۷۷۱۲۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاهین‌طبع: چرا ما نمی‌توانیم بازیکن دورگه بیاوریم؟

سرمربی تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که شرایط حضور بازیکنان دورگه در این تیم فراهم شود.

خبرگزاری تسنیم: مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از پیروزی مقابل فیلیپین در رقابت‌های انتخابی جام جهانی اظهار داشت: بازی خوبی بود و فیلیپین نیز تیم خوبی نشان داد. این تیم ۲ نقطه قوت دارد، اول این که بازیکنان فیلیپین یک دست و خوب هستند و حضورشان در ترکیب فقط با سلیقه سرمربی انجام می‌شود.

دوم این که فیلیپینی‌ها این فرصت را دارند که از بازیکنان بین‌المللی نیز استفاده کنند. در واقع یک بازیکن خوب خارجی می‌تواند تغییر زیادی در یک تیم ایجاد کند. ما هم امیدواریم مثل فوتبال بتوانیم از بازیکنان ایرانی الاصل که در خارج از کشور هستند استفاده کنیم.

وی افزود: ما امروز فشار زیادی به حریف آوردیم و کنترل تقریبا خوبی داشتیم. البته روی ضد حملات ۱۵ امتیاز از دست دادیم و زیر سبد نیز ۱۰ ، ۱۱ امتیاز را به حریف تقدیم کردیم. خوشحالم که امروز توانستیم از میزبانی استفاده کنیم، چرا که این شرایط یک امتیاز خوب برای ما محسوب می‌شود.

شاهین‌طبع: چرا ما نمی‌توانیم بازیکن دورگه بیاوریم؟

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص شرایط حامد حدادی گفت: حامد سال‌هاست که به تیم ملی کمک می‌کند، در شرایط فعلی سلامتی او خیلی اهمیت دارد و قرار نیست که ما به هر صورتی برنده شویم. حامد از کوارتر سوم به بعد می‌خواست وارد زمین شود، اما من به خوبی از شرایط مصدومیتش آگاه هستم.

باید به این نکته هم اشاره کنم که ما باید به جایی برسیم که اگر بازیکنی نیاز به استراحت دارد یا مصدوم می‌شود به نبودنش عادت کنیم و حس مسئولیت در سایر بازیکنان بیشتر شود. ما باید تحت فشار قرار بگیریم که به جوانان بهای بیشتری بدهیم و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

در واقع باید این پشتوانه ایجاد شود و در چنین شرایطی که نفرات اصلی مصدوم می‌شوند این جوانان باید خودشان را نشان بدهند.

شاهین‌طبع در خصوص شرایط استفاده از بازیکنان دورگه در تیم ملی بسکتبال، گفت: در برخی از رشته‌ها شرایط سربازی و استفاده از بازیکنان دورگه فراهم شده است.

ما به دنبال آن هستیم که این کار را نیز برای بسکتبال انجام دهیم. برای مثال آرو گرامی‌پور یکی از نفراتی است که مد نظر ما قرار دارد. او می‌خواست برای این پنجره مسابقات در کنار تیم ملی باشد، اما با توجه به این که هنوز به خدمت سربازی نرفته ترسید که به ایران بیاید. در همین خصوص خانواده این بازیکن یک وکیل را مشخص کرده تا این فرد بتواند کارت پایان خدمت گرامی‌پور را بگیرد.

همچنین بازیکن دیگری به نام مایک رستم‌پور نیز مد نظر ما بود، اما او و همچنین مدیربرنامه‌هایش اعلام کردند که برای حضور در تیم ملی ایران پول می‌خواهند و ما گفتیم با وجود آن که رستم‌پور بازیکن خوبی است اما نمی‌توانیم به او بابت حضور در تیم ملی پول بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج