۷۷۱۲۰۱
۵۰۴۶
۵۰۴۶
پ

روزی که زلاتان، گتوزو را به سطل آشغال انداخت!

بعد از آنکه تیاگو سیلوا با اشاره به داستان دعوای ابراهیموویچ و گتوزو در رختکن میلان خبرساز شد حالا یکی دیگر از بازیکنان سابق میلان، آربی امانوئلسون با تایید ماجرا به این داستان ابعاد تازه‌ای داده است.

ورزش سه: بعد از آنکه تیاگو سیلوا با اشاره به داستان دعوای ابراهیموویچ و گتوزو در رختکن میلان خبرساز شد حالا یکی دیگر از بازیکنان سابق میلان، آربی امانوئلسون با تایید ماجرا به این داستان ابعاد تازه‌ای داده است.

آربی امانوئلسون، ستاره‌ی سابق باشگاه ای سی میلان با تایید صحبت‌های اخیر تیاگو سیلوا گفت که در جریان دعوایی که در رختکن میلان بین زلاتان ابراهیموویچ و گنارو گتوزو اتفاق افتاد، ابراهیموویچ، گتوزو را در سطح آشغال انداخته.

امانوئلسن هلندی در گفت و گو با رسانه‌ی هلندی Voetbal International در پاسخ به سوال خبرنگار درباره‌ی اینکه بهترین فوتبالیستی که تا کنون کنار او بازی کرده به ابراهیموویچ اشاره کرد و سپس به ماجرای دعوای او با گتوزو و به سطل آشغال انداختن سرمربی این روزهای میلان توسط زلاتان اشاره کرد.

روزی که زلاتان، گتوزو را به سطل آشغال انداخت!

این ماجرا چندی پیش توسط تیاگو سیلوا مطرح شده بود و حالا توسط امانوئلسن تایید شد. به گفته‌ی این دو بازیکن سابق میلان، وقتی در رختکن بین زلاتان و گتوزو دعوایی کوچک اتفاق می‌افتد، زلاتان، گتوزو را به سطل آشغال می‌اندازد و به این ترتیب به مشاجره خاتمه می‌دهد.

تیاگو سیلوا گفته بود:" یک روز در جریان تمرین گتوزو از اول صبح تا وقتی تمرین تمام شد مشغول مسخره کردن زلاتان بود. عمداً قصد داشت او را تحریک کند. زلاتان واکنشی نشان نمی‌داد و عملاً چیزی نمی‌گفت. چون قرار بود انتقامش را کمی بعد بگیرد. گتوزو و زلاتان دوباره در رختکن با هم مواجه شدند.

زلاتان ناگهان کل وزن هم‌تیمی‌اش را از زمین بلند کرد، او را چرخاند و در سطح آشغال انداخت! خیلی عجیب بود. همه شروع کردیم به خندیدن. صورت گتوزو خیلی خنده‌دار شده بود. من که تا یک هفته نمی‌توانستم جلوی خنده‌هایم را بگیرم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج