جاباما
۷۷۰۳۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شیخ ویسی: دوست دارم پیراهن تیم ملی را بپوشم

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان می‌گوید: امیدوار است به تیم ملی دعوت شود.

ایسنا: وحید شیخ ویسی درباره وضعیت تیم فوتبال پیکان در فصل جدید اظهار کرد: پیکان سه سالی است که به لیگ برتر آمده و دیگر امسال زمان اوج‌گیری این تیم است. با وجود این که در سال‌های قبل این تیم در آغاز عملکرد خوبی نداشت اما امسال خوشحالیم در آغاز فصل روند خوبی داشته‌ایم و توانسته‌ایم شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

او در ادامه درباره کم گل خوردن پیکان در فصل جدید گفت: اگر تیم ما کم گل می‌خورد به خاطر عملکرد کل تیم است. این‌گونه نیست که بشود بگوییم به خاطر یک بازیکن تیم ما خوب کار کرده و گل نمی‌خورد. همه تیم فوتبال پیکان در بازی‌ها تلاش‌شان را می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم. همان‌طور که وقتی بازیکنی گل می‌زند همه در آن گل سهیم هستند. وقتی گل هم نمی‌خوریم همه نقش دارند.

شیخ ویسی ادامه داد: از همان ابتدای فصل که کار را آغاز کردیم ترکیب کادر فنی بیش‌تر روی کارهای دفاعی بود و شرایط به گونه‌ای بود که می‌خواستیم اول گل نخوریم و در ادامه روی کارهای هجومی دروازه حریفان را باز کنیم. در این کار هم فکر می‌کنم خوب کار کرده‌ایم.

وی درباره عملکرد خودش در این فصل هم گفت: چند سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و امسال پخته‌تر شده‌ام و می‌توانم بهتر کار کنم. از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوارم بیش از پیش بتوانم به تیمم در موفقیت کمک کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان هم‌چنین در پاسخ به این سوال که آیا به دعوت شدن به تیم ملی فکر می‌کند یا خیر؟ گفت: مثل هر بازیکن دیگری دوست دارم پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم.

من همیشه تلاشم را می‌کنم. مربیان تیم ملی هم همیشه نگاه ویژه‌ای به لیگ داشته‌اند. امیدوارم در ادامه فصل بتوانم نظر آن‌ها را جلب کرده و در یکی دو اردوی تیم حضور داشته باشم تا خودم را ثابت کنم اما قبول دارم رقیبان سرسختی در ایران دارم.

او در پایان درباره آینده پیکان در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ۱۰۰ درصد به دنبال کسب سهمیه هستیم و همان اول فصل که تیم‌مان بسته شد با این هدف کار را شروع کردیم اما کار سختی پیش‌رو داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج