۷۷۰۸۳
۲ نظر
۵۱۱۹
۲ نظر
۵۱۱۹
پ

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

در پاییز که تنوع رنگ و شکل زیاد است، می توان خیلی زیبا در ورودی خانه را تزئین و برای خوشامدگویی مهمانان آماده کرد. برای اینکه ایده های جالبی در ذهن داشته باشید، چندین طرح را برایتان معرفی کرده ایم تا با الهام از آنها ورودی خانه خود را تزئین کنید.

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز





برترین ها: در پاییز که تنوع رنگ و شکل زیاد است، می توان خیلی زیبا در ورودی خانه را تزئین و برای خوشامدگویی مهمانان آماده کرد. برای اینکه ایده های جالبی در ذهن داشته باشید، چندین طرح را برایتان معرفی کرده ایم تا با الهام از آنها ورودی خانه خود را تزئین کنید.

1. حلقه گندمی

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

برای تهیه این حلقه زیبا به شاخه های سالم گندم نیاز دارید. آنها را با اسپری براق کننده، رنگ گنید. سپس دسته های سه تایی با هر شاخه گندم درست کنید. هر دسته را با رنگ های متفاوت همچون طلایی، مسی یا برنجی رنگ کنید. آنها را کنار بگذارید تا خشک شوند. یک اسفنج حلقه‌ای یا حلقه آماده خریداری کنید و از داخل به بیرون، دسته های سه تایی را در کنار یکدیگر قرار دهید. ترجیحا رنگ‌ها را یک در میان بگذارید تا جلوه بیشتری داشته باشد.

۲. کدوهای حصیری

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

اگر کدوحلوایی های حصیری زیبا پیدا کردید، می توانید از آنها برای تزئین پله های ورودی خانه بهره بگیرید. در کنار آنها نیز گلدان های مریم‌گلی، گل ناز یا هر گل دیگری قرار دهید تا جلوه بیشتری داشته باشد. در میان کدوهای حصیری، می توانید کدوحلوایی های واقعی در رنگ های متنوع نیز قرار دهید. روی در نیز می توانید حلقه ای ساخته شده از رنگ های پاییز آویزان کنید.

۳. تجمع کدوها

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

جذابیت کدو حلوایی در این است که در اندازه ها و رنگ های متنوع وجود دارد. برای تزئین ورودی خانه می توانید از انواع مختلف در کنار یکدیگر استفاده کنید. حتی نوآوری هم می توانید بکنید: به این صورت که آنها را از زیر برش دهید، داخل آنها را خالی کنید. پوست بیرونی را به صورت مربع های نابرابر برش دهید و لامپی در داخل آنها بگذارید تا به عنوان چراغ ورودی نیز استفاده شوند.

۴. جشنواره سبز پاییزی

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

برای تهیه این گلدان، می توانید از تشت های فلزی استفاده کنید و داخل آن را با انواع شاخه های گندم، برگ راج، میوه های جنگلی قرمز، برگ کاج و برگ هایی که در پاییز سبز هستند پر کنید. این گلدان را در بالکن یا در ورودی می توانید قرار دهید.

۵. حلقه گل از میوه های جنگلی

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

با کمک شاخه میوه های قرمز جنگلی می توانید حلقه گل زیبایی تهیه کنید که منحصر به خانه شما است. برای تکمیل زیبایی ورودی خانه، از کدوحلوایی های بزرگ و گلدان های بزرگ از گیاهان پاییزی نیز بهره بگیرید تا رنگ و شکل بگیرد.

۶. همنشینی کدو و صندلی

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

حرف اول اسم اعضای خانواده را با دقت روی کدوحلوایی ها حکاکی کنید و برش دهید. ترجیحا آنها را در اندازه ها و شکل های مختلف خریداری کنید. سپس به سلیقه خود، آنها را در کنار و روی یک صندلی چوبی و قدیمی بچینید تا نوعی کار هنری به حساب بیاید.

۷. گلدان پایه‌دار پرشده با کدو

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

کدو حلوایی در دکوراسیون پاییزه نقش بسیار مهمی دارد. اگر جلوی خانه خود گلدان پایه‌دار بزرگی دارید می توانید به جای انواع گل و گیاه، آن را با انواع کدوها پر کنید.

۸. سطل تزئینی ورودی

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

سطل های فلزی دسته‌دار در عصر جدید استفاده ای ندارند و می توان از آنها به عنوان وسیله ای نوستالوژیک برای دکوراسیون بهره گرفت. برای این منظور، یک قلابی زینتی زیبا به در ورودی نصب و سطل فلزی را از آن آویزان کنید. داخل آن را با آب و شکوفه های پاییزی پر کنید. البته این شکوفه ها چند روز بیشتر دوام ندارند و باید مدام آنها را عوض کنید. یا از انواع خشک و مصنوعی استفاده کنید.

۹. جاشمعی های طبیعی

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

از دیگر موارد استفاده کدوهای حلوایی، به عنوان جا شمعی است. داخل آنها را به اندازه شمع موردنظر یا وارمر خالی کنید و شمع را داخل آن قرار دهید. هر چه تعداد کدوها بیشتر و اندازه و شکل آنها متنوع تر باشد، زیبایی بیشتری به ورودی می بخشد. البته به یک چهارپایه نیز نیاز دارید.

۱۰. حلقه طنابی بلال

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

برای تهیه این حلقه طنابی برای ورودی خانه، به بلال های خشک شده با پوست و غلاف نیاز دارید. اگر بتوانید بلال هایی که دانه های رنگی دارند را پیدا کنید، حلقه زیباتری می توانید تهیه کنید. در انتهای هر بلال، یک حلقه فلزی نصب کنید. سپس از داخل آنها طناب کنفی عبور دهید و محل اتصال طناب و حلقه را با چسب حرارتی بچسبانید تا در جای خود ثابت شوند و در نتیجه تکان خوردن، تزئین شما به هم نریزد.

۱۱. خنزرپنزر پاییزی

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

این گلدان به زیبایی با خرده ریزه های بی ارزش و کم ارزشی تهیه اما باعث زیبایی زیاد در ورودی خانه شده است. داخل گلدان را با فوم یا اسفنج پر کنید. روی آن را با پارچه گونی به صورت چین‌دار بپوشانید و با سنجاق در جای خود محکم کنید. روی آن را با خزه، شاخه های ریز درخت، گلدسته های چینی، غلاف خشک شده لوتوس (نیلوفر آبی)، گیاهان پاییزی، شاخه های عروس در پرده و ... استفاده کنید. البته همه آنها را سنجاق یا سیم های سبز رنگ در جای خود محکم کنید که در اثر باد خراب نشوند.

۱۲. حلقه از برگ ها

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

این حلقه گل بسیار زیبا، تماما از برگ های رنگی پاییزی تهیه شده است. برگ های یک اندازه و زیبا در رنگ های مختلف جمع آوری کنید. آنها را تمیز و خشک کنید. با کمک قیچی یک شکاف در وسط آنها ایجاد کنید. با سیم یک حلقه محکم بسازید و آن را از وسط برگ ها عبور دهید. به همین سادگی می توانید یک حلقه گل پاییزی بسازید. برای زیبایی بیشتر از روبان بسیار پهن و برگ های سبز برای تزئین روی حلقه استفاده کنید.

۱۳. یک گاری کدو

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

یک گلدان چوبی بزرگ، یا یک گاری کوچک قدیمی را در ورودی خانه قرار دهید. داخل آن را با انواع کدو، شاخه های تزئینی و برگ های پاییزی تزئین کنید. می توانید با ماژیک روی کدوها هر چه می خواهید بنویسید.

۱۴. حلقه طنابی کدو

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

یکی دیگر از روش های تهیه حلقه طنابی، استفاده از کدوهای کوچک و برگ های پاییزی است. برای این منظور، باید با کمک دستگاه درل، از سر به ته کدوها را سوراخ کنید. طنابی که می خواهید را از داخل آن عبور دهید و ورودی و خروجی طناب را گره بزنید تا کدو در جای خود محکم شود. در میان کدوها نیز برگ های پاییزی از طناب عبور دهید.

۱۵. گلدان حلقه ای کدو

تزئین ورودی خانه به سبک پاییز

برخی از کدوها در قسمت سر باریک و گرد می شوند. از آنها می توانید به عنوان گلدان استفاده کنید. قسمت پهن و پایین کدو را کمی خالی کنید گل های ریز و زیبا همچون گل ناز، گیاه چسب یا سوسن داخل آن قرار دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نرگس

      خیلی قشنگ بود

    • فرهاد

      زيبا بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج