۷۷۱۴۴۰
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

گمشدگان کویر سمنان پیدا شدند

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: پنج نفر از مسوولان کشور که دسترسی به آنان از ظهر پنجشنبه در کویر جنوب سمنان میسر نبود با اعلام محل استقرار خود به هلال احمر بامداد جمعه پیدا شدند.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: پنج نفر از مسوولان کشور که دسترسی به آنان از ظهر پنجشنبه در کویر جنوب سمنان میسر نبود با اعلام محل استقرار خود به هلال احمر بامداد جمعه پیدا شدند.

ایرج رئیسیان با اشاره به سفر زمینی روز گذشته سید «حسن میر شفیع» معاون وزیر راه و شهرسازی کشور و چهار کارشناس ارشد وزارت راه و شهرسازی کشور و اصفهان به استان سمنان، افزود: برقراری تماس تلفنی با این افراد از

ظهر پنجشنبه امکان پذیر نبود تا اینکه ساعت پنج بامداد جمعه این افراد با تماسی وضعیت خود را اعلام کردند.

وی بیان کرد: این افراد از اصفهان عازم جندق بودند و قرار بود از مسیر جندق به جاده نیمه تمام در جنوب استان سمنان که به گرمسار منتهی می شود بازدید کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: میرشفیع طی تماسی که ساعت پنج بامداد جمعه با مرکز هلال احمر استان سمنان داشت محل استقرار خود و همراهان را از طریق جی پی اس به این مرکز اعلام کرد.

وی بیان کرد: همه افراد سالم هستند و پایین تر از روستای علی آباد گرمسار در جنوب استان سمنان هستند.

رئیسیان گفت : ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه بی اطلاعی از این مسوولان از طریق مدیرکل راه و ترابری استان به مدیریت بحران استانداری اطلاع داده و به سرعت شرایط مکانی و زمانی بررسی و سه تیم امداد نجات زمینی توسط جمعیت هلال احمر سمنان از سمت جندق، گرمسار و سمنان به سمت مسیر حرکت آنان اعزام شد.

وی تصریح کرد: تیم های اعزامی به ویژه از استان سمنان از زبده ترین نیروها و آشنا به عملیات جست وجو بودند و به منطقه نیز آشنایی کامل داشتند.

رئیسیان خاطرنشان کرد : شرایط منطقه به علت حرکت شن های روان، باد شدید و نبود دید کافی عملیات امداد رسانی را مختل کرده بود اما طبق بررسی ها، آذوقه کافی در اختیار این افراد بود.

وی با بیان اینکه تلاش عوامل نیروی انتظامی و ارتباطات و زیر ساخت برای پیدا کردن مکان این افراد نتیجه ای در بر نداشت، خاطرنشان کرد: مسوولان با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ،سوخت مورد نیاز بالگرد پایگاه هلال احمر در روستای معلمان را تامین کرده بودند که با روشن شدن هوا برای جست و جو اقدام شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان تاکید کرد: تمام نیروهای استان به خوبی برای این عملیات هماهنگ شده بودند که این افراد طی تماسی، وضعیت خود را اطلاع دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عملیاتی کاملا هیجان انگیز و داستانی بدون نتیجه

      پاسخ ها

      • f❤z

        خب خدارو شکر پیدا شدن

    • ناآشنا

      افسوس.که

    • حمید

      وجدانا اگر مسول نبودن ، کسی دنبالشون میگشت‌ نجاتشون بده ؟؟؟؟ وقتی هم میمردن میگفتن چند دختر و پسر با سر و وضع نامناسب در قالب یک گروه که فاقد مجوز بوده در کویر‌ گم شدن و جستجوی آنها علیرغم تلاش زیاد نیروهای امداد به جایی نرسیده

    • بدون نام

      خاک تو سرتون که با چه ذوق و شوقی آمادگیتون را اعلام میکنید.اگه افراد معمولی که شما ها نوکرشون هستید گرفتار شده بودند باز هم اعلام آمادگی میکردید؟

    • بدون نام

      تو روز روشن...از کجا به کجا می‌روند معلوم... مسافت مشخص.. در ساعت چقدر طی می کنند بازم معلوم...لوس بازی در حد لالیگا... با این قرطی بازیا چی رو ثابت میکنین ...غذا هم به حد کافی برده بودند...این یعنی فیلم...ته مونده های احمدی نژاد ...

    • کارمند

      چون از خودی ها ومسئولین بودند سریعا اقدام شد وگرنه جان مردم عادی که ارزشی ندارد

    • بی سرزمین

      احتمالا رفتن کویر خوری تا چند روز دیگه توکویرهای ایران شروع میشه به ویلا سازی یا خدا کویر متری چند !؟

    • بدون نام

      اره بابا شماخوبید همچی تون عالیه، اگه اونا تماس نداشتن عمرا پیدامیشدن

    • مریم

      کاشکی نیست نابود می شدن

      پاسخ ها

      • سلام

        چرا

    • بدون نام

      : مسوولان با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ،سوخت مورد نیاز بالگرد پایگاه هلال احمر در روستای معلمان را تامین کرده بودند که با روشن شدن هوا برای جست و جو اقدام شود.
      خدايى شوخى ميكنيد يا مسخره بازى در مياريد ؟
      هليكوپتر هلال احمر سوخت نداشته براى امداد؟
      دستشون درد نكنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج