جاباما
۷۷۰۳۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مصائب برانکو برای جدال با نساجی مازندران

سرمربی کروات پرسپولیس فردا در شرایطی سخت و پرچالش تیمش را برابر نساجی مازندران هدایت خواهد کرد.

ورزش سه: پرسپولیس با کسب ۹ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفته و در پایان جدال با نساجی این شانس را خواهد داشت تا در صورت دستیابی به سه امتیاز، خود را به رتبه دوم جدول برساند.

با این حال برانکو برای جدال با شاگرد سابق خود در تیم ملی، اکنون چالش های بزرگی را پیش رو خواهد داشت. مهمترین موضوع مربوط به عدم حضور دو بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان است. علیرضا بیرانوند و بشار رسن با توجه به حضور در تیم ملی ایران و عراق به بازی فردا نخواهند رسید و غایب پرسپولیس خواهند بود.

با این حال گفته می‌شود بشار رسن امشب و در شرایطی که شب گذشته جدال با کویت را پشت سر گذاشته به تهران بازخواهد گشت و در اردوی این تیم حاضر می‌شود اما بعید است برانکو از این ستاره عراقی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

چالش بعدی پرسپولیس و برانکو شرایط بدنی بازیکنان بعد از این بازی خواهد بود. نساجی مازندران طی دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر بازی‌های فیزیکی را در دستور کار قرار داده و احتمالا این شیوه برابر پرسپولیس نیز به اجرا در بیاید. اتفاقی که می‌تواند از نظر بدنی شرایط پرسپولیس را برای بازی حساس و سرنوشت ساز هفته آینده مقابل الدحیل قطر تحت شعاع قرار دهد.

پرسپولیس ۴ روز بعد از جدال با نساجی مازندران باید به مصاف الدحیل قطر در مرحله یک چهارم برود و مطمئنا بیشتر تمرکز بازیکنان این تیم روی بازی با نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. ترس از مصدومیت و نیمکت خالی پرسپولیس، برانکو را در چالش دیگری برابر تیم نکونام قرار خواهد داد.

پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ برای این بازی و چینش ترکیب اصلی نیز با مشکل مواجه هستند و همانطور که گفته شد حضور دو بازیکن در اردوی تیم ملی باعث می‌شود تا نفرات قابل اعتنایی روی نیمکت و در کنار برانکو حاضر نباشند و دیداری دردسرساز پیش روی این تیم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج