۷۷۰۶۱۵
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

محمد خزاعی:

جسارت معرفی «به وقت شام» به اسکار را ندارند!

برحسب شناختی که از هیئت انتخاب اسکار دارم، بعید می‌دانم که چنین جسارتی را به خرج دهند که «به وقت‌شام» را به عنوان نماینده ایران در اسکار انتخاب کنند.

خبرگزاری صبا: محمدخزاعی تهیه‌کننده فیلم‌سینمایی «پشت دیوار سکوت» در ارتباط با وضعیت اکران این فیلم گفت: اکثرا فیلم های اجتماعی که همزمان با فیلم‌های کمدی اکران شده در فروش خود ناموفق بوده و حداقل فروش را داشتند و دلیل آن رغبت مردم به دیدن فیلم‌های کمدی است.

به همین دلیل ما انتظاری که از فروش «پشت دیوار سکوت» داشتیم محقق نشد، جریان عدم درست مدیریت اکران باعث شده فیلم‌های مختلف ضربه بخورند و این باید در طول سال مدیریت شود.

فیلم‌های اجتماعی این ایام، قربانی مضامین کمدی شدند. ولی بسیار خوشحالیم از ساخت فیلمی که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مهم کشور است و بیشتر وقت‌ها در ارتباط با آن سکوت شده است. باید در ارتباط با این موضوع اثری هنری تولید می‌شد.

وی در ادامه افزود: ما وظیفه داشتیم فیلمی در رابطه با موضوع ایدز که به خوبی در ارتباط با آن صحبت نشده است فیلمی بسازیم ولی انتظاری که از فروش فیلم داشتیم بسیار بالاتر از این بود که اتفاق نیفتاد.

خزاعی در پاسخ به این سوال که اگر زمان بهتری را برای اکران فیلم در نظر می‌گرفتید فیلم با فروش بهتری رو برو نمی‌شد؟ پاسخ داد: واقعیت این است که فیلم در یکی از بهترین زمان‌ها اکران شد ولی اینکه اکران فیلم با فیلم‌های کمدی در یک مقطع قرار گرفت باعث شد موجی در کشور ایجاد کند که قابل پیش بینی نبود.

فعلا در این شرایط بسیاری از فیلم ها که اکران شدند نتوانستند به حداقل انتظارات خود دست پیدا کنند.

«پشت دیوار سکوت» موضوع حساسی را درکشور مطرح می کند، چه از این نظر که به یک موضوعی مانند خون های آلوده ای که از فرانسه به ایران وارد شدند و قربانیان زیادی در ایران داشت که نقشی در مبتلا شدن به این بیماری نداشتند می پردازد و از طرفی به چگونگی انتقال بیماری ایدز و برخورد ما با بیمارانی که درگیر آن هستند اشاره کرده است.

تهیه‌کننده فیلم «به وقت شام» در ارتباط با بازخوردهای دریافتی از سوی مخاطبان فیلم «پشت دیوار سکوت» توضیح داد: در قشر پزشکان و اساتید دانشگاه بسیاراز فیلم استقبال شد و بحث های مختلفی در خصوص این فیلم انجام گرفت و مورد تقدیر قرار گرفت.

مخاطبان عام هم که به سینما رفتند و به دنبال دیدن این دسته از فیلم ها بودند رضایت کافی داشتند و ساعاتی را در کنار این که قصه ای را دنبال می کردند از موضوع آن لذت برده و آگاه شدند.

.اینکه ما صرفا فیلمی را برای سرگرمی نبینیم و نقش هایی دیگری را هم ایفا کند در تولیدات صنعت سینما بسیار مهم است و ما در بخش اگاهی بخشی هم موفق بودیم..

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» در ارتباط با کاندید شدن فیلم سینمایی «به وقت شام» در بین گزینه‌های اسکار اذعان داشت: دوستان در هیئت انتخاب اسکار باید تصمیم بگیرند که چه فیلمی را به عنوان نماینده فیلم ایران انتخاب کنند.

ولی من برحسب شناختی که از هیئت انتخاب دارم، بعید می‌دانم که چنین جسارتی را به خرج دهند که «به وقت‌شام» را به عنوان نماینده ایران در اسکار انتخاب کنند.

معمولا دوستان ما در هیئت انتخاب به دنبال مضامین اجتماعی هستند و خیلی کم و به ندرت پیش آمده که جسارتی به خرج دهند و فیلمی که نگاه ایدئولوژی با ساختار خوب و موضوعی جهانی که به سوریه و داعش که ما زمان زیادی درگیر موجودیت تشکلاتی و تفکراتی آن خواهیم بود را به عنوان نماینده انتخاب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali Katrina

      ملت وسط فیلم از سینما رفتن بیرون، آقا توقع داره بفرستنش اسکار! اگ بحث ایدئولوژیه ک هیچ چیزی بهتر از تنگه ابوقریب نیست، حتی اگ قرار باشه هیچی هم نگیره و تمشک بگیره بازم ارزشش رو داره ک واقعیت جنگ رو به بیرون عرضه کنیم

    • بدون نام

      خدا خیرتون بده
      میرید اونجا آبرومون رو میبرید
      همینجا بمونید به وقت ناهار رو درست کنید

    • بدون نام

      بپذیریم که به وقت شام فیلم ضعیفی ست
      شاید ضعیفترین فیلم حاتمی کیا
      معرفی این فیلم به فجر هم جسارت و رانت نیاز دارد چه برسد به اسکار .

    • بدون نام

      خیلی هزینه میشه ....

    • بدون نام

      "معمولا دوستان ما در هیئت انتخاب به دنبال مضامین اجتماعی هستند و خیلی کم و به ندرت پیش آمده که جسارتی به خرج دهند و فیلمی که نگاه ایدئولوژی با ساختار خوب و موضوعی جهانی که به سوریه و داعش که ما زمان زیادی درگیر موجودیت تشکلاتی و تفکراتی آن خواهیم بود را به عنوان نماینده انتخاب کنند."

      ساندیستونو نوش جان کردید؟خوب بود؟
      مملکت مارو ببین هنرمندهاش هنربند هستن به خدا قسم
      سیاست رو تو ورزش وارد کردید گند زدید خیلی جاها
      تو هنر هم وارد کنید البته کردید . ....

    • حمید

      همین مونده که به وقت شام اسکار بگیره !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج