۷۷۰۸۶۳
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

پوتین: همواره حامی برجام بوده‌ایم

رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر حمایت کشورش از برجام اظهار داشت: همواره حامی برجام بوده ام و از این توافق بین المللی حمایت کرده ام.

خبرگزاری ایرنا: ولادیمیر پوتین که روز چهارشنبه در نشست عمومی همایش اقتصادی بین المللی شرق در ولادی وستوک سخن می گفت، در واکنش به پرسش مجری برنامه این مطلب را بیان کرد.

مجری برنامه از پوتین پرسید: آیا تهدیدی برای توافقات آمریکا در صورتی که واشنگتن ابتکار عمل در مذاکرات با ایران را مانند کره شمالی در دست گیرد، وجود دارد؟.

پوتین ادامه داد: واقعیت این است که در اصل برجام حاصل توافق آمریکا و ایران بود و ما فقط این مذاکرات را همراهی کردیم.

وی افزود: روسیه در واقع از این روند (مذاکرات هسته ای ایران و آمریکا) و توافق هایی که در آن به دست آمد، حمایت کرد. بنابر این تغییر در رویکردها همیشه نگران کننده است اما این به آن معنی نیست که نباید هیچ اقدامی کرد و به سمت جلو حرکت نکرد.

روسیه همواره از برجام و مذاکرات هسته ای حمایت کرده است.

مقام های روس از اردیبهشت ماه گذشته که ترامپ خروج آمریکا از برجام را اعلام کرده است، بارها بر موضع خود مبنی بر حفظ این توافق بین المللی تاکید کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای خدا لعنتت کنه روباه مکار حرومزادهای از چشات میباره تزار

      پاسخ ها

      • آ زاد

        دمت گرم ،همین تزاربه مرحمت حاکمان کشورمان میلیاردها دلار پول از نیروگاه زغال سوز بوشهر به چنگ آ ورد ،که یه اذعان خود کارشناسان اتمی روس اگر بوشهر نبود از گرسنگی می مردند،حالا باید مسئولین کشور ما بمیرند که حتی یک وات برق هسته ای نداریم ؟!.

    • بدون نام

      همواره حامی چاپیدن ملت ایران بودین

    • بی نام

      شما که سبیلت همیشه چربه هیچ گربه ایی محض رضای خدا موش نمیگیره

    • علی

      سلام، سیاست مداری ما یا ساده اند یا....روسیه هیچ وقت حاضر نیست یه ایران قدرتمند همسایه اش باشه و یکی از دلایلی که همیشه بین ایران و غرب فاصله است بخاطر سیاست های روسیه است چون ایران قوی یعنی تهدید و هیچ اجازه قدرتمند شدن به ایران نمیده...

    • بدون نام

      کارشناس روس شبکه افق توسط مجری طالب ... مصاحبه می کرد . می گفت من تو دومای روسیه و سیاست مداران روسیه از ایران خیلی تعریف کردم گفتم ایران بدون هیچ منتی و با هزینه خودش بدون هیچ هزینه ای برای روسیه ، ایران داره از منافع ما تو منطقه و جهان با هزینه خودش دفاع میکنه بر علیه دشمنان روسیه خط اول است . بعد همشون گفتند عجب ما نمی دونستیم ایران اینقدر برای منافع روسیه مهمه ! تازه من اونجا فهمیدم که چه خبره ! و تفضیلات دریای خزر .... و غیره . کارشناس میگفت مردم ایران نمی دونند روسیه دوست ایرانه ! عجب داشتم شاخ درآوردم . که یاد اوفتاد علاوه بر خزر ۵۰ درصد خاک ایران ازمون گرفته دوست به این میگن لابد خواسته هزینه کشور داریمون کمتر بشه .... !!؟؟

    • بدون نام

      روسها قابل اعتماد نيستن

    • بدون نام

      رفیق پوتین.....
      در عمل نشون بده

    • بدون نام

      اگر دولت ما دریای خزر را به روسیه نداده بود این همه هوای ایران را نداشتن.دریای خزر را دادیم مفت به روسیه و کشور آذربایجان را مفت دادیم به شوروی سابق.چرا مسئولین این کشور را به خاک ایران ملحق نمی کنن .آقایون قراردادتون خیلی وقته تمام شده.عرضه ندارید یا باز هم می گید مصلحت ....است.ایرانی باغیرت کجایی

    • m

      داروندار ایران را کشیدی بالا میخواستی حامی برجام نباشی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج