۷۷۰۵۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وظیفه جدید کریم؛ حل بحران ناتینگهام فارست

با قطعی‌شدن حضور انصاری‌فرد در چمپیونشیپ انگلیس، سرمربی ناتینگهام فارست امید زیادی دارد که مشکل خط حمله تیمش برطرف شود.

وبسایت نود: با قطعی‌شدن حضور انصاری‌فرد در چمپیونشیپ انگلیس، سرمربی ناتینگهام فارست امید زیادی دارد که مشکل خط حمله تیمش برطرف شود.

در این روزها که بازیکنان ایرانی تیمی با هر نام و در هر لیگی پیدا کرده و عنوان لژیونر را به نام خود اضافه می‌کنند کریم انصاری‌فرد همچنان جزو معدود لژیونر فعلی است که با وجود سال‌ها حضور در خارج از ایران گذرش به کشورهای عربی نیفتاده است.

مهاجم تیم ملی که نزدیک بود به خاطر مشکل ویزای کار سر از ترکیه و کشور همسایه دربیاورد مثل همیشه هرطور بود به چیزی که می‌خواست رسید و به لیگ انگلیس و تیم ناتینگهام فارست رفت.

بعد از سیل بازگشت لژیونرهایی مانند حاج‌صفی، دژاگه، شجاعی و حتی رامین رضاییان زمزمه‌های بازگشت کریم انصاری‌فرد هم به گوش می‌رسید. خصوصیت تمام بازیکنان نام‌برده این بود که آنها به خصوص شجاعی و دژاگه پیش از این اعلام کرده بودند برای ادامه فوتبال به بازگشت به لیگ برتر فکر نمی‌کنند.

در نهایت اما نبودن پیشنهاد خوب در اروپا و مبلغ وسوسه‌کننده تراکتورسازی آنها را به بازگشت راضی کرد. اتفاقی که برای کریم انصاری‌فرد نیفتاد. بازیکنی که توانست بعد از فصل خوبی که در تیم قهرمان یونان داشت راهی سطح دوم انگلیس شده و به ناتینگهام فارست بپیوندد.

باشگاهی که پیش از این بازیکنان بزرگی مانند پیتر شیلتون، مارتین اونیل، روی کین را داشته و اشکان دژاگه هم تنها بازیکن ایرانی آنها بوده که البته به دلیل مصدومیت فرصت بازی در این تیم را پیدا نکرد.

ناتینگهام فارست در حال حاضر در میان لیگ ۲۴ تیمی در رده چهاردهم قرار دارد و از ۶ بازی، ۷ امتیاز بدست آورده که عملکرد چندان خوبی نیست. این تیم در ۶ بازی فقط یک برد داشته و البته مساله‌ای که باعث شده شرایط خیلی بدی در جدول رده‌بندی نداشته باشد این است که یک بار باخته و ۴ مساوی کسب کرده.

وظیفه جدید کریم؛ حل بحران ناتینگهام فارست

ناتینگهام فارست در حال حاضر مهاجمان خوبی دارد که این فصل و برای این تیم نتوانسته‌اند درخششی داشته باشند. ژیل دیاز ۲۱ ساله و آرژانتینی که سابقه بازی در تیم‌هایی مانند موناکو و فیورنتینا را دارد اما در ۶ بازی گذشته پایش به گل در چمپیونشیپ انگلیس باز نشده است.

لوئیس گرابان ۳۰ ساله دیگر مهاجم این تیم و یکی از بهترین گلزن‌های چند فصل اخیر چمپیونشیپ است و در سه تیم قبلی‌اش ۵۵ گل به ثمررسانده اما در این فصل فعلا طلسم گل‌نزدنش نشکسته است.

جو لولی ۲۶ ساله با یک گل و دریل مورفی ۳۵ ساله با ۲ گل و السودانی با ۲ گل مهاجمان فارست هستند که موفق به گلزنی شده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که انصاری‌فرد در صورت ادامه روندی که در المپیاکوس داشت خیلی زود جایش را در ترکیب اصلی بازی کند. مهاجمی که در لیگ برتر یونان در ۲۸ بازی، ۱۸ گل زد و آمار خوبی از خود به جای گذاشت.

سرمربی فارست هم در آخرین مصاحبه‌اش که از قطعی شدن حضور انصاری‌فرد خبر داده با امید زیادی در مورد مهاجم ایرانی صحبت کرده و حرف‌های او نشان می‌دهد که حساب ویژه‌ای روی تنها گلزن تیم ملی در جام‌جهانی روسیه باز کرده و امید زیادی دارد تا با حضور او مشکل خط حمله تیمش برطرف شود.

ناتینگهام فارست برای رسیدن به رده‌های بالای جدول حریفان سرسختی مانند لیدزیونایتد، میدلرزپورو،بولتون، ویگان و چندین تیم دیگر دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج