۷۷۰۵۲۴
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

کشف ۷ مورد قاچاق انسان توسط ماموران گمرک

ماموران گمرک در طی۴ عملیات کشف و شناسایی، موفق به کشف ۷ مورد قاچاق انسان شدند که در بین آنها تعداد افراد کم سن و سال و جوانان در حال افزایش است.

خبرگزاری تسنیم: با رصد و هوشیاری ماموران گمرک بازرگان در طی ۴ عملیات جداگانه، ۷ مورد قاچاق انسان در محموله های ورودی و خروجی کشف شد و آمار کشفیات قاچاق انسان از ابتدای سال جاری تا کنون به ۱۵۲ مورد رسید.

بر اساس این گزارش ماموران گمرک با رصد یک تریلی خروجی به مقصد آلمان و پس از تطبیق اطلاعات محموله، با استفاده از دستگاه ایکس ری محموله را اسکن کرده و به بازرسی آن اقدام کردند.

ماموران گمرک بازرگان موفق شدند در این عملیات ۳ نفر تبعه یکی از کشورهای همسایه را که در میان بار الیاف مصنوعی مخفی شده بودند، شناسایی و دستگیر کنند.

همچنین ماموران گمرک بازرگان در اقدام دیگری با هوشیاری کامل ورصد محموله های خروجی و کنترل دقیق محل خروج کامیون ها موفق به کشف یک مورد قاچاق انسان شدند، در این عملیات دو نفر تبعه یکی از کشورهای همسایه با پنهان شدن در میان تریلی های خروجی قصد خروج ازکشور را داشت که هر دو از سوی گمرک شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش ماموران گمرک بازرگان طی یک عملیات دیگر موفق شدند، یک تبعه ایرانی را که با پنهان شدن در محموله یک تریلی ورودی از ترکیه قصد ورود غیرمجاز به کشور را داشت شناسایی کنند.

ماموران گمرک بازرگان هم چنین درعملیات دیگری با رصد یک دستگاه تریلی خروجی و پس از مشکوک شدن به آن، با استفاده از دستگاه ایکس ری و بازرسی آن موفق به کشف دو مورد قاچاق انسان شدند، این دو نفر تبعه ایرانی بوده و قصد داشتند با پنهان شدن در این محموله از کشور خارج شوند.

این افراد پس از کشف از سوی گمرک به دستگاه قضایی تحویل شدند.

ماموران گمرک ایران در سال گذشته موفق شدند ۵۵۰ کشف قاچاق انسان را به نام خود ثبت کنند. آمارها نشان می دهد که کشفیات قاچاق انسان در سال جاری رشد قابل توجهی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزارید فرار کنیم از این مملکت لعنتی
      یا بکش یا دانه ده یا از قفس آزاد کن

    • بدون نام

      خاک توسرشون موقع وروداینجورحساس دقیق وجدی سخت نمیگیرن موقع خروج برعکس وهمین مرزافغانستان بالای۴۰۰۰افغانی قاچاقی میان به گفته دولت افغانستان توشون قاتل مریض جاسوس ترروریست جنایتکارخلافکار..‌‌میاددشمن ماهمین جاس الکی میگن امریکا

    • بی نام

      خب اینجاکارنیست.زندگی نیست.نفس کشیدن سخت شده.چرانرن انور.فقط بچه های خودشون قانونی میرن.من اشتباه کردم چند سال پیش بچه هام ونفرستادم.الان شدن علاف

    • بدون نام

      بخاطر کشوریه که ساختید همه دارن در میرن حتی افغانیا

    • POOMPE

      این مشکل فقط در گمرک نیست ناتوانی مدیریت کل ایران را فرا گرفته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج