جاباما
۷۷۰۷۷۷
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

نیکبخت واحدی: در بازی با مراکش خدا هوای مردم را داشت

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:در مقابل مراکش عملکرد خوبی نداشتیم اگر دقیقه ۹۰ به گل نمی‌رسیدیم بازی مساوی می‌شد و مطمئن باشید انتقادهای زیادی از تیم‌ملی صورت می‌‌گرفت.

خبرگزاری فارس: علیرضا نیکبخت‌واحدی در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل ازبکستان و نفرات دعوت‌شده جدید به تیم ملی اظهار داشت: به نظرم پیکره تیم همان تیم جام‌جهانی بود شاید دو یا سه نفر بازیکن جدید به تیم ملی دعوت شدند. از بین این بازیکنان امیر عابدزاده عملکرد خوبی داشت، نه به خاطر اینکه پسر احمدرضا عابدزاده است به خاطر اینکه عملکرد خوبی در لیگ پرتغال داشت.

همیشه حضور بازیکنان جوان در تیم ملی تأثیرگذار خواهد بود، در زمان بلاژوویچ تیم ملی پوست‌اندازی خیلی خوبی داشت.بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه امتحان پس دادند، تجربه دست آوردند تا در ترکیب قرار بگیرند. این اعتماد به نفس بازیکنان کمک می‌کرد تا در آینده به تیم ملی کمک کنند. به نظرم حضور بازیکنان جوان در حال حاضر در تیم ملی اتفاق جدیدی نیست و همیشه پوست‌اندازی برای تیم ملی نیاز است.

وی در ادامه درباره اینکه آیا تیم ملی با توجه به نتیجه خوبی که در جام‌جهانی به دست آورد می‌تواند با این شرایط در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد،‌گفت: چرا می‌گویید تیم ملی نتیجه خوبی گرفته به نظر من تیم ملی ایران در جام‌جهانی زیاد هم نتیجه خوبی کسب نکرد.

خدا جواب دعای مردم را داد تا دل این مردم با این شرایط و مشکلاتی که دارند، شاد شود. ما در مقابل مراکش عملکرد خوبی نداشتیم اگر دقیقه ۹۰ به گل نمی‌رسیدیم بازی مساوی می‌شد و مطمئن باشید انتقادهای زیادی از تیم‌ملی صورت می‌‌گرفت و ما در آن گروه یا با یک امتیاز یا با دو امتیاز جام‌جهانی را به پایان می‌رساندیم.

خدا هوای مردم ایران را داشت. با این شرایط ما توانستیم ۴ امتیاز کسب کنیم. به نظرم با این تعطیلی‌های لیگ و شرایطی که برای تیم ملی مهیا بود اگر از گروه‌مان صعود می‌کردیم می‌توانستیم بگوییم عملکرد خوبی داشتیم.

علیرضا نیکبخت‌واحدی در ادامه درباره اینکه آیا امکانات و شرایط تیم ملی ضعیف است،‌گفت: به نظر من هر سال شرایط برای تیم‌ملی بهتر می‌شود زمانی که ما در تیم ملی بودیم امکاناتی نداشتیم در خوابگاه‌ زندگی می‌کردیم و با شرایط سخت تمرین می‌کردیم اما الان شرایط و امکانات بهتر است اگر منظور بازیکنان زمین باکیفیت است، حق دارند.

به هر حال بسیاری از کشورهای آسیایی امکانات از لحاظ چمن امکانات خوبی دارند چرا که برنامه‌ریزی می‌کنند و برای فوتبال ارزش قائل هستند حتی بدترین کشورهای آسیایی هم ۲۰ تا زمین چمن دارند اما متأسفانه ما هنوز زمین باکیفیت خوبی به غیر از ورزشگاه آزادی نداریم تا تیم ملی در آن تمرین کند، اما باید بگویم در حال حاضر امکانات و شرایطی که برای بازیکنان تیم ملی مهیا است هر سال بهتر می‌شود.

مطمئناً بازی‌های دوستانه باعث می‌شود تا عملکرد تیم ملی قبل از جام‌ملت‌ها هم بالا برود، بازیکنان جوان خودشان را نشان دهند و با قدرت و با هماهنگی بیشتری در مسابقات حاضر خواهیم شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در پایان درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند مقابل السد نتیجه بگیرد،‌گفت: امیدوارم استقلال روز خوبی را مقابل السد سپری کند ما همیشه در بدترین شرایط مقابل تیم‌های عربی نتیجه خوبی کسب کردیم، کاری به این ندارم که استقلال چه بازیکنانی را از دست داده و چه بازیکنانی به این تیم اضافه شده است اگر استقلال، استقلال واقعی باشد مطمئناً با غیرت بازی خواهد کرد و می‌توانند مقابل السد نتیجه بگیرند.

زمانی که من در استقلال مقابل تیم‌های عربی بازی می‌کردم همیشه شرایط سختی داشتیم مثل بازی با التحاد که اگر مساوی می‌کردیم حذف می‌شدیم اما خدا کمک کرد و توانستیم به پیروزی برسیم و من در آن بازی گل بزنم. امیدوارم استقلال مقابل السد به پیروزی برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی دیگه داره از تیم ملی انتقاد می کنه...خداوند این کشور را از شر ملخ های صحرایی در امان بدارد

    • راستگو

      خدا مراکش هم هست دیگه اقا نیکبخت چی حرفها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیکبخت بازیکن خوبی بودش ما پرسپولیسی ها ازش راضی هستیم اومد چهارسال برامون بازی کرد حالا خودش میگه کیسه کشم بزار بگه ولی مابهش توهین نمیکنیم

      • بدون نام

        یعنی اگر در جام جهانی کی روش نبود و یه مربی ایرانی بود آیا باز همین نتیجه را میگرفتیم؟!قبلا هم با روش علی اصغری هم تیم ملی با کلی بازیکن ستاره بازی کرده بود و حذف شده بود . تیم ایرانی که بقول بعضی از حضرات ا جلوی اسپانیا اتوبوسی بازی کرد و با اختلاف یک گل باخت همون تیم دیشب ۶ تا گل به تیم دوم جام جهانی کرواسی زد. یه عمر تو آسیا کویت و عربستان و کره جنوبی گربه سیاه ایران شده بودن حالا گرفتن امتیاز از پرتغال برد مراکش و باخت با اختلاف یک به اسپانیا شده نتایج ضعیف!!!!

    • بدون نام

      بازم نظرهای احمقانه. یعنی خدا فقط مال ما هستش!؟ مراکشی ها خدا ندارند مگه میشه خدا فرق بزاره!!! تو گروهی که ما بودیم خیلی هم عالی بودیم. اسپانیا دیشب کرواسی رو شش تایی کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسپانیا مربی عوض کرد چی میگی قاطی نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج