۷۷۰۸۹۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اپل استور از دسترس خارج شد

در حالی که چیزی تا آغاز کنفرانس سالانه اپل باقی نمانده، فروشگاه آنلاین اپل استور برای انجام برخی به‌روزرسانی‌ها موقتا از دسترس خارج شد. در رویداد امسال اپل، گوشی آیفون، اپل واچ و آیپد جدید رونمایی می‌شوند.

گجت نیوز: در حالی که چیزی تا آغاز کنفرانس سالانه اپل باقی نمانده، فروشگاه آنلاین اپل استور برای انجام برخی به‌روزرسانی‌ها موقتا از دسترس خارج شد. در رویداد امسال اپل، گوشی آیفون، اپل واچ و آیپد جدید رونمایی می‌شوند.

چند ساعت دیگر، کمپانی اپل به عنوان ارزشمندترین شرکت جهان، رویداد سالانه خود را در سالن استیو جابز در اپل پارک برگزار می‌کند. طبق اخبار منتشر شده، قرار است در این رویداد مهم چند محصول جدید از جمله سه مدل آیفون جدید، یک اپل واچ جدید و آیپد پروهای به‌روزرسانی شده معرفی شوند.

کمپانی اپل در راستای آماده‌سازی برای ورود محصولات جدید، اقداماتی را پیش از آغاز رویداد سالانه خود انجام داده که از جمله این اقدامات می‌توان به از دسترس خارج کردن فروشگاه آنلاین خود موسوم به اپل استور (Apple Store) اشاره کرد.

کوپرتینویی‌ها در حالی که چند ساعت تا آغاز مراسم باقی مانده، اپل استور را فعلا تعطیل کرده و در صفحه اول آن نوشته ما در حال انجام به‌روزرسانی‌هایی در اپل استور هستیم و به زودی برمی‌گردیم.

به نظر می‌رسد امشب محصولات زیادی از اپل در راه هستند و به همین دلیل احتمالا فروشگاه آنلاین این کمپانی در حال آماده شدن برای پیش فروش آیفون‌ها و اپل واچ جدید است. کنفرانس اپل از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷) به وقت ایران آغاز می‌شود و همه منتظر رونمایی از مدل های ۲۰۱۸ آیفون، اپل واچ و آیپد هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج