۷۷۱۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نوشيدني هاي خوشمزه اختراع كنيد

اصول مهمانداري تابستانی

هيچ‌چيز مثل يك نوشيدني خنك براي پذيرايي كردن از مهمان‌ها در تابستان مناسب نیست. به جای این‌كه با آبمیوه آماده یا شربت‌های بازاری از مهمان‌های‌تان پذیرایی كنید،

اصول مهمانداري تابستانی

هيچ‌چيز مثل يك نوشيدني خنك براي پذيرايي كردن از مهمان‌ها در تابستان مناسب نیست. به جای این‌كه با آبمیوه آماده یا شربت‌های بازاری از مهمان‌های‌تان پذیرایی كنید، می‌توانید نوشیدنی‌های بهتری جلوی آن‌ها بگذارید و با این كار هم سلیقه‌‌تان را نشان دهید و هم به سلامت مهمان‌های‌تان كمك كنید.


اصول مهمانداري تابستانی

سنتي پذيرايي كنيد

یخ‌در بهشت یكی از نوشیدنی‌های قدیمی ایرانی‌هاست. آن را با هر شربتی می‌توانید درست كنید؛ شربت پرتقال، آبلیمو، آلبالو و حتی نوشابه. كافی است شربت را در فریزر بگذارید تا یخ بزند. بعد آن را در دستگاه یخ خرد كن بریزید تا یخ‌ها كاملا پودر و قابل سرو كردن شوند. می‌توانید از روش دیگری هم برای درست كردن یخ‌در بهشت استفاده كنید. یخ را خرد كنید و روی آن شربت غلیظ آلبالو یا پرتقال بریزید.


اصول مهمانداري تابستانی

در خانه ويتامينه بسازيد

چرا فكر می‌كنید آب هندوانه، طالبی یا شاه‌توت و نوشیدنی‌های این‌چنینی را فقط باید در آبمیوه فروشی‌ها بخورید؟ به راحتی می‌توانید آن‌ها را در خانه درست كنید. كافی است هسته‌های هندوانه را درآورید، طالبی را قاچ كنید و شاتوت را تمیز كنید و در مخلوط‌كن بریزید. به شاه‌توت لازم است كمی شكر اضافه كنید اما اضافه‌كردن شكر به هندوانه و طالبی اختیاری است. این نوشیدنی را می‌توانید با یك تكه از میوه تزئین كنید.


اصول مهمانداري تابستانی

نوشيدني هاي خوشمزه اختراع كنيد

ماءالشعیر نوشیدنی مناسبی برای تابستان است، برای این‌كه پذیرایی با آن تكراری نباشد می‌توانید تركیبات مختلفی با آن درست كنید. مثلا در آن لیموترش بریزید و كنارش بادام زمینی بگذارید. حتی می‌توانید آن را با آب پرتقال و عسل مخلوط كنید و كاملا بزنید تا يكدست شود. این نوشیدنی بسیار خوشمزه است و طعم آن مهمانان شما را شگفت زده خواهد كرد. می‌توانید با حلقه‌های لیمو یا پرتقال آن را تزئین كنید.


اصول مهمانداري تابستانی

چگونه آيس تي درست كنيم؟

آیس‌تی به تازگي در بازار زیاد پیدا می‌شود و كم‌كم با ذائقه ایرانی‌ها جور شده است. می‌توانید به راحتی آن را در خانه درست كنید.

یك چای كمرنگ دم كنید، آن را كمی شیرین كنید و بگذارید خنك شود. بعد از خنك شدن می‌توانید یك قاشق غذاخوری در هر لیوان عرق نعنا اضافه كنید. كمی لیمو ترش هم یخ‌چای شما را خوشمزه‌تر خواهد كرد. می‌توانید این نوشیدنی را با برگ نعنا یا حلقه‌های لیمو تزئین كنید.


اصول مهمانداري تابستانی

از مادر بزرگ ها بپرسيد

عرقیات گیاهی از بهترین نوشیدنی‌های تابستانی هستند. بهتر است برای پذیرایی در این فصل از آن‌هایی استفاده كنید كه طبع خنك دارند. مثل بیدمشك كه هم خنك است و هم آرام‌بخش. كنار آن از تارونه، بهار نارنج و چیزهای دیگر هم می‌توانید استفاده كنید. این عرقیات را به نسبت غلظت‌شان با آب مخلوط كرده و با شكر شیرین كنید. برای تزئین می‌توانید از چند برگ نعنا یا ریحان تازه استفاده كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج