جاباما
۷۷۱۴۷۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

امیر عابدزاده از بازی مقابل کاسیاس می‌گوید

امیر عابدزاده در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره وضعیت تیم‌ملی ایران صحبت کرد.

خبرآنلاین: امیر عابدزاده در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره وضعیت تیم‌ملی ایران صحبت کرد.

امیر عابدزاده درباره وضعیت تیم ملی ایران پیش از بازی های جام ملت های آسیا گفت: شروع جدید ما برای رقابتی جدید است و اینبار در آسیا.

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنم که در يک اردوی ديگر در خدمت تیم ملی هستم. شروعی جدید که برای رقابتی جديد است و اينبار در آسیا. قطعا در جام جهانی اتفاقات خیلی خوبی افتاد و تجربه خيلی خوبی برای همه بازیکنان بود. ما توانستیم کیفیت خوبی ارائه دهيم و مردم ایران را خوشحال کنیم و اگر هم در پایان آن ناراحتی بود به اين خاطر بود که می توانستیم بالاتر از آنچه فکر می کرديم می رفتيم و به آنچه که می خواستيم برسیم و اين اتفاق نيافتاد.

دروازه بان تيم ملی در ادامه افزود: اما من خودم به شخصه قبل از جام جهانی و وقتی از باشگاهم که در پرتغال است، همه بازیکنان پرتغال به من می گفتند که راحت بالای ۳، ۴ گل می خوريد و ایران هيچ امتیازی نخواهد گرفت. اما وقتی برگشتيم همه ما نتیجه زحمات و تلاشهایمان را گرفته بوديم؛ چرا که همه به ما احترام می گذاشتند و همه باشگاه هایی که با آنها بازی می کردم می گفتند ايران واقعا يکی از بهترین تيم ها بود و همه تيم ها و حتی اسپانيا و پرتغال هم از ما ترسیده بودند و می گفتند احتمال زیادی وجود داشت که پرتغال به ايران ببازد. اين خیلی خوب است و ما می توانيم با همين روحيه يک شروع جدید داشته باشيم و برويم و در رقابتهای جام ملتها موفق شويم.

عابدزاده گفت: اما لزوم آن اين است که ما امکانات خوب و با طرز تفکر متفاوتی به اين مسابقات برويم و با تمام تفکرات خوبی که کادر فنی مان دارد برای بازی های آسیایی هماهنگ شويم و همه يکدل و هماهنگ مثل جام جهانی مردمان را خوشحال کنيم.

وی در مورد اينکه در پرتغال بازیکن برتر میدان شده بود گفت: شکر خدا اين فصل را خیلی خوب در ماریتیمو شروع کردم و توانستم از چهار مسابقه در دو مسابقه بهترین باشم و اسم من در تيم هفته بود. احساس می کنم که این اتفاق تنها برای حال حاضر نیست و به خاطر تلاش های زیاد و باوری است که داشتم و با صبر و همه حمايتها و تلاشهایی که همه مربيانم برای من در اين راه داشتند بدست آمده است.

عابدزاده تاکيد کرد: قبل جام جهان می توانستم بیش از ۱۵ بازی باشگاهی انجام دهم ولی اين دفعه قصه چيز دیگری بود چرا که مربی ما عوض شد و طرز تفکر ديگری در باشگاه وجود داشت. ضمن اینکه هر سال ليگ بهتر و رقابت بیشتر می شود و مربی جديد ما هم همه دوره های مربیگری اش را در ليگ هلند گذرانده بود و اين يک چالش هم برای او و هم برای همه بازیکنان بود. خوشحالم که به من اعتماد شد و من هم توانستم تا جایی که می توانم تلاشم را انجام دهم.

وی افزود: خوشحالی من بیشتر از آن است که در کشوری هستم که سرمربی کشورم هم از همانجا است و می تواند سطح آن را به خوبی مقایسه کند و منم با تمام وجود سعی کردم نماينده خوبی برای کشورم باشم. همیشه سعی می کنم تا اين روند خودم را حفظ کنم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد بازی مقابل کاسیاس در لیگ پرتغال گفت: این اتفاق واقعا انگیزه زیادی به من می دهد. کاسیاسی که از بچگی بازیهایش را می ديدم و دنبال می کردم و الان رو برویش بازی می کنم و احساس می کنم برای من بسیار الهام بخش است. چراکه همه جوان ها بايد بدانند هر چیزی امکان دارد و هر چیزی که برایش تلاش کنند به آن میرسند.

عابدزاده در پایان گفت: من آرزوهای بزرگتری دارم و وقتی می بینم با اسطوره رئال مادرید و روبروش بازی می کنم. می گویم که می توانم به آرزوهایم برسم و بويژه در لیگی مثل پرتغال که سطح بسیار بالایی دارد و تيم های بزرگی مثل بنفیکا، پورتو و لیسبون و تمام بازیکنان خوب مانند پاتریسیو که دروازه بان تیم ملی پرتغال است در اپورتینگ لیسبون بازی میکند. من در مقابل اين بازیکن دو بار بازی کردم و اين به من انگیزه می دهد تا تلاشم را بیشتر کنم تا در زمينه ملی و باشگاهی پیشرفت کرده و مردم ايران را خوشحال کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد

      یک پسر باشخصیت و اصیل هشقه عشق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج