جاباما
۷۷۰۹۷۱
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

انجام یک اقدام جدید در زمان دریافت گذرنامه

رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور با اشاره برای دریافت گذرنامه در سال جاری یک کار جدید انجام خواهد گرفت،گفت:ما هم خواهان لغو روادید زائران هستیم، اما طرف مقابل دلایلی دارد و قبول نمی کند.

خبرگزاری مهر: سردار حسین ذوالفقاری عصر چهارشنبه در ستاد اربعین استان کرمان با اشاره به اینکه بار اصلی برگزاری همایش بزرگ اربعین روی دوش موکب داران است، اظهار داشت: امسال توجه ویژه ای به اربعین داریم و دشمنان برای هدف قرار دادن اربعین کار خود را شروع کرده اند.

وی تصریح کرد: مردم عراق در طول تاریخ به میزبانی زائران اربعین افتخار کرده اند و نباید این افتخار از آنها گرفته شود. حضور ما در عراق به این دلیل است که از این فضا بهره بگیریم و باری از دوش مردم عراق برداریم.

ذوالفقاری بیان داشت: ما هم خواهان لغو روادید زائران دو کشور هستیم، اما طرف مقابل دلایلی دارد و قبول نمی کند، امسال سعی کرده ایم هزینه بیمه را نسبت به سال گذشته کاهش دهیم اما از خدمات بیمه ای کم نمی شود.

وی افزود: امسال برنامه ریزی کرده ایم شرکت ها همه اطلاعات زائران را وارد سامانه سماح کنند و با کنسولگری عراق توافق کرده ایم که حتما برای افرادی که مدارکشان کامل است ویزا صادر شود.

ذوالفقاری بیان کرد: برای دریافت گذرنامه در سال جاری یک کار جدید انجام خواهد گرفت و مقرر شده که در کنار دریافت گذرنامه در همان محل ویزای آنها هم صادر شود.

وی ادامه داد: امسال چهار دفتر پیش بینی کرده ایم یکی از این دفاتر صدور روادید در استان یزد و هرمزگان است و بر این اساس از حجم کاری در استان کرمان کاسته خواهد شد و همچنان روادید برای استان سیستان و بلوچستان در استان کرمان صادر می شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور با اشاره به صدور دو میلیون و ۳۵۰ هزار ویزای اربعین در کشور طی سال گذشته، افزود: باید ساماندهی را در سال های آینده از مبدا انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرسال سه ماه از وقت وثروت این ملت داره هدر میره به خدا اگه امام حسین هم راضی باشه به جای حل کردن مشکل مردم نصف دولت سه ماه کلا درگیر اربعین هستش

    • بدون نام

      خیلی ممنون از توضیحات داده شده خلاصه کلام ما یک بدهی به ملت عراق داریم که در این برهه از زمان که ملت ما در فشار اقتصادی دست و پا میزنند بچه ها از خوردن شیر در مضیقه بیماران از درمان و دارو و... برایم دین خود را بدهیم میگویند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج