جاباما
۷۷۱۰۸۵
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

پایان یک سریال پرطرفدار اعلام شد

فصل پایانی سریال موفق شبکه بی‌بی‌سی سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود.

سینما گیمفا: کمپانی بی‌بی‌سی اعلام کرده فصل پنجم سریال درام و تاریخی «پولدارک»، که براساس مجموعه رمانی با همین نام و به قلم وینستون گراهام ساخته شده، آخرین فصل آن خواهد بود.

پایان یک سریال پرطرفدار اعلام شد

زمانی که پخش سریال پولدارک در سال ۲۰۱۵ آغاز شد، مخاطبان زیادی جذب داستان آن و ماجراهای عاشقانه و شوکه‌کننده‌اش شدند. داستان سریال درباره‌ی شخصیتی به نام راس پولدارک، همسرش دملزا و معشوقه‌ی سابقش الیزابت است. در این سریال شاهد سرگذشت این شخصیت‌ها در قرن ۱۸ام میلادی و در میان تقابل ثروت، عشق و اختلافات طبقاتی هستیم.

ایدن ترنر، که بیشتر با سه‌گانه‌ «هابیت» شناخته می‌شود، برای ایفای نقش راس و النور تاملینسون، که در آثاری نظیر «شعبده‌باز» حضور داشته، برای ایفای دوباره‌ی نقش دملزا در فصل پنجم بازخواهند گشت. علاوه بر این بازیگران دیگری از جمله جک فارذینگ، لوک نوریس، گابریلا وایلد، الیس شپل، هری ریچاردسون، تام یورک و بیتی ادنی هم در فصل پنجم هنرنمایی خواهند کرد.

در کنار بازیگران ثابت این سریال، بازیگران جدیدی هم به فصل پنجم اضافه شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به لیلی دادزورث ایوانز ، کری مک‌لین، وینسنت رگان، پیتر سالیوان و فردی وایز اشاره کرد.

سریال پولدارک توسط مایکل ری تهیه شده و سالی آپراهامیان و جاستین مولوتنیکوف هم وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده داشته‌اند. هورسفیلد علاوه بر نویسندگی، همچنان به نقش‌اش به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و در کنار کارن تراسل، دیمین تیمر و الیزابت کیلگاریف ادامه خواهد داد.

فصل پنجم این اثر در سال ۲۰۱۹ از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج