۷۷۰۴۴۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نکونام: خوشحالیم که با پرسپولیس روبه‌رو می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال نساجی معتقد است رقابت این تیم با تیم‌های لیگ برتری، سطح بازی شاگردانش را افزایش می‌دهد.

ایسنا: جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: از این که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم بسیار خوشحال هستیم. پس از مدت‌ها به لیگ برتر آمده‌ایم و هواداران نساجی می‌توانند تیم‌شان را در بالاترین سطح فوتبال ایران همراهی کنند.

او ادامه داد: رخ دادن این اتفاق برای نساجی خوشایند است. بودن در لیگ برتر باعث می‌شود که ما با تیم‌های خوبی روبه‌رو شویم و این مساله سطح تیم ما را بالاتر می‌برد. امیدوارم فردا بازی زیبا همراه با نتیجه برای تیم ما رخ دهد. هم‌چنین از بازیکنانم می‌خواهم دستوراتی که مد نظرم هست را در زمین اجرا کنند.

نکونام درباره جاسوسی در تمرین تیمش گفت: در این باره ما هیچ بحثی نداریم. آمدند به تمرین ما تا تمرینات ما را ببینند و فیلمبرداری کنند. ما هم توانستیم آن فرد را بگیریم و از محل تمرین خارج کنیم. من با این مسائل غریبه نیستم.هیچ گاه هم اعتراضی نکردم. اگر هم من بتوانم از تیمی اطلاعات به دست بیاورم قطعا این کار را می‌کنم.

پرسپولیس و هر تیم دیگری مثل فوتبال حرفه‌ای دنیا می‌تواند چنین کاری کند. تیم ملی انگلیس در جام جهانی محل تمرین خود را در جام جهانی می‌پوشاند تا کسی تمریناتش را نبیند. این نشان می‌دهد که این اتفاقات در فوتبال روز دنیا رخ می‌دهد. این مسئله برای من چیز جدیدی نیست.

اگر کسی بخواهد این موضوع را تمسخر کند به جای تشکر کردنشان است که ما موافقت کردیم دوروز زودتر با پرسپولیس بازی کنیم. حتی ما حاضر بودیم هر زمانی که خودشان می‌گویند بازی کنیم. چرا که دوست نداریم به تیم پرسپولیس و هیچ تیم دیگری از ایران مقابل تیم‌های خارجی صدمه وارد شود.

اینگونه نبوده که ما بخواهیم مقابل آنها باشیم. اینکه برانکو هم این کار را می‌کند یا خیر؟ باید بگویم در زمانی من بازیکنش بودم اگر هم این کار را کرده باشد کار حرفه‌ای بوده و مربیان حرفه‌ای دنیا انجام می‌دهند و هیچ ایرادی به آن نیست.

وی درباره داوری‌هایی که برای تیمش انجام شده است گفت: بیشترین ضرر را در بین تیم‌های لیگ نساجی متحمل شده است. در بازی با تراکتور هم یک پنالتی اخراج باید به سود تیم ما گرفته می‌شد که این اتفاق نیفتاد اما ما به سلامت همه داورانمان اطمینان داریم و می‌دانیم اشتباهات‌شان سهوی است.

آقای کرمانشاهی هم که فردا بازی را قضاوت می‌کنند داور خوبی هستند و به دور از حاشیه‌ها خواهند بود.

جواد نکونام در ادامه این نشست خبر در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه فردا مقابل پرسپولیس بازی تدافعی در دستور کار تیمش قرار خواهد گرفت یا خیر، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و با یک بازی یا دو بازی نمی‌شود این تیم را قضاوت کرد. پرسپولیس و هوادارانش همیشه بزرگ بوده و خواهند بود. اینکه فردا چگونه بازی خواهیم کرد را هم می‌توانید فردا ببینید.

او درباره خط هافبک پرسپولیس گفت: ما به نقاط قوت و ضعف پرسپولیس فکر کرده‌ایم. ان‌شاءالله که روز خوبی برایمان رقم بخورد. فردا می‌دانیم که کار سختی داریم. چرا که مقابل هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم.

اما ما می‌خواهیم خودمان را ثابت کنیم و نشان بدهیم لیاقت این را داریم که در لیگ برتر باشیم. فردا با بودن هواداران تیم ما می‌بینیم لیگ ما در نبود نساجی یک چیزی کم داشته است. امیدوارم فردا شاهد بازی خوب بازیکنان‌مان مقابل تیم خوب پرسپولیس باشیم.

نکونام درباره جذب بازیکن خارجی برای تیمش هم گفت: برای جذب بازیکن خارجی یا باید فیلم کامل آن بازیکن را ببینم یا آن بازیکن باید در تمرینات تیمم تست بدهد. از روی فیلم بازی‌ها بازیکنی را انتخاب نمی‌کنم. ترجیح داده‌ایم با این قیمت دلار اگر قرار است بازیکن خارجی بگیریم به جای آن بازیکن ایرانی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر استقلال هم گفت: درباره این بازی هفته آینده صحبت خواهم کرد اما برای بازی فردا امیدوارم ایده و برنامه‌ای که داریم را پیاده کنیم و اینکه بخواهم بگویم فردا چه کار خواهیم کرد اصلا درست نیست. ما می‌دانیم مقابل تیم پرسپولیس بازی می‌کنیم که همیشه قدرتمند بوده است. از لیگ یک آمدن به لیگ برتر و بازی مقابل پرسپولیس افتخار است. ان‌شاءالله بتوانیم فردا نتیجه بگیریم.

او تصریح کرد: در هر بازی هر طور که صلاح تیمم باشد بازی می‌کنیم. اینگونه نیست که بگویم در فلان بازی سراسر حمله خواهیم کرد. فوتبال فلسفه خاص خودش را دارد. قطعا بازی‌ای که مقابل تیم هم‌سطح خودمان انجام می‌دهیم را نمی‌توانیم برابر تیم قدرتمندتری ارائه بدهیم.

اگر این اتفاق رخ دهد مشکلاتی که برای تیم‌های دیگر به وجود آمد برای ما هم ایجاد می‌شود. تیم باید اول بلد باشد حمله کند و بعد خوب دفاع کند. اینکه تیمی بخواهد دفاع کند تاکتیک مورد احترامی است و تیمی هم بخواهد حمله کند تاکتیک قابل احترامی است. فلسفه‌ای که ما داریم هیچ وقت تغییر نمی‌کند و با هر روشی که نیاز باشد مقابل تیم‌ها بازی می‌کنیم. مهم این است که تیم ما به خواسته‌اش برسد.

در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران دوباره می‌خواست درباره مسئله جاسوسی از نکونام سوالی بپرسد که مدیر رسانه این تیم اجازه این کار را نداد اما نکونام در صحبت‌های کوتاه گفت: نیازی نیست درباره این موضوع صحبت کنم اگر کسی توانست از تمرینات ما فیلمبرداری کند این کار را بکند ما هم باید زرنگ باشیم و اجازه این کار را ندهیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه استقلال برای دریافت مطالباتش تماسی حاصل شده است، گفت:‌ تماس گرفته‌ام و کارهایم پیش رفت اما هیچ اتفاقی رخ نداد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      میگم آره جواد خان دیدیم چجوری وارد لیگ شدین ......

      بلخص بازی با راه آهن که دیگه آخرش بود.....

      مجدداً تبریک به مسئولین فدراسیون ... متاسفم به حال و روز این فوتبال کثیف و بی مسئول ..... و صاحب مُرده......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج