۷۷۱۰۸۱
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

اختلاف ۱۰۰ درصدی قیمت خودرو از نمایندگی تا بازار

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو، با اشاره به افزایش صددرصدی قیمت خودرو از نمایندگی تا بازار گفت: قیمت واقعی خودروهای ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومانی، ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان: سعید موتمنی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو با انتقاد از اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار گفت:با وجود آرامش حاکم بر بازار، اما قیمت ها به سبب اختلاف از نمایندگی تا بازار آزاد بالاست به گونه ای که در برخی موارد اختلاف قیمت نمایندگی های فروش با بازار آزاد در خودرو‌های کمتر از ۳۰ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان می رسد.

به گفته وی، قیمت خودروهای بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان از نمایندگی تا بازار حدود ۱۰ تا ۳۵ میلیون تومان اختلاف دارد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو، با اشاره به افزایش صددرصدی قیمت خودرو از نمایندگی تا بازار گفت: قیمت واقعی خودروهای ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومانی، ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان است.

موتمنی، درپاسخ به این پرسش که فروش خودرو توسط خودروسازان چه تاثیری در بازار خودرو داشته است، گفت: با توجه به آنکه فروش خودرو‌ها تنها بر روی کاغذ انجام شده و ماشینی به متقاضیان تحویل داده نشده است، از این رو می توان گفت که اکثر متقاضیان بیشتر برای سوددهی اقدام به ثبت نام کردند.

به گفته وی شغل کاذبی بنام پیش فروش‌های خودرو در این صنف وجود دارد که امورات خود را ازاین راه می‌گذرانند.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که چرا مردم اقدام به خرید خودرو می‌کنند، تصریح کرد: زمانی که کمتر از سه روز ۵۳ هزار نفر برای ثبت نام پراید اقدام می‌کنند، بدیهی است که این موضوع به جای نیاز شخصی بیشتر برای سوددهی صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر مسئولین زیربط عرضه دارند قیمت بازار را راپایین بیارند نه این که قیمت کار خانه را گران کنند

    • بدون نام

      مسئولین در مورد خودرو کاملا ساکت هستند نه از استیضاح خبری هست نه از احتکار نه از گرانی و بی کیفیتی و نه از بد قولی خودرو سازان و تمامی مشکلاتی که جامعه را به آشوب کشانده است . احتمالا خودرو سازان به حدی قدرت دارند که مسئولین کشور در هر مقامی که باشند اگر اعتراضی کنند ترس از برکناری دارند
      در کل همه چی آرومه ..‌‌‌‌‌.....

    • بی نام

      خیلی خوبه...

    • بدون نام

      برای پراید وقتی اینطوری میکنن ملت دیگه فاتحه همه چیز خوندس

    • بدون نام

      قدر پرایدو سازندگان میدونستن و من.رکورد فروش دوثانیه ۵۰ هزار تا.یعنی سرورناسا هم قدرت ساپورت این ترافیکو نداشت.این ماشین نیست جواهره سیاره.نون میخره کهنه بچه عوض میکنه قسط و وام رو پرداخت میکنه حتی اونروز ایلان ماسک گفت نسخه برقی پراید رو حاضره افتخاری بسازه.خب ملت چشونه اینهمه ناله میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا گند شده به بازار خودرو. ! چرا ما اینقد بدبخت شدیم ک ی خودرو فکستنی رو ن میتونیم تولید کنیم ن قیمتش رو کنترل کنیم.

    • اهان

      شما که فقط بلدید انتقاد کنید در عمل شما موافق این کار هستید یه ذره به فکر مردم باشید خدا خیرتان بده مگه شما گوش شنوا ندارید

    • جوان

      تقصیر احمدی نژاده

    • بدون نام

      از کارخونه تا بازار بخور بخور رانت زیاده

    • بی نام

      نمیدانم اینجا جای مطرح کردن حرف من هست یا نه ولی دنبال جایی بودم حرفم را بزنم. دلم می خواد تحقیق کنن ببینن واقعا این تعداد ثبت نام کردن یا فقط یک آمار الکیه من خودم بار دوم تمام مشخصات را دادم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد چطور این تعداد به این سرعت ثبت نام میشه فکر کنم فقط یک بازی آمار دروغه

    • بدون نام

      خدا ذلیل تون کنه دروغ گوهای دزد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روزقیامت یزیدبادوربرش بخشیده میشن ولی این دولت بادوربرش گمون نکنم...خداذلیلتون کنه که اصلابه فکرمردم نیستین...این دولت جزدوروغ هیچی بلدنیست ..

    • بی نام

      الان وزیر صمت آقای شریعتمداری بدو بدو میاد میگه: نه این که گران‌فروشی نیست حالا یه۱۰۰ درصد اختلاف قیمتکه گران‌فروشی نیست مثل دفعه قبل که گفت تعداد معدودی خودرو در انبار احتکار نیست!

    • اوس تقی بازنشسته

      با سلام. : چرا کسی که وام گرفته وهنوز تسویه نکرده واه به اوتعلق نمیگیره؟ بابا این ظالمانه است جدیاشید ابرویی برای همنوعانتان نمانده مردم گرفتارند باورکنید درک کنید مطمن باشید اگرنیازنباشد کسی ثبت نام نمیکند شرایط اقتصادخانواده حقوق بگیران مناسب نیست مابازنشسته ها خیلی شرمندگیهاداریم دولت محترم درنظرداشته باشد که ما دربعضی مقاطع معطل قوت لایموت هستیم همیشه باسیلی صورتمان راسرخ میکنیم .........و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج