۷۷۰۷۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

از منچستریونایتد تا انگلیس؛ دو چهره متفاوت از رشفورد

تعداد گل های رشفورد در سه روز گذشته، بیش از گل های او در ۶ ماه اخیر برای تیم باشگاهی اش بوده است!

وبسایت نود: در یکی از بازی های دوستانه سه شنبه شب دنیای فوتبال، انگلیس در لستر میزبان سوئیس بود و در پایان موفق شد با تک گل مارکوس رشفورد از سد حریف بگذرد و به روند شکست های متوالی در بازی های ملی پایان دهد.

مارکوس رشفورد نیز بعد از زدن تنها گل سه شیرها در بازی لیگ ملت های اروپا مقابل اسپانیا، در این بازی هم تک گل تیمش را به ثمر رساند تا به فاصله ۳ روز، دو گل ملی به کارنامه اش اضافه کند. اما مروری بر آمار نشان می‌دهد روزهای او در منچستر به این اندازه آفتابی نبوده است.

مارکوس رشفورد در بازی هفته سی ام منچستر یونایتد در فصل ۱۸-۲۰۱۷، زننده هر دو گل تیمش در برتری ۲-۱ مقابل لیورپول بود. اما نکته شگفت انگیز آن است که بعد از آن دیدار در روز ۱۰ مارچ ۲۰۱۸، رشفورد فقط و فقط یک گل دیگر برای یونایتد به ثمر رسانده است.

رشفورد بعد از آن در ۸ بازی باقی مانده لیگ برتر مجموعا ۳۶۳ دقیقه برای یونایتد بازی کرد و در بازی هفته پایانی مقابل واتفورد زننده تک گل پیروزی بخش شاگردان مورینیو بود. ۹۰ دقیقه بازی مقابل سویا در لیگ قهرمانان و ۹۵ دقیقه بازی برای یونایتد در جام حذفی (از جمله ۷۳ دقیقه بازی در مقابل چلسی در مسابقه فینال) نیز برای گلزنی رشفورد کافی نبودند.

رشفورد در فصل جدید هم توفیقی در گلزنی برای شیاطین سرخ نداشته است. او ۱۲۲ دقیقه بازی کرده (۶۷ دقیقه در بازی اول مقابل لستر، ۴۵ دقیقه در بازی دوم مقابل برایتون و ۱۰ دقیقه در بازی چهارم مقابل برنلی که به اخراج مستقیم او از مسابقه منجر شد) اما هنوز گلی برای قرمزهای اولدترافورد نزده است.

شاید بهتر باشد مورینیو با مشاهده بازی های اخیر رشفورد در انگلیس و تحت هدایت ساوتگیت، بهترین راه استفاده از وی را دریابد تا این ستاره ۲۰ ساله در یونایتد هم به یک بازیکن گلزن تبدیل شود.

البته او همیشه هم برای انگلیس مهره ای گلزن نبوده و آخرین گل وی برای سه شیرها پیش از بازی های ملی سپتامبر، به ماه ژوئن و بازی های دوستانه پیش از جام جهانی بازمی‌گردد.(برتری ۲-۰ مقابل کاستاریکا) رشفورد در جام جهانی ۶ بازی (مجموعا ۲۱۱ دقیقه) برای انگلیس انجام داد اما حتی یک گل هم نزد. البته او تنها در یک بازی (مقابل بلژیک) ۹۰ دقیقه کامل در زمین حاضر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج