریکایی به نمایش گذاشتند. حین مدت پخش این شو، سه تا از بچه ‌های این زوج ازدواج کردند و نوه ‌های متعددی را نیز به دنیا آوردند. داگرها اعتراف کردند که از روش های پیشگیری از بارداری خودداری می ‌کنند و تصمیم گرفته ‌اند خدا تعداد فرزندانشان را تعیین کند. این را هم بگوییم که همه فرزندانشان در خانه تحصیل می‌ کنند و دسترسی به تفریحاتی چون فیلم و تلویزیون ندارند.

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

دی‌ ام ‌اکس: ۱۵ فرزند

دی‌ ام ‌اکس، رپر 47 ساله آمریکایی، 15 بچه دارد که آخرین فرزند او در سال 2016 به دنیا آمد. 4 فرزند او از همسر اولش تاشرا، 10 فرزند دیگر از همسر دومش و پانزدهمین از همسر آخرش دزیره بوده است. از آنجا که هزینه زندگی با اینهمه فرزند بسیار مشکل است، او از دولت درخواست کمک های مالی کرده است. اینطور به نظر می رسد که او با روش های کنترل بارداری غریبه است!

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

ادی مورفی: 10 فرزند

پدر و مادر بازیگر و کمدین مشهور، ادی مورفی، زمانی که او تنها ۳ سال داشت، از هم جدا شدند. در سن ۸ سالگی، پس از مرگ پدر و بیماری سخت مادرش، او یک سال در پرورشگاه زندگی کرد از این رو تصمیم گرفت که آینده روشنی را در کنار خانواده برای خود بسازد.

در سال ۲۰۱۸، خبری مبتنی بر این که او انتظار دهمین فرزند خود را می کشد منتشر شد. این ستاره ۵۷ ساله، علاقه زیادی به کودکان دارد، از فیلم هایی که او در آن ایفای نقش کرده نیز می توان به این علاقمندی او پی برد. فیلم «مهدکودک بابا» فیلمی ست که ادی در آن نقش مردی را بازی می ‌کند که به کودکان علاقه زیادی داشته و به خوبی با آنها ارتباط برقرار می‌ کند، به همین جهت در خانه خود مهد کودکی تأسیس می‌ کند.

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

مستر پی: ۹ فرزند

مستر پی رپر، ترانه ‌سرا، بازیگر، بازرگان آمریکایی است که تاکنون 14 آلبوم و 40 تک آهنگ منتشر کرده است. طبث گزارشات، او حدود 250 میلیون دلار نیز سرمایه خالص دارد. اگر چه او از همسر اولش جدا شده اما همیشه و در همه حال به فرزندانش عشق می ورزد. شاید برایتان جالب باشد که نام برخی از فرزندان او را بدانید: ورسی، مرسی، هرسی... خنده دار است، نه؟!

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

جان و کیت گاسلین: 8 فرزند

کیت گاسلین با ۴۳ سال سن، ۸ فرزند دارد که دوتای آنها دوقلوند. او برای فرزندانش پرستار گرفته و اینطور به نظر می رسد که قوانین سختی را نیز برای آنها گذاشته است. یکی از پرستارها اعتراف کرده: «کیت برای ما قوانین سختی گذاشته است. ما حتی برای تمییز کردن اتاق فرزندان هم مدام مورد سرزنش قرار می گیریم.» در هر صورت کیت و جان هر دو علاقه و توجه زیادی به فرزندانشان دارند.

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

آنجلینا جولی: ۶ فرزند

محبت و خیر بودن آنجلینا جولی بر همه روشن است. او همیشه به یاری کودکان بی پناه و نیازمند می شتابد و برای کمک های مردمی به کشورهای مختلف سفر می کند. او در سال 2005 با برد پیت ازدواج کرد. اگر چه این ازدواج در نهایت به جدایی ختم شد اما آنها در طول 12 سال زندگی مشترک، 6 فرزند را با توافق هم به فرزندخواندگی قبول کردند. فرزندان آنها نیز در حال حاضر جزو جذاب ترین ستاره های دنیای هالیوود به شمار می روند.

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

کریس جنر: 6 فرزند

اگر چه خانواده کارداشیان ها جزو بزرگ ترین خانواده ها به حساب نمی آیند اما جزو پولدارترین ها هستند. کریس جنر، مادر ۶۳ ساله این خانواده ۶ فرزند و چندین نوه دارد که تمام آنها افرادی موفق در صنعت های مختلف به خصوص مد و فشن هستند. کایلی با انتشار تصویرش روی مجله فوربز، به عنوان ثروتمندترین کارآفرین جهان معرفی شد، کیم کارداشیان در دنیای هالیوود مانند ملکه ای درخشید، کندال جنر نیز نام خود را به عنوان بیست و دومین میلیونر جهان در سال ۲۰۱۷ ثبت کرد.

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

مل گیبسون: ۹ فرزند
در سال ۲۰۱۷، مل گیبسون، با انتشار خبر بارداری همسرش، تیتر داغ مجلات شد. او در واقع تولد نهمین فرزند خود را جشن می گرفت. بر خلاف بسیاری دیگر از زوج ها هالیوودی که تعداد زیاد فرزندان شان به دلیل ازدواج های متعددشان است، مل تمام فرزندانش را از همسرش رابین گیبسون داشته است. آنها در ۲۶ سال زندگی مشترک، صاحب ۹ فرزند شدند اما در نهایت در سال ۲۰۰۶ از هم جدا شدند.

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

مدونا: ۶ فرزند

مدونا به عنوان یکی از سمبل های موسیقی جهان شناخته می شود. این ستاره موسیقی پاپ، اعتراف کرده: «من فکر می کردم که مادر بودن آرامش و هارمونی را از زندگی ام دور می کند. من خیلی مغرور بودم اما مادر بودن غرور را از من گرفت و مرا از این رو به آن رو کرد.» او 6 فرزند دارد که 4 تای آنها را از آفریقا به فرزندخواندگی قبول کرده است.

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

شان کامز: 6 فرزند

شان کامز که با نام دیدی مشهور است، با سرمایه ای حدود ۱ میلیارد دلار، یکی از ثروتمندترین ستاره های هالیوودی ست که خوب از پس هزینه های خانوده اش بر می آید، از این رو تصمیم گرفت که ۶ فرزند را به جمع خانواده خود اضافه کند. او پول های زیادی را صرف فرزندانش می کند، به عنوان مثال برای تولد ۱۶ سالگی فرزندش یک ماشین مایباخ ۳۶۰۰۰۰ میلیون دلاری به خرید.

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

چارلی شین: ۵ فرزند

چارلی شین 3 بار ازدواج کرد و 5 فرزند دارد که 2 تای آنها از همسر بازیگرش، دنیس ریچاردز، بوده است. او با وجود درآمد بالایی که داشت، به خوبی از پس هزینه های فرزندانش بر می آمد. گزارشات حاکی از آن است که او از هر اپیزود 2 میلیون دلار به دست می آورد، به طوری که نام اش به عنوان یکی از پردرآمدترین ستاره های تلویزیون ثبت شد.

سلبریتی‌هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاجی

      این از غربی ها حالا به دختر ایرانی بگی یه بچه بسازیم با 50 کیلو چربی دور کمر شکم میگه هیکلم خراب میشه بچه بیارم

      پاسخ ها

      • naser

        داشم بابای بچه های اونا یه پولداری عین خودشن نه مث شما با این ادبیاتت با چندر غاز حقوق

      • بدون نام

        وقتی شما مردای مفت خور ایرانی عرضه کار کردن و پول دراوردن برای یه نفر هم ندارین،چرا دری وری میگین؟

      • بدون نام

        جناب ! اونا با این حقوق کم و وضعیت اقتصادی با سختی بچه دار نمیشن. پس اول یه کم فکر کن بعد حرف مفت بزن.

      • بدون نام

        تازه خوبم هست ک متن ی طوریه ک داره میگه اینا بیش از حد بچه دارن

      • بینام

        اولا ادبیاتت درست کن. دوما خرج و مخارج بچه رو تو میدی؟ تا الان همه تک فرزند بودن تو خرجش موندن. دیگ با این گرونیا نمیشه ازدواج کنی. بچه هم پیشکش. سوما خیلی از دخترا دوس دارن مادر شن.

      • علی قلی خان

        آخه پروفسور اونا بیشتر بچه هاشونو به فرزند خواندگی قبول کردن

    • بدون نام

      قابل توجه سلبریتی های ما که گربه بچشونه

    • سایه

      خدا زیاد ترشون کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدای وضع مملکتت مشکلی به نام افزایش جمعیت جهان هست که تا چند دهه بعد منابع زمین کفاف این تعداد جمعیت رو نمیده
        همون بهتر تو مملکتی مثل ایران هستی که دستت بسته باشه وگرنه بعید میدونم وجدانت به مسایل جهانی قد بده

    • بدون نام

      سلبریتی های ما هم سگ و گربه بزرگ میکنن

    • بدون نام

      منم خیلی بچه دوست دارم ولی فقط دوتا بچه دارم اگه اوضاع مملکتمون خوب بود حداقل پنج تا میاوردم

    • الی

      حالا سلبریتی های ما هی سگ و گربه بگیرن و ازدواج نکنن

    • بدون نام

      مل گیبسن سال ۲۰۰۶ جدا شده، سال ۲۰۱۷ اعلام کرده همسرش نهمین فرزندشون رو بارداره، هر ۹ تاشون هم از تنها همسرشه،حالا پیدا کنید پرتقال فروش را؟!!!!

      پاسخ ها

      • محسن

        منم به همین فکر میکنم

    • بدون نام

      غرب :هرچی پولدارتر بچه های بیشتر
      ایران : هرچه فقیرتر بچه های بیشتر ، هرچه پولدارتر بچه کمتر چون کلاس داره!!!!!
      فقر فرهنگی از فقر مادی بدتره

      پاسخ ها

      • sara

        اره خب فرهنگ اتفاقا تو ایران درسته هر فردی دوس داری بچه دار شه بشرطی که بچش نگه چرا منو تو این وضعیت بدنیا اوردی

      • بدون نام

        نادون اینعا فوق العاده ثروتمندن در ثانی تعدادی از بچه هاشون به فرزند خواندگی گرفتن

    • بدون نام

      احمق اونا سلبریتین توانمندیی اقتصادی دارن و آینده بچه هاشون تضمینه... یه عالمه دکترو متخصص تغذیه دارن و بعد زایمان میتونن بدون دغدغه نگهداری از بچه و شوهر و هزینه ها و ... برن هیکلشونو دوباره بسازن. در ضمن بعضیاشونم به فرزند خوندگی پذیدفته بودن. تو با این شعورت بچه درست نکنی بهتره

      پاسخ ها

      • arsham

        یعنی دمت گرم جناب واسه این افراد این بهترین جواب بود

      • بدون نام

        آفرین به این پاسخت. بعضیها از مغزشون استفاده نمیکنن. آخه یه کم فکر کنید بعد زر بزنید

    • بدون نام

      چه خوب که سرپرستی بچه ها رو قبول کردن سلبریتی های ما هم فقط سگ و گربه نگه داشتنشون رو الگو برداری کردن چیزای خوبم خیلی دارن

    • جعفری

      بچه داشتن خوبه، بچه نعمته، آرامش و عشق میاره اما تو این جامعه من ترجیح میدم بچه نداشته باشم، بچه امنیت نداره، تربیت خیلی سخت شده، تو مدرسه، بیرون از خونه و... هزار جور رفتار ناپسند یاد می گیرن، یه بار رفتم یه مدرسه ابتدایی واسه نصب ویدیو پروژکتور باور کنید حرف های رکیکی از دهن بچه ها تو حیاط مدرسه بیرون میومد که من خجالت می کشم به زبون بیارم... اونجا خارجه شما بیست تا بچه بیار!!! قانون داره، رفاه داره، خیالت بیشتر از اینجا راحته...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج