جاباما
۷۷۰۶۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

معامله ۲ میلیارد و ۸۱۷ میلیون یورو در سامانه نیما

بر اساس اعلام بانک مرکزی، تا پایان معاملات روز گذشته(۲۰ شهریورماه)، دو میلیارد و ۸۱۷ میلیون یورو معامله شده که نرخ هر یورو در محاسبات آن، ۹۰۱۱ تومان بوده است.

مهر نوشت:‌ بر اساس اعلام بانک مرکزی، تا پایان معاملات روز گذشته(۲۰ شهریورماه)، دو میلیارد و ۸۱۷ میلیون یورو معامله شده که نرخ هر یورو در محاسبات آن، ۹۰۱۱ تومان بوده است.

بر اساس این گزارش بانک مرکزی میزان تامین ارز برای واردات و مجموع فروش ارز حاصل از صادرات را تا پایان معاملات روز سه شنبه ۲۰ شهریور ماه اعلام کرد.

مجموع معاملات فروش ارز حاصل از صادرات از تاریخ ۱۶ مرداد ماه تا پایان معاملات ۲۰ شهریور ماه در سامانه «نیما» به دو میلیارد و ۸۱۷ میلیون یورو رسیده است.

همچنین مجموع تامین ارز برای واردات از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۲۰ شهریور ماه در سامانه «نیما» به دو میلیارد و ۴۵۲ میلیون یورو رسید.

در همین حال آمارهای اعلام شده در این سامانه مشخص می کند که میانگین نرخ فروش یورو در بازار ثانویه روز سه شنبه ۲۰ شهریور ماه به میزان ۹هزار و ۱۱ تومان و نرخ سنا که برایند نرخ نقدی اسکناس در صرافی ها و سامانه نیما است در این روز به ازای هر یورو ۹ هزار و ۶۰۴ تومان درج شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج