۷۷۰۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نخستین واکنش دایی به احتمال تبرئه قهرمانی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین عصر امروز این تیم در واکنش به مصاحبه اخیر اصفهانیان اظهار کرد: اول از همه باید بگویم که اصلا دوست نداشتم به حرمت این ماه عزیز مصاحبه کنم.....

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین عصر امروز این تیم در واکنش به مصاحبه اخیر اصفهانیان اظهار کرد: اول از همه باید بگویم که اصلا دوست نداشتم به حرمت این ماه عزیز مصاحبه کنم. اما در این چند روز حرف‌هایی زده شده که واقعا من را متاسف کرده است. دوستانی که نه سمتی دارند نه مسوولیتی چطور به خود اجازه می‌دهند که درباره این پرونده صحبت کنند. اجازه دهید تمام این پرونده به طور تمام و کمال رسیدگی شود. هنوز این پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده نشده که بعضی‌ها نتیجه آن را اعلام می‌کنند. یکسری از دوستان مثل آقایان اصفهانیان و عنایت صحبت کردند. اما سوال من این است که شما چطور درباره این پرونده صحبت می‌کنید وقتی هنوز رای صادر نشده است. متاسفانه از روزی که قهرمانی صحبت کرده و گفته که اگر قرار باشد من محکوم شوم، خیلی از افراد در فدراسیون فوتبال هم باید بروند، ما می‌بینیم که آقایان صحبت‌های تازه‌ای مطرح می‌کنند.

دایی گفت: من از روز اول هم گفتم که اگر کسی دنبال حق باشد باید تاوان آن را هم بدهد، اما دوستان صحبت‌هایی می‌کنند که کل پرونده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سوال من از دوستان این است که مگر شما قاضی هستید که می‌آیید درباره نتیجه پرونده صحبت می‌کنید و رای صادر می‌کنید. اگر اینطور باشد که بین من و قاضی فرقی نیست. باید صبر کنید که مرجع قانونی حکم را اعلام کند.

او ادامه داد: باید چقدر حرف ضد و نقیض بشنویم. حداقل باید راجع به خودم صحبت کنم که بعضی‌ها تماس گرفتند و پول خواستند اما اینها دروغ است و دوستان خیلی راحت دروغ می‌گویند. متاسفانه راه را کج کرده‌اند. ما روز اول راجع به یک داور صحبت کردیم نه کل جامعه داوران. اما در چند روز گذشته کسانی که ذی‌نفع بوده‌اند شروع به مصاحبه کرده‌اند. در این پرونده همه چیز مشخص است. در فصلی که دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود و این تیم با سپاهان بازی داشت، یک پنالتی مشکوک برای سپاهان گرفته شد و سپاهان هم قهرمان شد. اگر یادتان باشد داور آن بازی محسن قهرمانی بود. همانطور که گفتم همه چیز مشخص است و اصلا احتیاجی به بررسی هم نیست. باید دید کمیته مخصوص باشد که همه بازی‌های مشکوک را نگاه کند.

دایی گفت: من در برنامه تلویزیونی ثابت کردم که دو هفته قبل از بازی با سپاهان، قهرمانی تماس گرفته و تیم فوتسالی در مشهد را خواسته است که من قبول نکرده‌ام و حسین شمس هم این موضوع را تایید کرد. اما دوستان می‌آیند با بعضی از مصاحبه‌ها مسائل را به سمت و سوی دیگری سوق می‌دهند. اما مطمئن باشید مردم می‌فهمند و حرف حق را از ناحق تشخیص می‌دهند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: حتی درباره آن شماره حساب علیپور به راحتی می‌تواند بفهمد واریزکننده و گیرنده پول چه کسی بوده است. مثل اینکه گیرنده یک داور فوتسال بوده که شرکت بیمه داشته است، اما آقایان بعد از سه، چهار بار پیچاندن موضوع، می‌آیند مولایی را به خاطر بیمه‌اش محکوم می‌کنند. آخر این مسائل چه ارتباطی به هم دارد. مولایی در آن زمان اصلا ماشین نداشته که بخواهد آن را بیمه کند. ماشینش را فروخته بود تا خانه بخرد. ضمن اینکه بیمه‌ای که او انجام داده، بیمه عمر و مربوط به خواهرخانمش بوده است و بعدا ماشینش را در شرکت ما بیمه کرد.

علی دایی اظهار کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم، سه بار به حساب قهرمانی (همان حساب معروف) پول واریز شده است. تمام حرف‌های ما ثابت شده است اما در این مدت حرفی نزدیم چراکه منتظریم حکم کمیته انضباطی اعلام شود. اما دوستان دائم مصاحبه می‌کنند و تا الان هم دو، سه بار حرف خود را عوض کرده‌اند آیا این تناقض نیست. ببینیم پول از کارت چه کسی و به حساب چه کسی ریخته شده است. امثال علی دایی هستند که کوتاه نمی‌آیند و اجازه نمی‌دهند که شما حق‌الناس کنید. صحبت‌هایی که انجام دادم همه واقعیت داشت و تا آخر هم پای آنها می‌ایستم. آقایان می‌گویند که ما چیزی ندیدیم. مگر قرار بوده شما تشخیص بدهید که حالا این حرف را می‌زنید. متاسفم که برخی مسوولان دارند این پرونده را به حاشیه می‌برند. هرکسی هم حرف می‌زند سریعا او را محروم می‌کنند. آیا علی دایی و درودگر و خانبان و... همه دروغ می‌گویند؟

خبرنگاری از دایی درباره بخش دیگری از صحبت‌های اصفهانیان پرسید که سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: من تا الان نگفتم که کسی را نمی‌شناسم و هیچ‌وقت هم چنین حرفی نزده‌ام، اما آدم‌ها با این حرف‌ها‌شان و منزلت خودشان را نشان می‌دهند. اما اگر آقای اصفهانیان گفته که من را نمی‌شناسد، چه بهتر. من از خدایم است که او من را نشناسد اما اگر او من را نمی‌شناسد چرا تا همین چند وقت پیش اس‌ام‌اس می‌داد و زنگ می‌زد. پرینت همه این مسائل موجود است و می‌توان به آن رجوع کرد. همه می‌دانند که قهرمانی دو سیم کارت دارد. یک سیم کارت اعتباری و یک سیم کارت دیگر که فدراسیون خودش از این مسائل آگاه است. بروید پرینت این خط‌ها را بگیرید و ببینید چه سرنخ‌هایی به دست می‌آورید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قهرمانی می‌خواهد نشست خبری بگذارد، گفت: بگذارد، همه آزادند که هرکاری که می‌خواهند انجام دهند اما در این ماه عزیز همه ما باید حواسمان باشد که چه کار می‌کنیم. متاسفانه خیلی از ماها شعار می‌دهیم. ببینید که امام حسین(ع) برای چه کسی شهید شد و اینقدر با مصاحبه‌هایتان پرونده را به حاشیه نبرید که بخواهید ذهن مردم را از موضوع اصلی دور کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج