جاباما
۷۷۰۹۳۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آیپد پرو جدید امشب معرفی نمی‌شود

بر خلاف شایعات اولیه، آیپد پرو جدید در رویداد ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ۹۷) اپل رونمایی نمی‌شود. طبق اخبار منتشر شده، مدل جدید iPad در یک رویداد دیگر معرفی خواهد شد و تمرکز اپل در کنفرانس امشب بر روی گوشی های آیفون است.

گجت نیوز: بر خلاف شایعات اولیه، آیپد پرو جدید در رویداد ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ۹۷) اپل رونمایی نمی‌شود. طبق اخبار منتشر شده، مدل جدید iPad در یک رویداد دیگر معرفی خواهد شد و تمرکز اپل در کنفرانس امشب بر روی گوشی های آیفون است.

در حالی که به آغاز رویداد سالانه اپل نزدیک می‌شویم، لحظه به لحظه خبرهای جدیدی از محصولاتی که در این کنفرانس رونمایی می‌شوند، منتشر شده است.

پس از افشای نام‌های سه گوشی آیفون جدید، میزان حافظه ذخیره‌سازی آن‌ها و همچنین اطلاعات جدید از اپل واچ سری ۴، خبر شوکه کننده‌ای منتشر شد و ظاهرا قرار نیست آیپد پرو جدید در رویداد ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ۹۷) اپل معرفی شود.

با توجه به کدهای به دست آمده و همچنین خبر منتشر شده در اکانت Steve Troughton-Smith در توییتر، مدل جدیدی از تبلت اپل یعنی آیپد پرو (iPad Pro) در کنفرانس امشب رونمایی نمی‌شود.

به نظر می‌رسد کمپانی اپل در این رویداد، تمام تمرکز خود را بر روی معرفی گوشی های آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر و همچنین سری جدید ساعت هوشمند اپل واچ گذاشته است.

احتمالا در این کنفرانس از معرفی پد شارژ بی سیم ایر پاور (AirPower) که مدت‌هاست منتظرش بودیم نیز خبری نخواهد بود.

عدم معرفی آیپد پرو جدید در کنفرانس ۱۲ سپتامبر اپل به این معنا نیست که اپل از عرضه مدل جدید این تبلت صرف نظر کرده، بلکه احتمالا کوپرتینویی‌ها در یک رویداد دیگر که شاید در پاییز امسال برگزار شود، آیپد پرو جدید را رونمایی خواهد کرد.

شاید عملیات‌های مربوط به طراحی جدید، جایگزینی تکنولوژی تشخیص چهره فیس آی دی به جای تاچ آی دی و کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش باعث شده معرفی آیپد پرو جدید به تاخیر بیفتد و شاید هم اپل هدف دیگری از معرفی مدل‌های جدید iPad در یک رویداد دیگر داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیم

      باباجااین شرورادنبال راه حل برابدبختی مردم باشیدبخدا۳ماهه گوشت نخریدم بقران هوش یه گوشت چرخکرده باسیب زمینی کردیم وگوشت ۶۵نمیتونیم بخریم ماهی که دیگه نگوپیش کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج