جاباما
۷۷۱۱۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیشنهادهایی برای گالری‌گردی

هنردوستان می‌توانند با بازدید از نمایشگاه‌های هنری در مدیاهای مختلف آخر هفته خود را سپری کنند؛ در این مطلب می‌توانید پیشنهادهایی را برای گالری‌گردی در آخر هفته‌ای بخوانید که با دهه اول ماه محرم هم مصادف شده است.

ایسنا: هنردوستان می‌توانند با بازدید از نمایشگاه‌های هنری در مدیاهای مختلف آخر هفته خود را سپری کنند؛ در این مطلب می‌توانید پیشنهادهایی را برای گالری‌گردی در آخر هفته‌ای بخوانید که با دهه اول ماه محرم هم مصادف شده است.

پیشنهادهایی برای گالری‌گردی

گالری فردا

به مناسب ماه محرم نمایشگاهی با محوریت نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای در گالری فردا برگزار شده است.

این نمایشگاه که «مروری بر نقاشی قهوه‌خانه‌ای ایران» نام دارد شامل ۲۳ اثر است و آثار مذهبی و غیرمذهبی را شامل می‌شود. قیمت‌ آثار این نمایشگاه از سه، چهار میلیون تا ۱۰۰ میلیون است.

نزدیک به هشت یا ۹ نقاشی شمایل‌ اثر عباس بلوکی‌فر بخشی از نمایشگاه است و همچنین پرده‌ای منحصر به فرد به نمایش درآمده که امضای عباس بلوکی‌فر و علی‌اکبر لرنی پای آن است.

نمایشگاه «مروری بر نقاشی قهوه‌خانه‌ای ایران» تا ۲۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

گالری کاما

با برپایی نمایشگاهی از آثار نقاشی شهرو خردمند با عنوان «آب و خاک» گالری کاما میزبان این هنرمند تئاتر می‌شود. این، دومین نمایشگاه نقاشی این هنرمند ایرانی ساکن ایتالیا در ایران است.

پیشنهادهایی برای گالری‌گردی

در نمایشگاه «آب و خاک» ۱۳ اثر از این هنرمند که با تکنیک ترکیب مواد و اکرلیلک بر روی بوم در گالری کاما به نمایش درخواهد آمد.

نمایشگاه شهرو خردمند از روز جمعه ۲۳ شهریور به مدت دو هفته در گالری کاما برپاست، علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به خیابان پاسداران، گلستان ١٠، پلاک ۴۴، ساختمان فرین، واحد ٢ گالری کاما مراجعه کنند.

گالری نقش‌جهان

نگارخانه نقش جهان که مجموعه‌دار آثار هنرمندان آبرنگ کار اصفهان است، در این نمایشگاه منتخبی از آثار یرواند نهاپطیان و همچنین زنده یاد منوچهر صرّام را به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ شهریور آغاز و تا تاریخ ۱۷ مهر همه روزه بجز شنبه و ایام تعطیل رسمی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

گالری راه ابریشم

«پودیوم، دو: خرده روایت‌هایی درباره فوتبال» نام دومین نمایشگاه سالیانه گروه عکس پودیوم است که در گالری راه‌ ابریشم برگزار می‌شود و شامل هشت روایت مختلف درباره فوتبال است. «پودیوم» گروهی عکاسی است که اعضای آن را پنج فتوژورنالیست ایرانی تشکیل می‌دهند که تمرکز خود را روی عکاسی از ورزش‌ها قرار داده‌اند. جاوید نیک‌پور، فرزام صالح، محمدعلی نجیب، پیام ثانی و روشن نوروزی از اعضای این گروه هستند.

این نمایشگاه از روز جمعه ـ ۲۳ شهریورماه ـ در گالری راه‌ابریشم (بلوار کشاورز) به نمایش گذاشته می‌شود و تا ۱۴ مهرماه ادامه دارد. گالری راه‌ ابریشم به آدرس بلوار کشاورز، بین خیابان وصال و قدس، شماره ۲۱۰، ساختمان تکنوآجر، دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است.

گالری گلستان

نمایشگاه نقاشی‌های شیرین محسنی نسب از جمعه ۲۳ تا سه شنبه ۲۷ شهریور ماه در گالری گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره ۳۴ برگزار می‌شود. محسنی نسب، متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته دانشگاه علم و فرهنگ است که در رشته نقاشی و هنرمحیطی فعالیت می‌کند.

پیشنهادهایی برای گالری‌گردی

او درباره آثارش گفته است «من بی پالت رنگ خاص و اتوودی مشخص، با ذهن خالی مقابل بوم ‌می‌نشینم و وقتی بلند شدم با اتفاقی که افتاده مواجه می‌شوم. به همین دلیل نقاشی‌هایم را دوست دارم چون من را غافلگیر می‌کنند.»

موسسه صبا

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی در نگارخانه استاد فرشچیان برپا می‌شود. این نمایشگاه گروهی با نام «سمای قلم» دربرگیرنده آثاری در حوزه‌های نقاشی، مجسمه، عکاسی و دیجیتال آرت است.

این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نگارخانه فرشچیان برقرار است. همچنین آیین گشایش آن دوشنبه، ۱۹ شهریور با حضور هنرمندان و جمعی از علاقه‌مندان از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برپا خواهد بود.علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی خیابان برادران شهید مظفر، پلاک ۱۲۵، نگارخانه استاد فرشچیان موسسه صبا مراجعه کنند.

گالری ساربان

نمایشگاه نقاشی‌های علی‌اکبر جهانگرد با نام «خانه اگر هست...» شانزدهم شهریور ماه در گالری ساربان افتتاح می‌شود. خانه و ویرانی از دغدغه‌های این نقاش بوده و در دوره‌های مختلف این موضوع را دنبال کرده‌ است.

این نمایشگاه روز جمعه، شانزدهم شهریور افتتاح شده و تا روز دوشنبه، بیست و ششم ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند برای تماشای آثار همه‌روزه به جز سه‌شنبه‌ها به گالری ساربان مراجعه کنند.

این گالری در خیابان سهروردی شمالی، هویزه غربی، نبش خیابان شهیدیوسفی، پلاک ۱۳۰ واقع شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج