۷۷۰۴۹۸
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگیری کارمند قلابی نهاد ریاست جمهوری

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی می‌کرد از شهروندان درخواست کرد چنانچه از سوی این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا: پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی می‌کرد از شهروندان درخواست کرد چنانچه از سوی این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

سرهنگ «جواد صفایی» در این‌باره گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان از فردی که خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی و با توسل به شگردهای فریبکارانه اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است، شناسایی متهم در دستور کار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

دستگیری کارمند قلابی نهاد ریاست جمهوری

وی افزود: تحقیقات اولیه مأموران حاکی از آن بود که نامبرده پس از شناسایی متقاضیان دریافت وام به آن‌ها نزدیک شده و پس از طرح دوستی با معرفی خود به‌عنوان کارمند نهاد ریاست جمهوری ادعا می‌کند که می‌تواند به راحتی برای آن‌ها وام کم بهره دریافت کند.

صفایی گفت: متهم با توسل به این ترفند فریبکارانه و جلب اعتماد طعمه‌های خود از آن‌ها می‌خواست تا مبلغ بین 100 تا 250 میلیون ریال در بانک سپرده‌گذاری کنند و زمانی که برای سپرده‌گذاری به بانک می‌رفتند مبلغ مورد نظر را از آنها گرفته و به بهانه کپی کردن مدارک شناسایی و غیره از بانک خارج شده و متواری می‌شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم که با به‌کارگیری این شیوه در شهرهای کرج، تهران و قزوین اقدام به کلاهبرداری از 50 نفر از شهروندان کرده بود با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: متهم که با اسامی مستعار خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی می‌کرد به جرمش مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

صفایی با بیان این‌که تاکنون پنج نفر از شکات شناسایی شده‌اند، یادآور شد: به‌منظور شناسایی سایر مالباختگان، بازپرس شعبه 16 دادسرای عمومی و انقلاب کرج دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه ‌ای جمعی صادر کرده است بنابراین از شهروندانی که با این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، درخواست می‌شود تا برای پیگیری شکایت خود به آدرس «عظیمیه -45 متری کاج - خیابان نیک‌نژادی - جنب کلانتری 30 اسلام آباد ، پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز» مراجعه و یا با شماره تلفن 02632222050 تماس حاصل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیافش شبیه ترکیب نوبخت و واعضی است.

    • اکبرعباسزاده

      هنوزافردی ساده لو هستن که فریب این این افراد را می خوراند کسی که کارمند نهاد ریاست جمهوری باشد هیچ وقت نمی ایدکار وزندگی اش را ول کنه دنبال وام برای من وتو بگرد مگر کاسه ای زیرکاسه باشه

    • ترسو

      مطمئنين بقيه افراد نهاد رياست جمهوري قلابي نيستن و اصلِ جنسن ؟!

    • بدون نام

      حالاکه‌لوداده کارمندقلابی شده

    • بدون نام

      بجز چند مورد تا حالا این خبرها شاکی انچنانی با انتشار عکس پیدا نکرده چون همان صاحبان حسابها هستند ولی متجاوزین و سارقین خشن عکس منتشر بشه شاکی شاید اضافه شود .

    • بدون نام

      ریاست جمهوری برای مردم چکار کرده که کارمندش کاری بکنه.مردم چقدر طمع کارشدند اون ازسپرده گذاران اعتباری واینم ازکلاهبردار کوچک

    • بدون نام

      اگه مملکت قانون سفت ومحکمی داشته باشه هرخری ازسر جایش بلندنمیشودکلاهبرداری واختلاس کندما ملت ایران اینقدرساده ایم که خودمان بااحتراضات قانون راتغییرداده ایم وگرنه میگن خلخالی ادم کش بوده اگرهدف خلخالی را ادامه میدادندچرادرکشوراین همه مال واموال مردم توسط اختلاسگران وکلاهبرداران به یغماببرندچون قانون ضعیف عمل میکنداگردو نفرشان رااعدام کنندبقیه حساب کاردستشان میایدچرادرعربستان که وهابی هم هستنددزدی نمیشودچون قانونشان محکم است و ماکه دم ازاسلام میزنیم چرابایددزدی واختلاس شودچون قانون سفت ومحکمی نداریم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج