۷۷۱۰۲۱
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

ماجرای دزدیِ دست در عکس تیمی

در عکس تیمی ایران در بازی با ازبکستان، اشکان دژاگه دست راستش را پشت بدنش قرار داده و همین موضوع جنجال های زیادی را ایجاد کرده است.

ورزش سه: در عکس تیمی ایران در بازی با ازبکستان، اشکان دژاگه دست راستش را پشت بدنش قرار داده و همین موضوع جنجال های زیادی را ایجاد کرده است.

جنجال خالکوبی بازیکنان و مربیان حاضر در فوتبال ایران موضوع امروز و دیروز نیست و از سال ها قبل، مسئولان کمیته اخلاق، انضباطی و... روی چنین موضوعاتی حساسیت بسیار زیاد داشته اند؛ تا جایی که به دلیل داشتن تتو روی بدن، آن ها را احضار، جریمه و حتی محروم کرده اند!

یکی از بازیکنانی که از زمان حضورش در فوتبال ایران، دردسرهای زیادی را به خاطر خالکوبی تجربه کرده، اشکان دژاگه بوده است. این بازیکن که در آلمان پرورش یافته، روی هر دو دستش تتوهایی دارد که یکی از آن ها شخصیت اصلی بازی کامپیوتری «شاهزاده ایرانی» است و نشان از علاقه این فوتبالیست به ایران دارد. اما با این حال، ماهیت وجود تتو بی تفاوت به محتوای آن، بارها مورد مخالفت مسئولان فوتبال ایران قرار گرفته است.

اشکان دژاگه اولین بازی اش در تیم ملی ایران را با ۲ گل زیبا مقابل تیم ملی قطر انجام داد اما آن چه که در کنار این نمایش جذاب به چشم آمد، ساق‌پوش‌هایی بود که دژاگه برای پوشاندن خالکوبی هایش از آن ها استفاده کرده بود!

شاید او تا آن زمان نمی دانست برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بایستی بخشی از بدن خود را بپوشاند اما در طول این سال ها نیز هیچگاه واکنش تندی به این تصمیمات نشان نداد و همواره با تبعیت از رفتارهای تند این چنینی پیراهن شماره ۲۱ تیم ملی را پوشید و برای ایران درخشید.

ماجرای دزدیِ دست در عکس تیمی

البته در ادامه اعتراض های افکار عمومی و کارلوس کی روش باعث شد تا مسئولان رضایت بدهند هافبک سابق تیم ولفسبورگ و فولام بدون ساق بند برای تیم ملی بازی کند و حتی در جام جهانی و جام ملت ها نیز به همین شکل حاضر شد.

ماجرای دزدیِ دست در عکس تیمی

ماجرای دزدیِ دست در عکس تیمی

انتقال به لیگ برتر ایران در تابستان جاری باعث شد تا دژاگه بیش از هر زمان دیگری در کانون توجهات فوتبال دوستان ایرانی قرار بگیرد و حداقل تعداد تصاویر و اخبار منتشر شده از او به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

طبیعی است در چنین شرایطی تتوهای روی دست دژاگه نیز بیشتر دیده شدند و این بار کمیته اخلاق بود که ستاره تیم تراکتور را به تهران فرا بخواند تا در این باره پرسش کند. دژاگه که هنگام عقد قرارداد با تراکتورسازی، بر مسائل این چنینی فوتبال ایران واقف بود و خوب می دانست ممکن است چنین مشکلاتی برایش پیش بیایند به انتشار تنها یک پست در واکنش به دعوت کمیته اخلاق، اکتفا کرد.

ماجرای دزدیِ دست در عکس تیمی

این بار در پیراهن تیم ملی اتفاقی عجیب برای این هافبک تکنیکی فوتبال ایران رخ داده است. در عکس تیمی بازی با ازبکستان اشکان دژاگه دست راستش را به پشت برده و به نوعی مخفی کرده تا شاید دست های مملو از خالکوبی اش، توسط عکاسان پرتعداد ازبک شکار نشود!

البته دژاگه در طول مسابقه همچون اکثر دیدارها بدون ساق بند بود و با شرایط نرمال در زمین حضور داشت. (هنوز درباره اختفای دست توضیحی ارائه نشده است و مشخص نیست این کار دقیقا با چه هدفی روی داده است)

ماجرای دزدیِ دست در عکس تیمی

مسئله دیگری که باید به آن پاسخ داده شود، پارادوکس بین نحوه حضور در تیم ملی و تیم باشگاهی است. دژاگه در تیم ملی ملزم به پوشش خالکوبی هایش نیست اما در تیم باشگاهی و از زمان بازی با استقلال، او با ساق‌پوش در زمین حاضر می شود.

ماجرای دزدیِ دست در عکس تیمی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سرکمیته اخلاق که با این رغتاراشون باعث بیاخلاقی میشن اگه ادعای مسلمونی دارن برن جلو دزدیان بگیرن که مملکته به نابودی کشوندن

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        دزدی ها؟ چطوری جلوشوبگیرن وقتی همه وازصدرتاذیل کارشون اینه. مشکل توایران فقط تتو.

    • بدون نام

      که چی مثلا هر کشوری قانون خاص خودشو داره و باید رعایت بشه
      مشکل بزرگ شما الان اینه؟؟!!
      تو چین یه قانونی بود اگه آب دهان تو خیابون مینداختی اعدامت میکردن
      ایشون اگر ایرانی هم نباشن باید به قوانین کشوری که توش بازی میکنن احترام بذارن....
      و شما هر چیز کوچیکی را اینقده الکی گنده نکنین
      فردا برانکو انگشتشو تو گوشش بکنه ملت باید یه صفحه مطلب بخونن چرا انگشت تو دماغش نکرده....

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        عالی گفتی.

    • فارس

      میخواید بگیم بدون دست بیاد بازی؟ یعنی مشکلات اقتصادی و عدم صعود تیم ملی به خاطر تتوهای بازیکنان هست؟ خدااااا....خدااااااا...

    • بدون نام

      وقتی بازیکن خارجی که مذهبشم با ما فرق میکرد وارد کردید و توضیحی ندادید ویا دورگه ها رو اوردید چرا انتظاری دارید دستشو باید قطع کنه؟ ایا این فریب و فرا فکنی در لاپوشانی نیست ؟ خیلی ها در دستشون تتو نیست و در بدنشون هست؛ به اصل کار بپردازید این به سالیان قبل میکرده که همگی بازیکنان یکدست بودن .

    • بی نام

      آخه این چه ربطی به مشکلات اقتصادی داره چرا ما همه چیز رو باهم قاطی میکنیم از لحاظ قوانین فوتبال این خلافه حالا شماچرا زودبامشکلات اقتصادی قاطیش میکنین قرا نیست فدراسیون فوتبال مشکلات اقتصادی رو حل کنه که دوست عزیزمیگن برن مشکلات اقتصادی رو حل کنن مشکلات اقتصادی هم دلیلش همین عدم رعایت قوانین هست وقتی رعایت نشه فساد میاد اختلاس میاد .پس هرچیزی رو به مشکلات اقتصادی ربط ندین لطفا فدراسیون فوتبال هم توحیطه خودش قوانین خودش داره که باید رعایت بشه

    • بدون نام

      توی لیگ ایران بهش گیرمیدن چون مسئولین ایرانی فوتبال بیعرضه هستن
      توی تیم ملی بهش گیرنمیدن چون بازم مسئولین فوتبال ایران بیعرضه هستن وازکیروش میترسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج